Anonym941 Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Men likevel at folk kan se bildet? (så ikke sette det til «kun meg»)
Mezzosoprena Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Anonym941 skrev (25 minutter siden): Men likevel at folk kan se bildet? (så ikke sette det til «kun meg») Men hvorfor i all verden? 1
Pjatte Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Du kan vel legge ut og slå av kommentarer? Likes tror jeg ikke du kan unngå.
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #5 Skrevet 14. januar Mezzosoprena skrev (16 timer siden): Men hvorfor i all verden? Fordi jeg ønsker å legge ut et bilde men orker ikke likes og kommentarer
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #6 Skrevet 14. januar Pjatte skrev (16 timer siden): Du kan vel legge ut og slå av kommentarer? Likes tror jeg ikke du kan unngå. Takk
Mezzosoprena Skrevet 14. januar #7 Skrevet 14. januar Anonym941 skrev (12 minutter siden): Fordi jeg ønsker å legge ut et bilde men orker ikke likes og kommentarer Ok, deg om det!
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #8 Skrevet 14. januar Mezzosoprena skrev (7 timer siden): Ok, deg om det! Er det så rart da ?
Tidsklemmen Skrevet 14. januar #9 Skrevet 14. januar Tror det bare går på profilbildet.. på insta kan du gjøre det. Gå på innstillinger og så setter du på at kun du ser likes og kommentarfelt.
Runnah Skrevet 14. januar #10 Skrevet 14. januar Tidsklemmen skrev (5 minutter siden): Tror det bare går på profilbildet.. på insta kan du gjøre det. Gå på innstillinger og så setter du på at kun du ser likes og kommentarfelt. Kan være at TS ikke vil se det selv engang.
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #11 Skrevet 14. januar Tidsklemmen skrev (42 minutter siden): Tror det bare går på profilbildet.. på insta kan du gjøre det. Gå på innstillinger og så setter du på at kun du ser likes og kommentarfelt. Tusen takk 1
Anonym941 Skrevet 14. januar Forfatter #12 Skrevet 14. januar Runnah skrev (37 minutter siden): Kan være at TS ikke vil se det selv engang. ?
Tidsklemmen Skrevet 14. januar #13 Skrevet 14. januar Anonym941 skrev (7 minutter siden): Tusen takk Bare hyggelig 🙂
Mezzosoprena Skrevet 14. januar #14 Skrevet 14. januar Anonym941 skrev (1 time siden): Er det så rart da ? Ja, jeg synes egentlig det. Hva er poenget med å offentliggjøre et bilde så "alle kan se det" hvis man absolutt ikke ønsker noen reaksjoner på det? Da har man vel bare bilde på kamerarullen, eller i skyen? 1
Roar66 Skrevet 17. januar #15 Skrevet 17. januar Jeg kunne også tenkt meg å legge inn litt flere bilder av meg selv slik at folk som aktivt går inn på facebook profilen min, kan se bilder av meg og hva jeg gjør. Tenker da på at folk på feks facebook dating skal kunne ha nye bilder av meg. Men om jeg legger inn et bilde nå blir det sendt melding til alle jeg er venn med på facebook og alle kommenterer opp og ned i mente og spør og graver.. ønsker ikke det. Jeg vil bare oppdatere bildene i det stille.
Anonym941 Skrevet 20. januar Forfatter #16 Skrevet 20. januar Roar66 skrev (På 17.1.2026 den 22.55): Jeg kunne også tenkt meg å legge inn litt flere bilder av meg selv slik at folk som aktivt går inn på facebook profilen min, kan se bilder av meg og hva jeg gjør. Tenker da på at folk på feks facebook dating skal kunne ha nye bilder av meg. Men om jeg legger inn et bilde nå blir det sendt melding til alle jeg er venn med på facebook og alle kommenterer opp og ned i mente og spør og graver.. ønsker ikke det. Jeg vil bare oppdatere bildene i det stille. Tusen takk!!! Akkurat dette jeg vil også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå