AnonymBruker Skrevet 13. januar #1 Skrevet 13. januar Sjekket over transaksjoner i nettbanken og ser at jeg har fått svimlende 21 bøter på 10 år. Gjennomsnittlig 2 bøter i året. Ikke spørs meg hvordan det er mulig… det er 15.000 kroner det🥲 Andre som har fått mange bøter? Anonymkode: ad69e...012
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Skrevet 13. januar Dette gjelder forresten parkering. Anonymkode: ad69e...012
AnonymBruker Skrevet 13. januar #3 Skrevet 13. januar Da trenger du ikke å kalle det bot, det er bare et gebyr. Men du får begynne å parkere slik at du ikke får gebyr da. Anonymkode: 20d29...303 3
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sjekket over transaksjoner i nettbanken og ser at jeg har fått svimlende 21 bøter på 10 år. Gjennomsnittlig 2 bøter i året. Ikke spørs meg hvordan det er mulig… det er 15.000 kroner det🥲 Andre som har fått mange bøter? Anonymkode: ad69e...012 jeg har!! lenge siden... de gule lappene uff. 🙈 Anonymkode: 468d1...a98
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Jeg fikk i en periode så mange parkeringsbøter at mannen min spurte om jeg ikke heller kunne ta taxi til jobb 😂 Anonymkode: 3e8d3...737 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Skrevet 13. januar Nei, jeg betaler for parkering når jeg parkerer. Anonymkode: b9648...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Skrevet 13. januar Jeg har heldigvis ikke fått så mange, men fy søren så sure penger det er! Særlig når man har parkert etter beste evne og glemt å trykke start i appen 🤪. Anonymkode: 6a050...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #8 Skrevet 13. januar Parkeringsbøter er vel bare ett høyt gebyr for de som har penger til og parkere hvor de vil ? Anonymkode: 43f4c...17b 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #9 Skrevet 13. januar I løpet av min tid som sjåfør, har jeg nok tilsvarende fartsbøter. Men etter to saftige bøter og nesten prikkedøden, har jeg begynt å kjøre saktere. Sure penger ja, men kan jo bare takke meg selv. De to siste kostet meg nesten 30 000 kr på tre måneder. Anonymkode: 9d8d8...f55
AnonymBruker Skrevet 13. januar #10 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, jeg betaler for parkering når jeg parkerer. Anonymkode: b9648...cbc Jeg har betalt de aller fleste gangene, men har enten stått feil, registrert uriktig områdenr, bilskilt eller stått for «nærme» et kryss foreksempel:’) Anonymkode: ad69e...012
AnonymBruker Skrevet 13. januar #12 Skrevet 13. januar Jeg har fått to parkeringsbøter og en fartsbot på mine 24 år med førerkort... men aldri noen prikker. Anonymkode: 59e09...66b
AnonymBruker Skrevet 13. januar #13 Skrevet 13. januar Nei. Betaler aldri, men er så rask at jeg er tilbake før noen rekker å skrive bot. En gang måtte jeg kjefte på en som var raskere enn meg, men han ga seg da urimeligheten i bot for å stå tre minutter på en tom parkeringsplass ble forklart for han på en overbevisende måte. Går du fra bilen i timesvis derimot må du nesten forvente bøter. Anonymkode: 87681...809
AnonymBruker Skrevet 13. januar #14 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I løpet av min tid som sjåfør, har jeg nok tilsvarende fartsbøter. Men etter to saftige bøter og nesten prikkedøden, har jeg begynt å kjøre saktere. Sure penger ja, men kan jo bare takke meg selv. De to siste kostet meg nesten 30 000 kr på tre måneder. Anonymkode: 9d8d8...f55 Er fartsbøter så dyre?? Anonymkode: ad69e...012
AnonymBruker Skrevet 13. januar #15 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Betaler aldri, men er så rask at jeg er tilbake før noen rekker å skrive bot. En gang måtte jeg kjefte på en som var raskere enn meg, men han ga seg da urimeligheten i bot for å stå tre minutter på en tom parkeringsplass ble forklart for han på en overbevisende måte. Går du fra bilen i timesvis derimot må du nesten forvente bøter. Anonymkode: 87681...809 Hahah. Skjønner ikke at det er mulig. Hos meg har parkeringsvakta vært der noen minutter, maks halvtime etter jeg parkerer. Er helt sykt Anonymkode: ad69e...012
AnonymBruker Skrevet 13. januar #16 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har betalt de aller fleste gangene, men har enten stått feil, registrert uriktig områdenr, bilskilt eller stått for «nærme» et kryss foreksempel:’) Anonymkode: ad69e...012 Jeg dobbeltsjekker alltid slikt 👍 Anonymkode: b9648...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #17 Skrevet 13. januar Hvordan er det mulig?! Jeg har fått 1 på 20 år som sjåfør… Anonymkode: 72abe...211
AnonymBruker Skrevet 13. januar #18 Skrevet 13. januar En for parkering. Hatt førerkort i 40 år. Anonymkode: 59418...ea6
enkefru Skrevet 13. januar #19 Skrevet 13. januar Jeg har fått en parkeringsbot på drøye 30 år... den var feil, så jeg klagde den inn og fikk den ettergitt
AnonymBruker Skrevet 13. januar #20 Skrevet 13. januar Hatt lappen i 29 år. Aldri fått parkeringsbot eller annen bot. Skjønner ikke at folk klarer det en gang. Må kunne parkere skikkelig og betale evnt for seg. Og overholde regler i trafikken Er så jeg tenker at personer som får så mange bøter burde få enda høyere gor har jo da ikke lært Anonymkode: 48219...d91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå