Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjekket over transaksjoner i nettbanken og ser at jeg har fått svimlende 21 bøter på 10 år. Gjennomsnittlig 2 bøter i året. Ikke spørs meg hvordan det er mulig… det er 15.000 kroner det🥲

Andre som har fått mange bøter?

Anonymkode: ad69e...012

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder forresten parkering.

AnonymBruker
Skrevet

Da trenger du ikke å kalle det bot, det er bare et gebyr. 

Men du får begynne å parkere slik at du ikke får gebyr da. 

Anonymkode: 20d29...303

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sjekket over transaksjoner i nettbanken og ser at jeg har fått svimlende 21 bøter på 10 år. Gjennomsnittlig 2 bøter i året. Ikke spørs meg hvordan det er mulig… det er 15.000 kroner det🥲

Andre som har fått mange bøter?

jeg har!! lenge siden... de gule lappene uff. 🙈  

Anonymkode: 468d1...a98

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i en periode så mange parkeringsbøter at mannen min spurte om jeg ikke heller kunne ta taxi til jobb 😂

Anonymkode: 3e8d3...737

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg betaler for parkering når jeg parkerer.

Anonymkode: b9648...cbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heldigvis ikke fått så mange, men fy søren så sure penger det er! Særlig når man har parkert etter beste evne og glemt å trykke start i appen 🤪.

Anonymkode: 6a050...ed8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Parkeringsbøter er vel bare ett høyt gebyr for de som har penger til og parkere hvor de vil ? 

Anonymkode: 43f4c...17b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I løpet av min tid som sjåfør, har jeg nok tilsvarende fartsbøter. Men etter to saftige bøter og nesten prikkedøden, har jeg begynt å kjøre saktere. 

Sure penger ja, men kan jo bare takke meg selv. De to siste kostet meg nesten 30 000 kr på tre måneder. 

Anonymkode: 9d8d8...f55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, jeg betaler for parkering når jeg parkerer.

Jeg har betalt de aller fleste gangene, men har enten stått feil, registrert uriktig områdenr, bilskilt eller stått for «nærme» et kryss foreksempel:’)

Skrevet

Betaler for parkering så det problemet er løst.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått to parkeringsbøter og en fartsbot på mine 24 år med førerkort... men aldri noen prikker.

Anonymkode: 59e09...66b

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Betaler aldri, men er så rask at jeg er tilbake før noen rekker å skrive bot. En gang måtte jeg kjefte på en som var raskere enn meg, men han ga seg da urimeligheten i bot for å stå tre minutter på en tom parkeringsplass ble forklart for han på en overbevisende måte. Går du fra bilen i timesvis derimot må du nesten forvente bøter. 

Anonymkode: 87681...809

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I løpet av min tid som sjåfør, har jeg nok tilsvarende fartsbøter. Men etter to saftige bøter og nesten prikkedøden, har jeg begynt å kjøre saktere. 

Sure penger ja, men kan jo bare takke meg selv. De to siste kostet meg nesten 30 000 kr på tre måneder. 

Anonymkode: 9d8d8...f55

Er fartsbøter så dyre??

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Betaler aldri, men er så rask at jeg er tilbake før noen rekker å skrive bot. En gang måtte jeg kjefte på en som var raskere enn meg, men han ga seg da urimeligheten i bot for å stå tre minutter på en tom parkeringsplass ble forklart for han på en overbevisende måte. Går du fra bilen i timesvis derimot må du nesten forvente bøter. 

Anonymkode: 87681...809

Hahah. Skjønner ikke at det er mulig. Hos meg har parkeringsvakta vært der noen minutter, maks halvtime etter jeg parkerer. Er helt sykt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har betalt de aller fleste gangene, men har enten stått feil, registrert uriktig områdenr, bilskilt eller stått for «nærme» et kryss foreksempel:’)

Jeg dobbeltsjekker alltid slikt 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det mulig?!

Jeg har fått 1 på 20 år som sjåfør…

Anonymkode: 72abe...211

AnonymBruker
Skrevet

En for parkering. Hatt førerkort i 40 år.

Anonymkode: 59418...ea6

Skrevet

Jeg har fått en parkeringsbot på drøye 30 år... den var feil, så jeg klagde den inn og fikk den ettergitt

AnonymBruker
Skrevet

Hatt lappen i 29 år. Aldri fått parkeringsbot eller annen bot.

Skjønner ikke at folk klarer det en gang. Må kunne parkere skikkelig og betale evnt for seg. Og overholde regler i trafikken 

Er så jeg tenker at personer som får så mange bøter burde få enda høyere gor har jo da ikke lært

Anonymkode: 48219...d91

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...