AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Hvor det bare er veldig små nyanser som avgjør hvilket morsmål ( Norsk eller Amerikansk) personen som uttaler navnet har? Mia uttales likt, men der er det vel et tonelagsforskjell? Anonymkode: 6c12a...d04
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Andre med relativt lik uttale: Kenneth, Lisa, Elisabeth, Ellen, Mary, Tom Anonymkode: a9ee9...ff6 3
Ullvott Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar I tillegg til en del av de som er nevnt, er vel Kim et sikkert stikk. 7 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Andre med relativt lik uttale: Kenneth, Lisa, Elisabeth, Ellen, Mary, Tom Anonymkode: a9ee9...ff6 Jeg vil si at uttalen er ganske så forskjellig, spesielt med tanke på L og R-lyden. Mary uttales både med annet tonem og med annen uttale av A Anonymkode: 6c12a...d04 14 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Andre med relativt lik uttale: Kenneth, Lisa, Elisabeth, Ellen, Mary, Tom Anonymkode: a9ee9...ff6 Av de der synes jeg egentlig bare Tom og kanskje Ellen uttales særlig likt. Anonymkode: c0ac0...cf5 11 1
Beneath the Moon Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar (endret) Kim, Maria, Noa, Eva, Benjamin, Lukas, Anna, Sara, Thomas, Mia, Oliver, Olivia, Monica, Mona, Elisabeth, Adam Ellen, Tommy, Emma. Lisa. Endret 11. januar av Phoenix Heart
Solar Nebula Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar Tina, Bianca, Stella, Sonja, Lilly, Sophia Filip, Kevin, Tim, Tom, Alex 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kevin Anonymkode: 5044d...006 Norsk og engelsk v er forskjellig. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dennis Anonymkode: 369d8...674 Norsk og engelsk d, n og s er forskjellig, tror jeg Anonymkode: 67a58...10f 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Andre med relativt lik uttale: Kenneth, Lisa, Elisabeth, Ellen, Mary, Tom Anonymkode: a9ee9...ff6 Lisa og Tom kan jeg være enig i, men Kenneth? Det uttales vel kun med t på slutten på norsk, og med th-lyd på engelsk. Anonymkode: 4bd33...ee1 5 1
Maleficenta Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Andre med relativt lik uttale: Kenneth, Lisa, Elisabeth, Ellen, Mary, Tom Anonymkode: a9ee9...ff6 Mary og mari syns jeg ikke er særlig likt. Da er det mer likt Marie på engelsk der e på slutten er stum. Men da blir det mari med trykk på i og ikke a på norsk 5
Maleficenta Skrevet 11. januar #15 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lisa og Tom kan jeg være enig i, men Kenneth? Det uttales vel kun med t på slutten på norsk, og med th-lyd på engelsk. Anonymkode: 4bd33...ee1 Samme med Elisabeth. Blir uttalt med th på slutten på engelsk og s blir mer z 5
Maleficenta Skrevet 11. januar #16 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Av de der synes jeg egentlig bare Tom og kanskje Ellen uttales særlig likt. Anonymkode: c0ac0...cf5 Ellen kommer an på hvor i Norge man bor. På Østlandet sier de Elln 2
Supersmurf Skrevet 11. januar #18 Skrevet 11. januar Henry Oscar Lilly Elisabeth Benny Hennie Victoria
AnonymBruker Skrevet 11. januar #19 Skrevet 11. januar Maleficenta skrev (1 minutt siden): Samme med Elisabeth. Blir uttalt med th på slutten på engelsk og s blir mer z Ja, selvsagt 😊 Anonymkode: 4bd33...ee1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå