AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Har feks. økt den del på benpress siden jeg startet, fordi jeg klarer det. Men merker også at rumpa blir større og det er egt. ikke det jeg er ute etter... Jeg ønsker en sunn, slank kropp. Jogger 2-3 ganger i uken også, men vet hvor viktig styrke er også. Vil det da være bedre å kjøre på med lavere vekter for å unngå muskler som vokser? Vil musklene fortsatt ha nytte av styrketreningen med lavere vekt, eller bør man kjøre på med den vekten man klarer, til tross for at baken blir større Anonymkode: cc355...c52
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Høyere vekt og færre repetisjoner gir mer styrke og mindre muskelvekst. Det tar tid å bygge muskler som kvinne og det er få kvinner som ser "stor" ut hvis de ikke også har høy fettprosent. Anonymkode: 7127c...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Du blir ikke stor "by accident", altså. For å bli stor må du jobbe beinhardt med både trening og kosthold. Anonymkode: 39ab3...ad5 5 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Kvinner blir ikke «store» uten å jobbe for det. Det er forskjell på å ha litt muskler og å være stor. Jeg prøver å få store muskler og har jobbet for det lenge. Har ganske muskuløs rygg, høye traps og veldig synlige biceps og triceps, men jeg ser bare godt trent ut, ikke stor🤷♀️Men som nevnt over, høyere vekt og færre reps vil gi mer styrke og mindre muskler. Anonymkode: 359db...a14 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #5 Skrevet 13. januar Tvilsomt at du har trent noen uker og fått større og mer muskuløs rumpe av det. Skal MYE til som kvinne å få store muskler. Ønsker du bare en tynn kropp eller en atletisk kropp? En atletisk kropp får du av tung styrketrening. Og mer muskler = større forbrenning. Anonymkode: 6cfd1...f17 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå