AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Der du glemmer tid og sted og bare eksisterer. Anonymkode: 68a83...8a3
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Får det noen ganger når jeg gamer, hvis spillet er veldig bra og engasjerende. Samt under tung trening hvor det jeg gjør er så tungt at jeg ikke kan fokusere på noe annet enn å klare og gjennomføre. Anonymkode: 31ea9...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Gaming og øving på instrumentet. Er ren magi. Anonymkode: 6bf39...696
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar Rydding og sortering. Elsker det når et skap eller en skuff trenger å bli organisert. Eller det er mengder med klesvask som må brettes. Anonymkode: 51e0f...ad7 2 1
sicario Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Der du glemmer tid og sted og bare eksisterer. Anonymkode: 68a83...8a3 Styrketrening og når jeg er langt til fjells med telt og fiskestang.
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rydding og sortering. Elsker det når et skap eller en skuff trenger å bli organisert. Eller det er mengder med klesvask som må brettes. Anonymkode: 51e0f...ad7 Skulle gjerne bodd attmed deg! Jeg kommer i flytsonen når jeg tegner og maler 😊 Anonymkode: a0111...47f
Strigiformes Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar (endret) AnonymBruker skrev (18 timer siden): Der du glemmer tid og sted og bare eksisterer. Anonymkode: 68a83...8a3 Sex og lage mat 😂 Løping når jeg er trent til det 😆 Endret 11. januar av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar Hagearbeid. Da går jeg helt ut av meg selv og inn i flyt. Driver økologisk hage med masse ulike planter og selvlaget kompost. Så deilig. Anonymkode: a9f68...602 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 19.48): Der du glemmer tid og sted og bare eksisterer. Anonymkode: 68a83...8a3 Når jeg hører på musikk - trance og house. Anonymkode: 85e43...b41
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar Pakke inn julegaver! Da storkoser jeg meg skikkelig og tiden går ifra meg. Anonymkode: 0df92...cb7 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Skrevet 11. januar Jobb faktisk. Er saksbehandler og når jeg kan forsvinne inn i salsbehandlingen forsvinner tid og sted. Elsker jobben min! Anonymkode: 9b964...a2e 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #19 Skrevet 11. januar Gaming, lese bøker og høre på podcast. Anonymkode: 5335b...f8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå