AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Hva spiser du i stedet? Middag kan være så mangt, både kald og varm. Anonymkode: 30047...ce6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Ikke hvis du spiser annen mat, som ikke er usunn Anonymkode: 615e8...66d 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Jeg spiser aldri middag og lever fint. Anonymkode: d311b...e8e
AnonymBruker Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar Hva mener du med middag? Mener du bestemte type retter, eller tenker du på tidspunktet maten spises? Tror kroppen bryr seg lite om maten er varm eller er en typisk «middagsrett», bare det er sunt og inneholder de nødvendige næringsstoffene kroppen behøver. Anonymkode: 47400...947 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar For et rart spørsmål. Det handler jo om hvorvidt du får i deg næring nok i løpet av en dag, uavhengig av om det er "middag" eller ikke. Anonymkode: 382be...21b 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For et rart spørsmål. Det handler jo om hvorvidt du får i deg næring nok i løpet av en dag, uavhengig av om det er "middag" eller ikke. Anonymkode: 382be...21b Må være grei nå Anonymkode: ee485...f81
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva mener du med middag? Mener du bestemte type retter, eller tenker du på tidspunktet maten spises? Tror kroppen bryr seg lite om maten er varm eller er en typisk «middagsrett», bare det er sunt og inneholder de nødvendige næringsstoffene kroppen behøver. Anonymkode: 47400...947 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): For et rart spørsmål. Det handler jo om hvorvidt du får i deg næring nok i løpet av en dag, uavhengig av om det er "middag" eller ikke. Anonymkode: 382be...21b TS mener nok varmmat Anonymkode: 1cd96...155
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar Hva du kaller maten har ikke noe å si på om den er sunn eller ikke. Ei heller temperaturen på den. Mange trenger ikke å spiser hver eneste dag en gang. Anonymkode: f8d03...2e7
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar For et norskt spørsmål. Anonymkode: 75b67...9bf
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar Det kommer helt an på hva du spiser i stedet - og resten av dagen. Du trenger ikke spise klassisk middag med saus og poteter, om du i løpet av dagen får i deg greit av grønnsaker, frukt, hvitt kjøtt, rød og hvit fisk, sunt fett og langsomme karbohydrater. Og nok kalorier. Anonymkode: 9b4db...d79 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:39 #13 Skrevet torsdag kl. 10:39 Hva spiser du i stedet for middag? Bare brødskiver? Anonymkode: dffdb...f07
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:48 #14 Skrevet torsdag kl. 10:48 For meg ville det være utenkelig. Middag er en hellig gral i min verden og jeg spiser rent kjøtt og grønnsaker hver dag. Anonymkode: 6a1a4...2fe
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:52 #15 Skrevet torsdag kl. 10:52 I følge folk her inne så spiser jeg middag tre ganger om dagen 😂 Med unntak av carnivore folket. De mener at jeg ikke spiser middag i det hele tatt. Anonymkode: 2706b...7c7 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå