AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Typen min har invitert søstra mi ut på bar. Jeg er ikke veldig nær henne (men aldri vært noe galt mellom oss heller) og vi bor ikke i samme by, så hun skal reise for et jobb møte i vår by. Jeg ble ikke invitert før, de har tekstet om dette tidligere og jeg fant nettopp ut av det. Nå har han spurt om jeg vil være med, men det er jo etter de har planlagt det i flere uker.. kjenner jeg blir satt ut av hele greia. Anonymkode: 1310e...33a 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Vafforno? Dette var veldig ugreit, veldig lite tillitsvekkende både av kjæresten og søsteren. Anonymkode: 43951...cee 20
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Hvorfor blir du satt ut? De har da lov til å være venner? Anonymkode: b9361...c4b 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Veldig rart? Hva sier typen din - hvorfor skal de ut liksom? Og har han en bror du kan tekste med? Anonymkode: 1012a...afc 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Er de venner fra tidligere? Anonymkode: 1012a...afc 3
Luckiness Skrevet 10. januar #6 Skrevet 10. januar Kanskje han tenkte det ville være hyggelig å bli mer kjent siden det er din søster? Og tenkte å få møtet i boks før han spurte deg og bruker dette møtet som et forsøk i å få deg og din søster til å prate mer sammen? Visste du forresten at hun skulle dit dere bor før han begynte å tekste med henne?
Beneath the Moon Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar Han har vel lyst å bli kjent med svigerinnen sin. 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Kanskje du skal gjøre en liten selvransakelse av deg selv ts. Om min søster hadde kommet til min by i forbindelse med x, y eller z så ville det vært en selvfølge for meg å tilby overnatting, middag hjemme, eventuelt treffes ute på restaurant. At du ikke har tatt noe initiativ til noe og samtidig lager et drama over at typen din har dialog med henne og inviterer deg med ut er til å riste av seg hodet av.. Veldig glad for at du ikke er dama mi i hvertfall. Makan til tiltaksløshet skal man lete lenge etter. Anonymkode: 2c7fd...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nå har han spurt om jeg vil være med, men det er jo etter de har planlagt det i flere uker.. kjenner jeg blir satt ut av hele greia. Anonymkode: 1310e...33a Du blir jo selvsagt med! Anonymkode: c6dcf...538 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du skal gjøre en liten selvransakelse av deg selv ts. Om min søster hadde kommet til min by i forbindelse med x, y eller z så ville det vært en selvfølge for meg å tilby overnatting, middag hjemme, eventuelt treffes ute på restaurant. At du ikke har tatt noe initiativ til noe og samtidig lager et drama over at typen din har dialog med henne og inviterer deg med ut er til å riste av seg hodet av.. Veldig glad for at du ikke er dama mi i hvertfall. Makan til tiltaksløshet skal man lete lenge etter. Anonymkode: 2c7fd...fbe Fullstendig feil fokus. Vi aner ingenting om relasjonen deres, annet enn at de ikke er veldig nære. Det du beskriver er ikke normalisert i alle familierelasjoner, selv om det virker selvsagt for deg. Det som beskrives i HI er svært spesielt. Det naturlige ville jo vært at dere alle tre snakket sammen og møtte sammen - alle tre. Det der ville jeg stusset veldig på, men mine partnere ville ikke gjort det, med mindre det var for en hemmelig plablegging av forlovelse eller bursdagsoverraskelse... Anonymkode: 92816...c8b 12 8
AnonymBruker Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar Har du bursdag snart, rundt tall? Kan det være at de planlegger en overraskelses-fest for deg i såfall? Hvis ikke ville jeg krevd ærlig svar. Fra begge to! Anonymkode: 8f88a...fa7 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Kanskje du skal gjøre en liten selvransakelse av deg selv ts. Om min søster hadde kommet til min by i forbindelse med x, y eller z så ville det vært en selvfølge for meg å tilby overnatting, middag hjemme, eventuelt treffes ute på restaurant. At du ikke har tatt noe initiativ til noe og samtidig lager et drama over at typen din har dialog med henne og inviterer deg med ut er til å riste av seg hodet av.. Veldig glad for at du ikke er dama mi i hvertfall. Makan til tiltaksløshet skal man lete lenge etter. Anonymkode: 2c7fd...fbe Det står ikke noe om at ts i det hele tatt var klar over at søsteren skulle komme til byen? Anonymkode: 20699...296 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Skrevet 10. januar Herregud så mange dumme svar du har fått!!! Typen din mangler åpenbart sosiale antenner. Uansett hva som er hensikten med dette treffet, er det veldig, veldig rart. Du vet antagelig bedre enn oss hva som er samboeren din sine intensjoner. Men ikke la deg gaslighte av alle de rare damene her inne. Anonymkode: d3fdc...8db 10 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Skrevet 10. januar Han skal sikkert sjekke om søsteren er bedre eller noe. Og siden ts og søsteren ikke har spesielt kontakt, så kan hende han får en bedre utgave enn ts. Typen min var/har vært kåt på søsteren min før vi ble kjent. Når han "jaktet" på søsteren min, fortalte hun aldri om meg (at jeg eksisterte). Men da jeg traff han tilfeldigvis ute på byen,ble han positivt overrasket og gikk heller for meg. Da ble hun glemt. Hun snakker i tillegg mye stygt om han (spesielt etter at vi ble sammen). Sikkert sjalu eller irritert fordi han valgte meg. Og når han fant ut at hun hadde pult hele byen, så falt hun i øynene hans. Anonymkode: c483a...18f 1
Hengebuksvinet Skrevet 10. januar #15 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Typen min har invitert søstra mi ut på bar. Jeg er ikke veldig nær henne (men aldri vært noe galt mellom oss heller) og vi bor ikke i samme by, så hun skal reise for et jobb møte i vår by. Jeg ble ikke invitert før, de har tekstet om dette tidligere og jeg fant nettopp ut av det. Nå har han spurt om jeg vil være med, men det er jo etter de har planlagt det i flere uker.. kjenner jeg blir satt ut av hele greia. Anonymkode: 1310e...33a Hadde tippet de planla noe. Klarer ikke å se at jeg hadde følt det som noen trussel. Ligger det i kortene at der blir frieri? Eller rund bursdag? 1
Daria Skrevet 10. januar #16 Skrevet 10. januar Jeg leste først at det var hans søster og tenlte at det fikk da være måte på drama, men at han legger planer med din søster uten at du er involvert er jo bare merkelig. Om de så hadde vært venner siden før dere ble sammen, ville det vært naturlig at han nevnte det for deg så snart han visste at hun kom til byen. 6
Nymerïa Skrevet 10. januar #17 Skrevet 10. januar Jeg synes det også er rart om din søster gikk med på dette selv om dere ikke hadde hatt et veldig nært forhold. Kan det være hun tar det som en selvfølge at du er med? Ellers er jeg enig med den som sier at du må bare bli med. Men etterpå tror jeg at du skal ta en prat med kjæresten din om hvordan man forholder seg til hverandres familie. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor blir du satt ut? De har da lov til å være venner? Anonymkode: b9361...c4b Det hadde vært veldig merkelig for meg å avtale å gå på bar med broren til kjæresten min, når han var på besøk i byen vi bor i, uten å fortelle og invitere kjæresten med. Anonymkode: 5e304...32d 9 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #19 Skrevet 11. januar De skal ikke planlegge noe da? Frieri, bursdag osv? Merkelig å ikke ha tillit til samboer og søster synes jeg. Anonymkode: ea394...2ca
AnonymBruker Skrevet 11. januar #20 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Han skal sikkert sjekke om søsteren er bedre eller noe. Og siden ts og søsteren ikke har spesielt kontakt, så kan hende han får en bedre utgave enn ts. Typen min var/har vært kåt på søsteren min før vi ble kjent. Når han "jaktet" på søsteren min, fortalte hun aldri om meg (at jeg eksisterte). Men da jeg traff han tilfeldigvis ute på byen,ble han positivt overrasket og gikk heller for meg. Da ble hun glemt. Hun snakker i tillegg mye stygt om han (spesielt etter at vi ble sammen). Sikkert sjalu eller irritert fordi han valgte meg. Og når han fant ut at hun hadde pult hele byen, så falt hun i øynene hans. Anonymkode: c483a...18f Kul familie. Anonymkode: 11189...459 7 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå