Festløve Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar En kompis av meg sier at det er flere kvinner som selger sex til menn fordi de liker det, men tror du han kompisen min har rett? Eller tror du han tar feil? Men med tanke på hvor stor verden er, så tenker jeg at det må være noen kvinner som selger sex til menn for gøy. Om ikke nødvendigvis så veldig mange.
Trolltunge Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar Jeg tror din kompis tar feil. En forutsetning for å like det måtte være å like enhver kunde de må betjene. Vi kvinner er ikke skapt så rause i hvem og hva vi tenner på at det blir mulig. Jeg tror imidlertid at det finnes en del prostituerte som tenker at dette er en relativt grei måte å tjene penger i forhold til hva mange andre yrker innebærer. At de liker at det er gode penger i forhold til innsatsen som kreves av dem. Derfra til å like å faktisk gjøre det er det nok et sprang. 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Jeg tror han har rett, og hadde faktisk en diskusjon om nettopp dette, med kjæresten min og et vennepar. Jeg tror dog at disse kvinnene er i et ekstremt undertall. Jeg har vanskeligheter med å tro at f.eks. sugababes ikke tenner på å få dyre gaver, heftige reiser +++. I Oslo kan man jo se vestkantsjenter som har mer enn nok til salt til grøten, som likevel velger å «date» eldre, rike menn. Anonymkode: bb55a...e0b 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar Jeg selger sex fordi jeg liker det. Jeg synes det er en spennende og deilig måte å tjene penger på. Og nei, jeg har aldri opplevd overgrep eller noe slikt. Anonymkode: dca5f...39b 1
melis........ Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar Jeg selger det for penger og de fleste jeg kjenner syns ikke det er gøy men man tar på seg " maske med smil " en rolle, jobb. Har opplevd masse negativt , men man biter det i seg og har fortsatt - i perioder. Tror det er viktig at ulike sider ved jobben kommer fram .alt fra at man kan bli smittet, utsatt for vold, sjikane, ran, blir merket fysisk og psykisk, vanskeligere å ha forhold , og normalt forhold til kropp og sex og følelser. Lista er lang. Men siden man startet i gamet så er det ofte " lettere " å ta en kunde til enn å søke hjelp hos nav. Men gøy ? Nei . I starten når jobben var gjort og penga brant i lomma og det kunne kjøpes masse kunne det " virke lettvint " men etter år og mange kjipe slitsomme episoder og hvor man blir kaldere og mer likegyldig så kan jeg for egen del og andre norske kollegaer si at nei det er ikke " verdt det " Brukte ikke tabletter eller noe form for rus når jeg startet men for" å få det til nå " så må det tas noe for å orke. De unge som blir fristet av " raske penger " i dag skulle ha vært på " foredrag" eller hørt historier fra andre prostituerte , lest bøker om baksiden, risikoer ,o.l før de kaster seg blindt ut i det. Jeg lærte tidlig hva jeg skulle si og ikke si til kundene, men ble VANSKLIG etterhvert å late som det var gøy og digg å ligge under svette, gamle menn som vil se deg inn i øynene å " høre hvor godt det er " dag etter dag.. Man må være psykolog,sykepleier, rengjøringshjelp og alt mulig opp i det hele før under og etter akten og det sliter jo på i lengden . takle å høre på alt fra pedoprat fra Kåte bestefedre som vil du skal være lille trine , eller feks hjelpe kunder med lekkasjer her og der avføring.urin , noen har sykdommer , impotens noen har operert, noen sliter psykisk og gråter, skriker , vil trøstes og ha kontakt utenom timen, noen respekterer ikke nei , har opplevd staking . Trusler , noen klikker plutselig og tar kvelertak, truer med kniv eller andre ting , noen prøver ta av gummi, nekter å ta det på , sier at de ikke tåler det og maser om uten . de kan være aldri så hyggelig og flotte i starten av men endrer plutselig adferd. Alt fra kjendiser til presten . Kunne ha skrevet masse mer om dette , men ... Når man starter er man oftest ung , blåøyd og naiv - som meg selv og tenker på bare hvor " lett det høres ut eller ser ut på film." Der tok jeg og flere av andre jenter jeg har pratet med feil. Kan våkne om nettene ennå med mareritt etter ulike episoder. Redd for å møte den og den kunden igjen etter feks trusler. Vold Har måtte flytte , nye tlfnr, problem med mat , kropp, reagerer mye på ulike lukter, og lyder osv osv osv. Ingen er like , ikke alle opplever det samme eller sliter med det samme etterpå , noen mer eller mindre , men ville bare fortelle litt om min opplevelse etter sex salg . Råder ingen til å starte med dette . ( sorry for skrivefeil . ) 11
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar De som kjøper sex er de folkene som ikke klarer å få det på andre måter. Jeg tror ikke prostituerte liker å ligge med samfunnets ekleste, men det er raske penger. Anonymkode: 5a495...a33 3
Macro Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar Jeg følger mange kvinner på tiktok som har dette som yrke fordi de trives med det. Hun ene er gift og har barn også☺️ AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De som kjøper sex er de folkene som ikke klarer å få det på andre måter. Jeg tror ikke prostituerte liker å ligge med samfunnets ekleste, men det er raske penger. Anonymkode: 5a495...a33 Dette er bare tull. Alle slags menn kjøper sex.
eksentrisk Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg selger sex fordi jeg liker det. Jeg synes det er en spennende og deilig måte å tjene penger på. Og nei, jeg har aldri opplevd overgrep eller noe slikt. Anonymkode: dca5f...39b Hva tenker du når du får en halvfeit kunde på 75 år?
Trolltunge Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar Macro skrev (26 minutter siden): Jeg følger mange kvinner på tiktok som har dette som yrke fordi de trives med det. Hun ene er gift og har barn også☺️ Dette er bare tull. Alle slags menn kjøper sex. Ja, men i motsetning til prostituerte ligger jo ikke kvinner flest med alle slags menn, men med menn vi faktisk liker. Det privilegiet har ikke prostituerte. Så er det normalt å forsvare sine valg, så det er ikke spesielt rart om noen gjør det mens de tar det valget, men likevel kan konkludere helt annerledes senere i livet. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar melis........ skrev (1 time siden): Jeg selger det for penger og de fleste jeg kjenner syns ikke det er gøy men man tar på seg " maske med smil " en rolle, jobb. Har opplevd masse negativt , men man biter det i seg og har fortsatt - i perioder. Tror det er viktig at ulike sider ved jobben kommer fram .alt fra at man kan bli smittet, utsatt for vold, sjikane, ran, blir merket fysisk og psykisk, vanskeligere å ha forhold , og normalt forhold til kropp og sex og følelser. Lista er lang. Men siden man startet i gamet så er det ofte " lettere " å ta en kunde til enn å søke hjelp hos nav. Men gøy ? Nei . I starten når jobben var gjort og penga brant i lomma og det kunne kjøpes masse kunne det " virke lettvint " men etter år og mange kjipe slitsomme episoder og hvor man blir kaldere og mer likegyldig så kan jeg for egen del og andre norske kollegaer si at nei det er ikke " verdt det " Brukte ikke tabletter eller noe form for rus når jeg startet men for" å få det til nå " så må det tas noe for å orke. De unge som blir fristet av " raske penger " i dag skulle ha vært på " foredrag" eller hørt historier fra andre prostituerte , lest bøker om baksiden, risikoer ,o.l før de kaster seg blindt ut i det. Jeg lærte tidlig hva jeg skulle si og ikke si til kundene, men ble VANSKLIG etterhvert å late som det var gøy og digg å ligge under svette, gamle menn som vil se deg inn i øynene å " høre hvor godt det er " dag etter dag.. Man må være psykolog,sykepleier, rengjøringshjelp og alt mulig opp i det hele før under og etter akten og det sliter jo på i lengden . takle å høre på alt fra pedoprat fra Kåte bestefedre som vil du skal være lille trine , eller feks hjelpe kunder med lekkasjer her og der avføring.urin , noen har sykdommer , impotens noen har operert, noen sliter psykisk og gråter, skriker , vil trøstes og ha kontakt utenom timen, noen respekterer ikke nei , har opplevd staking . Trusler , noen klikker plutselig og tar kvelertak, truer med kniv eller andre ting , noen prøver ta av gummi, nekter å ta det på , sier at de ikke tåler det og maser om uten . de kan være aldri så hyggelig og flotte i starten av men endrer plutselig adferd. Alt fra kjendiser til presten . Kunne ha skrevet masse mer om dette , men ... Når man starter er man oftest ung , blåøyd og naiv - som meg selv og tenker på bare hvor " lett det høres ut eller ser ut på film." Der tok jeg og flere av andre jenter jeg har pratet med feil. Kan våkne om nettene ennå med mareritt etter ulike episoder. Redd for å møte den og den kunden igjen etter feks trusler. Vold Har måtte flytte , nye tlfnr, problem med mat , kropp, reagerer mye på ulike lukter, og lyder osv osv osv. Ingen er like , ikke alle opplever det samme eller sliter med det samme etterpå , noen mer eller mindre , men ville bare fortelle litt om min opplevelse etter sex salg . Råder ingen til å starte med dette . ( sorry for skrivefeil . ) Takk for at du deler hva det faktisk innebærer, på en så ærlig måte. Dette er nok av den typer erfaring man ikke kan forstå uten å ha vært en del av. En ting jeg alltid har lurt på, som du kanskje kan si noe om. Hender det at noen bare rett og slett vil være gode og greie med dere ? Altså at de ikke bryr seg om sex, men bare har lyst å ta e kaffe, en prat eller hva som helst for å vise omtanke for dere ? Får så vondt av dem jeg ser i denne situasjoen 😔 Anonymkode: 43e98...421 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar Festløve skrev (9 timer siden): En kompis av meg sier at det er flere kvinner som selger sex til menn fordi de liker det, men tror du han kompisen min har rett? Eller tror du han tar feil? Men med tanke på hvor stor verden er, så tenker jeg at det må være noen kvinner som selger sex til menn for gøy. Om ikke nødvendigvis så veldig mange. Hvorfor dette tilbakevendende behovet for å høre om alle de lykkelige prostituerte, som storkoser seg med å selge sex og seksuelle tjenester? Det ender alltid med et par anonyme menn som forteller om «jeg veit om ei som selger sex. Hun elsker jobben sin» Og så én annen anonym bruker av en kvinne som påstår hun selger sex, og som bare har gode opplevelser, som elsker jobben sin og som har så mange koselige samtaler med sexkundene sine. Holder det ikke med et dusin slike tråder? Anonymkode: f5ccf...3aa 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Skrevet 11. januar Jeg trur ikke de hadde gjort det pga de likte det, hvis jeg som småfeit 40åring hadde "leid" ei 18-20år gammel frøken strøken som egentlig kan få hvem hu vil med det utseende som mange av disse jentene har, I tilegg er det dollartegn i øya istedenfor kåthet og det trur jeg er skikkelig turn off Anonymkode: ad696...661 2
melis........ Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk for at du deler hva det faktisk innebærer, på en så ærlig måte. Dette er nok av den typer erfaring man ikke kan forstå uten å ha vært en del av. En ting jeg alltid har lurt på, som du kanskje kan si noe om. Hender det at noen bare rett og slett vil være gode og greie med dere ? Altså at de ikke bryr seg om sex, men bare har lyst å ta e kaffe, en prat eller hva som helst for å vise omtanke for dere ? Får så vondt av dem jeg ser i denne situasjoen 😔 Anonymkode: 43e98...421 Bare hyggelig å kunne dele litt om hvordan det har vært for meg. Joda har vært de som har ville prate, ta kaffe og slikt også . Men det som kunne bli vanskelig da med noen var når jeg var yngre og noen av de litt eldre da som " ville være greie " hadde en feks som skulle " redde meg fra dette " og ville møtes etter skolen og kjøre/ hente/ komme med feks en lampe han mente jeg trengte på hybelen og tok med meg og en skole venninne til London o.l Jeg visste ikke hvordan jeg skulle sette grenser for han skulle mer og mer bestemme og styre / kontrollere for han " hadde jo vært så grei som en slags far " så skulle han likevel ha noe igjen å det var sex uten beskyttelse som han mente han ikke tålte latex og for alt han hadde gjort. Husker jeg var i huset hans hvor han hadde låst døra og vi skulle se en film å " kose oss " .kjente jeg ble mer og mer spyklar av å være der å når jeg gikk på do så krøp jeg ut av vinduet og begynte å gå. Han ropte etter meg og kom etterhvert kjørende. Jeg stakk inn på en bensinstasjon do og venta der lenge...borte var han etterpå men jeg kunne gå i byen og han dukket opp flere ganger der jeg var og utenfor hybelen og når jeg fikk forhold etterhvert / hadde flytta så kom han på døra der og.. nå var ikke han fysisk slem men ikke alltid det som er verst heller . Han her var bare et eksempel på hvor vanskelig sånn kan være . Og jeg som har vært elendig på å sette grenser og å tørre å si hva jeg mente . Jeg har brukt lang tid på å jobbe med meg selv ser der og. Tørre si fra . Derfor var det " enklere" med kunder som skulle ha det eller det . Avtalte pris og ferdig . Hadde en for et par år siden som " bare skulle prate " etter et kort møte første gangen for noen kroner . Han var jo hyggelig å prate med men det også ble vanskelig. Han ville jeg skulle bli med hjem og var der ca par timer - ( uten sex for han var impotent ) kjørte meg til byen igjen og vi møttes i bilen hans , park , på kafe. Men så gikk dagene og vi hadde ikke blitt enige om noe pris og det ble bare vanskeligere for han begynte å skulle møtes å prates oftere / lengre og begynte å fortelle hvordan jeg burde kle meg . Hva jeg burde Gjøre/ ikke gjøre og at jeg var for tjukk osv osv. Så jeg kuttet ut og sa til han at jeg måtte jobbe / tjene penger og ønska han lykke til . Han mente han ikke hadde " fått noe " så da trengte han ikke betale noe. Dette er ikke venner heller for de har jeg hatt fra før, som feks ikke har visst om prostitusjonen o.l. har hatt perioder med pauser fra det " livet " . Jeg er dårlig på å forklare meg kort o.l så jeg vet ikke om dette ble forståelig. 6
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #15 Skrevet 11. januar melis........ skrev (3 minutter siden): Jeg er dårlig på å forklare meg kort o.l så jeg vet ikke om dette ble forståelig. Joda.. du er lett å forstå og du skriver bra👏 Der møtte du en omsorgsfull mann, som ville "redde deg". Men det kan også være skummelt.. fordi han kan få en "besettelse" i deg, som er vanskelig å bli kvitt. Jeg tenker: "Når følelsene overtar, slår sjalusien ondt tilbake" Mulig jeg utrykker min skepsis, men det å være sexarbeider er jo også risikofyllt? Pga av ukjent personlighet av fremmede? Men jo.. nå viser jeg jo min omsorg for deg pga risikoen, men jeg er jo ingen trussel😅 Men mitt syn på sex er omsorg, fordi vi har sex pga av gjensidig nytelse og utbytte. Sex er utrolig deilig.. derfor blir vi lettere til sinns, og i bedre humør etter sex. Om dette er verdt å betale for? Ja, det mener jeg bestemt.. sex er rett og slett velvære🥰 Da med tanke på at det finnes personer, som har vansker med å finne noen å ha sex med. Da viser jo du også omsorg til dem? Med dette vil jeg si: Inn med frilance sexarbeidere, det fyller samfunnets behov.. Ut med hallikene, og slipp horene fri fra fengselet👏 Når jeg ser hva andre tar for tjenester for velværen, synes jeg ikke sexarbeideren tar for mye betalt. Men men.. jeg er jo ingen kunde.. og heller ikke misunnelig på verken din eller Røkke`s inntekt.. Men dere har en ting til felles: Dere er samfunnsnyttig, og begge må passe seg for risikoene👏 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Skrevet 11. januar Bamseklemmer skrev (1 time siden): Inn med frilance sexarbeidere, det fyller samfunnets behov.. Ut med hallikene, og slipp horene fri fra fengselet👏 Slipp horene fri fra fengselet? Snakker du om et metaforisk fengsel eller faktiske fengsler? Det er ikke straffbart ved lov i Norge å selge sex, så de prostituerte kommer ikke i fengsel for å selge sex. Men det kan horekundene gjøre, for å kjøpe sex, det er forbudt. Hvis en prostituert sitter i fengesel, er det for andre ting enn å selge sex. Anonymkode: 87890...e11
AnonymBruker Skrevet 11. januar #17 Skrevet 11. januar Macro skrev (4 timer siden): Jeg følger mange kvinner på tiktok som har dette som yrke fordi de trives med det. Hun ene er gift og har barn også☺️ Dette er bare tull. Alle slags menn kjøper sex. De er ikke mindre ekle fordi de er rike, snarere tvert imot. Anonymkode: 3d87d...bd1
Bamseklemmer Skrevet 11. januar #18 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Slipp horene fri fra fengselet? Snakker du om et metaforisk fengsel eller faktiske fengsler? Det er ikke straffbart ved lov i Norge å selge sex, så de prostituerte kommer ikke i fengsel for å selge sex. Men det kan horekundene gjøre, for å kjøpe sex, det er forbudt. Hvis en prostituert sitter i fengesel, er det for andre ting enn å selge sex. Anonymkode: 87890...e11 Jeg mente selvgølgelig at hallikene må vekk.. slik at horene slippes fri, fra det "fengselet" de lever i.. 👍
Macro Skrevet 11. januar #19 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De er ikke mindre ekle fordi de er rike, snarere tvert imot. Anonymkode: 3d87d...bd1 Ja det har du din fulle rett til å mene☺️ jeg kjenner ingen horekunder selv, baserer meg på det jeg hører sexselgere selv sier.
sjenert_gutt Skrevet 11. januar #20 Skrevet 11. januar Er vell individuelle grunner, så vil vell variere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå