Gå til innhold

Hva kan jente 16 og kvinne 40 se sammen i kveld?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sett flukten fra Bolivia, Norges farligste kvinne, Farmen kjendis. 72 grader nord. Jeg liker egentlig ikke reality. Hun liker ikke filmer. Begge ligger type true crime og humor. Helst på norsk.

Anonymkode: 7bda1...b60

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ginny and Georgia.

Anonymkode: 93e00...e9b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er kommet ny sesong av «Helt perfekt»! 

Anonymkode: db3ff...dd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Pørni?

Anonymkode: 1d852...fc4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skam, Rådebank

Anonymkode: 82bf9...787

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bryllupsfesten på NRK

Anonymkode: fdb90...236

• Nyttig 1
Skrevet

Hjem til jul - tre sesonger på Netflix

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi har sett flukten fra Bolivia, Norges farligste kvinne, Farmen kjendis. 72 grader nord. Jeg liker egentlig ikke reality. Hun liker ikke filmer. Begge ligger type true crime og humor. Helst på norsk.

Anonymkode: 7bda1...b60

Den nye serien med hun Henriette damen på play et-eller-annet-Baby.

Anonymkode: 4a085...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Tore på sporet som ligger i NRK nett tv 

Her blir der Idrettsgallaen på Nrk som er et av årets høydepunkter 😍

Anonymkode: 3985c...4d6

Skrevet

BarracudaQueens slo an her, ligger på netflix mener jeg. Svensk humor/drama/krim miniserie.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nepobaby kanskje? 

Har også hørt at Pørni skal være bra, har ikke sett noen av delene. 

Ikke norsk da, men: True Detective sesong 1 er jo verdens beste serie, men vær da klar over at det ikke er mye som kan måle seg med den, og alt annet blir jo da dårlig. 10 episoder som bør ses sammhengende/binges. Litt sex og vold, men det verste er den dystre stemningen. Usikker på om en 16-åring er en del av Gen Z, men hvis hun har samme modenhetsnivået som en alminnelig Gen Z'er, slik at hun må vurderes til ca ni år hodet, er hun kanskje for ung. Men under normale forhold skal det ikke være for ille for en 16-åring.

En av de beste True Crimene noen gang er The Jinx. Ikke norsk. 

Dere kan vurdere da Costa saken på SVT om dere tåler svensk (kan sette på svensk tekst i tillegg om dere vil). https://www.svtplay.se/dokument-inifran-det-svenska-styckmordet

Anonymkode: 8fbee...be0

AnonymBruker
Skrevet

Kian's bizarre bnb på netflix er kjempemorsom. Den er ikke norsk da. 

Anonymkode: aef32...500

Skrevet

Her pleier vi ikke å se slikt, men Lange flate baller 3 kom tilfeldigvis på tv, og både jeg og min datter synes den var fornøyelig. Burde sikkert se 1 og 2 først, men det ble slik. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bausjen, som er på HBO Max. Det er sammen gjengen som lagde Hvite gutter som har lagd den. 

Anonymkode: 18a48...170

AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (5 timer siden):

Her pleier vi ikke å se slikt, men Lange flate baller 3 kom tilfeldigvis på tv, og både jeg og min datter synes den var fornøyelig. Burde sikkert se 1 og 2 først, men det ble slik. 

Det er sjarmen med lineært tv! Man begynner å se filmer og programmer man aldri hadde klikket på inne på streamingtjenester! 😅 

Vi så også denne! - i samme kategori er Børningfilmene, og Bølgen/Skjelvet/Tunnellen-filmene. 

Vil anbefale serien Ora Jaska om dere ikke har sett den. Utrolig fin! ❤️

Anonymkode: 7714e...8a9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er sjarmen med lineært tv! Man begynner å se filmer og programmer man aldri hadde klikket på inne på streamingtjenester! 😅 

Vi så også denne! - i samme kategori er Børningfilmene, og Bølgen/Skjelvet/Tunnellen-filmene. 

Vil anbefale serien Ora Jaska om dere ikke har sett den. Utrolig fin! ❤️

Anonymkode: 7714e...8a9

Det har du rett i. 😄

Bølgen, Skjelvet og Tunellen er såpass i vår gate at de har vi sett. Lange flate baller, Børning, Lillyhammer (?) og tilsvarende har jeg valgt bort, fordi jeg er så empatisk at jeg for lett sympatiserer og føler skam på andres vegne enn å synes pinlige ting er morsomt. Samme med trist drama. Jeg blir altfor trist.

Så da foretrekker jeg action, død og drap. 😂 

Sikkert ikke logisk, men det blir mye mer fiksjon for meg enn at noen virkelig dummer seg ut, eller er i dyp fortvilelse og sorg. 

Men den der flate baller- filmen var jo fornøyelig bare, i hvordan mye rart skjedde uten hån og fordømmelse av hverandres svakheter og feil. 🥰

Min datter liker skrekkfilmer, jeg blir anspent og får ikke sove. Min datter liker virkelige historier om drap og ugreit, jeg blir opprørt og lei meg. Drite seg ut og bli gjort til latter- filmer liker ingen av oss. Min datter liker virkelige historier om vanskelige temaer som drap og overgrep, og jeg blir lei meg av slikt også. Min datter liker ikke action, koselig drama eller historiske filmer, som jeg liker. Så vi koser oss med Disney, barne- og familie filmer og noen slike filmer som ender godt sammen, men ulike preferanser gjør det ofte vanskelig å finne noe begge ønsker å se her også. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 16.40):

Nepobaby. Ja, den er bra!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Dokumentaren om scandinavian star. Veldig bra true crime 

Anonymkode: f955b...268

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2026 den 17.10):

Nepobaby kanskje? 

Har også hørt at Pørni skal være bra, har ikke sett noen av delene. 

Ikke norsk da, men: True Detective sesong 1 er jo verdens beste serie, men vær da klar over at det ikke er mye som kan måle seg med den, og alt annet blir jo da dårlig. 10 episoder som bør ses sammhengende/binges. Litt sex og vold, men det verste er den dystre stemningen. Usikker på om en 16-åring er en del av Gen Z, men hvis hun har samme modenhetsnivået som en alminnelig Gen Z'er, slik at hun må vurderes til ca ni år hodet, er hun kanskje for ung. Men under normale forhold skal det ikke være for ille for en 16-åring.

En av de beste True Crimene noen gang er The Jinx. Ikke norsk. 

Dere kan vurdere da Costa saken på SVT om dere tåler svensk (kan sette på svensk tekst i tillegg om dere vil). https://www.svtplay.se/dokument-inifran-det-svenska-styckmordet

Anonymkode: 8fbee...be0

Ja, nepobaby! 

Skrevet

Ground hog day, med Bill Murry :)

Anonymkode: 90ce2...27c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...