Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har IVF med fryseforsøk, men kan gjerne høre fra dere som har prøvd naturlig eller med ferskforsøk også 😊

Anonymkode: faecb...a4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutta ved positiv test alle ganger, 1 barn - 3 SA. Jeg har valgt å ikke begynne på medisin nå, etter sist spontanabort. Vet ikke om det har noe å si i forhold til SA, men begynner å bli smått desperat.

Anonymkode: 1792b...922

AnonymBruker
Skrevet

Slutta når eg fekk positiv test. Men det satt ikkke før på forsøk nr 5. 

Anonymkode: 134bb...823

AnonymBruker
Skrevet

det er noe du må ta med legen din, det er ikke noe vi kan svare på 

Anonymkode: 3574f...f71

AnonymBruker
Skrevet

regner med du mangler "medisin" i overskriften - min svigerdatter sluttet ved positiv test første gang, og andre gang - og startet ikke på igjen fordi hun hadde klart seg relativt bra uten medisiner i de periodene.. I følge henne savner hun av og til "den ekstra lunten medisinen gir henne noen dager" men ellers går det egentlig veldig bra uten og nå som hun er gravid igjen må hun uansett holde opp til ammingen er over osv.. Men både jeg og familien er superstolt av hvor langt og hvor bra hun klarer seg uten medisiner, mye fordi hun selv VIL og mye fordi hun nå vet hvordan livet "skal være" om det gir mening? Hun jobber hardt med å ha det slik "off meds" ved å lære seg selv og sine triggere å kjenne. og vi har lært oss å "ignorere" når utbruddene kommer eller når hum "adhd`er" 😝

Anonymkode: 93e22...259

AnonymBruker
Skrevet

Det går egentlig ikke an for noen her å gi et konkret svar på det. Om og når man kan slutte på medisiner kommer helt an på hva slags medisiner det er, og om det i det hele tatt er trygt å slutte. Selv om noen har sluttet brått uten å snakke med lege, betyr ikke det at det er noe man bør gjøre selv.

Anonymkode: 3574f...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...