AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Ønsker 4WD, som er komfortabel både på langkjøring og bykjøring. Ikke masse tekniske duppeditter, ikke ren el-bil. Kan koste maks 600k. Er Landrover et bra merke? Synes de er tøffe, men jeg kan lite om bil da, har et minne om at jeg leste det har vært mye feil på mange. Toyota og volvo er jo trygt, men litt kjedelig. Forslag til sprek bil som ikke er hinsides dyr i drift?😄 Anonymkode: a04a4...0e8
Mardina Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ønsker 4WD, som er komfortabel både på langkjøring og bykjøring. Ikke masse tekniske duppeditter, ikke ren el-bil. Kan koste maks 600k. Er Landrover et bra merke? Synes de er tøffe, men jeg kan lite om bil da, har et minne om at jeg leste det har vært mye feil på mange. Toyota og volvo er jo trygt, men litt kjedelig. Forslag til sprek bil som ikke er hinsides dyr i drift?😄 Anonymkode: a04a4...0e8 Landrover holder man seg langt unna. Med mindre man vil være på fornavn med folk på det lokale verkstedet 😂 Tvilsom kvalitet på dem. Gå heller for noe japansk (Toyota, Mitsubishi, Honda osv). 3 1
aksase Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Jeg ville sett på en pent brukt Lexus. RX450 eller den litt mindre UX300. Disse finnes bra og brukt som hybridbiler. Toyota RAV4 er også gode biler med 4WD. Eller kanskje vurdere en Subaru? De har flere gode og driftssikre biler med 4WD. Sjekk også https://bilguiden.broom.no/ for å lese andres erfaringer med de bilene du vurderer. Finnes også diverse statistikk på nett over biler med mest og minst feil og problemer. 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ønsker 4WD, som er komfortabel både på langkjøring og bykjøring. Ikke masse tekniske duppeditter, ikke ren el-bil. Kan koste maks 600k. Er Landrover et bra merke? Synes de er tøffe, men jeg kan lite om bil da, har et minne om at jeg leste det har vært mye feil på mange. Toyota og volvo er jo trygt, men litt kjedelig. Forslag til sprek bil som ikke er hinsides dyr i drift?😄 Anonymkode: a04a4...0e8 Jeg har Range Rover sport og er svært fornøyd. Mardina skrev (17 timer siden): Landrover holder man seg langt unna. Med mindre man vil være på fornavn med folk på det lokale verkstedet 😂 Tvilsom kvalitet på dem. Gå heller for noe japansk (Toyota, Mitsubishi, Honda osv). Dette var før i tiden, de er bra nå. Min er 10år gammel og jeg er fornøyd. Man man ta vare på bilen sin gjennom året, uansett merke. Anonymkode: 0bb10...c49
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har Range Rover sport og er svært fornøyd. Dette var før i tiden, de er bra nå. Min er 10år gammel og jeg er fornøyd. Man man ta vare på bilen sin gjennom året, uansett merke. Anonymkode: 0bb10...c49 Takk for tilbakemelding☺️Jeg liker Landrover men har blitt “skremt” av å lese ulle erfaringer🥺Så de nyere modellene anses som trygge(re)?? eller en spesiell modell? Anonymkode: a04a4...0e8
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar Suzuki har de rimeligste og blant de beste firehjulsdrevne bilene. Hvor stor bil trenger du? Skal den være ny? Hvorfor ikke el? Har du for mye penger kan du heller vippse meg. Anonymkode: 2a796...449 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor ikke elbil? Anonymkode: 7e5aa...403 Spiller det noen rolle? Kan da være tusen grunner til at man ikke vil ha el, det har jo ikke du noe med. Anonymkode: af306...815 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spiller det noen rolle? Kan da være tusen grunner til at man ikke vil ha el, det har jo ikke du noe med. Anonymkode: af306...815 Jeg har el bil. Ville aldri valgt bensin / diesel bil igjen. Anonymkode: 6290f...708 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har el bil. Ville aldri valgt bensin / diesel bil igjen. Anonymkode: 6290f...708 Så fint for deg. Men det er jo fullstendig irrelevant for TS. Anonymkode: af306...815 2
catman Skrevet 11. januar #12 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Så fint for deg. Men det er jo fullstendig irrelevant for TS. Anonymkode: af306...815 Du er ikke TS men offer og poffer deg for henne likevel. Et rimelig og betimelig spørsmål som TS bør få lov til å svare på uten at irritable pondusgubber kommer rekende fra sidelinja.
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Skrevet 11. januar catman skrev (Akkurat nå): Du er ikke TS men offer og poffer deg for henne likevel. Et rimelig og betimelig spørsmål som TS bør få lov til å svare på uten at irritable pondusgubber kommer rekende fra sidelinja. AB du siterer utgir seg heller ikke for å være TS! Anonymkode: 280b7...ae5
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Skrevet 11. januar catman skrev (9 minutter siden): Du er ikke TS men offer og poffer deg for henne likevel. Et rimelig og betimelig spørsmål som TS bør få lov til å svare på uten at irritable pondusgubber kommer rekende fra sidelinja. Enda verre med hjernevaskede elbilfanatikere som kommer rekende inn i hver eneste tråd om bilkjøp, selv om det spesifiseres i HI at el er uaktuelt. Anonymkode: af306...815
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for tilbakemelding☺️Jeg liker Landrover men har blitt “skremt” av å lese ulle erfaringer🥺Så de nyere modellene anses som trygge(re)?? eller en spesiell modell? Anonymkode: a04a4...0e8 Bare hyggelig. ❤️ Da vi skulle kjøpe vår RR så leste jeg masse negative erfaringer, på den tiden. Men valgte å kjøpe allikevel og angrer ikke et sekund. Jeg kan bare snakke for meg selv, altså, jeg har RR Sport som sagt og er fornøyd.(bank i bordet) Jeg tror du vil bli fornøyd uansett hvilken du går for. Lykke til! Anonymkode: 0bb10...c49
catman Skrevet 11. januar #16 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): AB du siterer utgir seg heller ikke for å være TS! Anonymkode: 280b7...ae5 ...815 svarer for TS med et unødvendig opphisset språk. Det er vel tydelig som dagen? Når noen spør etter råd om bil, men ber om å utelate det opplagte valget, må man gjerne få lov til å spørre hvorfor. Uten at helt irrelevante folk kommer fra sidelinjen og offer og poffer seg over spørsmålet. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enda verre med hjernevaskede elbilfanatikere som kommer rekende inn i hver eneste tråd om bilkjøp, selv om det spesifiseres i HI at el er uaktuelt. Anonymkode: af306...815
AnonymBruker Skrevet 11. januar #17 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enda verre med hjernevaskede elbilfanatikere som kommer rekende inn i hver eneste tråd om bilkjøp, selv om det spesifiseres i HI at el er uaktuelt. Anonymkode: af306...815 Det TS sier er at hun ikke bil ha ren el-bil, ikke at hun er kategorisk mot El i det hele tatt. Anonymkode: ffa50...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #18 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det TS sier er at hun ikke bil ha ren el-bil, ikke at hun er kategorisk mot El i det hele tatt. Anonymkode: ffa50...a9e Hun sier at hun ikke vil ha elbil. Skulle tro det var ferdig snakka da, men nei... Anonymkode: af306...815 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #19 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun sier at hun ikke vil ha elbil. Skulle tro det var ferdig snakka da, men nei... Anonymkode: af306...815 Når noen som selv sier de ikke kan noe om bil nevner noe de ikke vil ha er det da faktisk veldig nyttig å spørre hvorfor, siden det sannsynligvis bare er en dårlig fundert synsing som er årsaken og at en oppklaring vil kunne gi et langt mer reflektert bilvalg. Anonymkode: ffa50...a9e 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar #20 Skrevet 11. januar Ts her😊Jeg er ikke prinsipielt imot el-biler😄Men jeg har ikke garasje, så lading blir for styrete. I tillegg tror jeg jeg hadde blitt stresset pga rekkeviddeangst🫣Hybrid kunne kanskje vært aktuelt, men som sagt har jeg veldig lite greie på bil. Og ønsker ikke fanycy elektronikk. Anonymkode: a04a4...0e8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå