AnonymBruker Skrevet 10. januar #1 Skrevet 10. januar Jeg har en El bil, og kjæresten har en El bil. Kjæresten fikk lade bilen og stå parkert hos meg før han reiste 6 dager vekk. Nå er hans bil full ladet, og jeg skal lade min. Men for å ta ut laderen på hans bil, må jeg først inn i bilen og slå av for lading. Jeg har selvsagt nøkkelen, men får ikke opp hans dør. Nå kan ikke jeg lade. Hva gjør jeg? Anonymkode: e8a60...566
Gulline Skrevet 10. januar #2 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en El bil, og kjæresten har en El bil. Kjæresten fikk lade bilen og stå parkert hos meg før han reiste 6 dager vekk. Nå er hans bil full ladet, og jeg skal lade min. Men for å ta ut laderen på hans bil, må jeg først inn i bilen og slå av for lading. Jeg har selvsagt nøkkelen, men får ikke opp hans dør. Nå kan ikke jeg lade. Hva gjør jeg? Anonymkode: e8a60...566 Er døren frosset fast? 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #3 Skrevet 10. januar Kan du ikke styre laderen din selv? De fleste ladere kan man stoppe uten å måtte inn i bil. Anonymkode: 4de33...d18
AnonymBruker Skrevet 10. januar #4 Skrevet 10. januar Gulline skrev (1 minutt siden): Er døren frosset fast? Tror ikke det. Får ikke opp bagasjerommet eller de andre dørene heller. Så det er vel nøkkelen det ikke er batteri på, og jeg har ikke hans andre nøkkel. Hm, få nytt batteri. Vet ikke hvordan jeg gjør det. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan du ikke styre laderen din selv? De fleste ladere kan man stoppe uten å måtte inn i bil. Anonymkode: 4de33...d18 Har aldri slått av, men skal se på det. Takk Anonymkode: e8a60...566
Gulline Skrevet 10. januar #5 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror ikke det. Får ikke opp bagasjerommet eller de andre dørene heller. Så det er vel nøkkelen det ikke er batteri på, og jeg har ikke hans andre nøkkel. Hm, få nytt batteri. Vet ikke hvordan jeg gjør det. Har aldri slått av, men skal se på det. Takk Anonymkode: e8a60...566 Første gang det skjedde meg så tok jeg nøkkelen med til Clas Ohlson - der var det en snill mann som hjalp meg med nytt batteri. 2
Violetta Skrevet 10. januar #7 Skrevet 10. januar Det er vanligvis en reservenøkkel i bilnøkkelen. Sjekk bilmerket på YouTube.
AnonymBruker Skrevet 10. januar #8 Skrevet 10. januar Spør chat gpt - kan også ta bilder av nøkkel og bil, og lader, så finner den en løsning. Anonymkode: 42ca6...229
AnonymBruker Skrevet 10. januar #9 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva slags bil er det? Anonymkode: 4913f...3ff Gammel Tesla Violetta skrev (45 minutter siden): Det er vanligvis en reservenøkkel i bilnøkkelen. Sjekk bilmerket på YouTube. Ja, det er i min. Skal sjekke AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Spør chat gpt - kan også ta bilder av nøkkel og bil, og lader, så finner den en løsning. Anonymkode: 42ca6...229 Takk Anonymkode: e8a60...566
AnonymBruker Skrevet 10. januar #10 Skrevet 10. januar Violetta skrev (46 minutter siden): Det er vanligvis en reservenøkkel i bilnøkkelen. Sjekk bilmerket på YouTube. Ser ikke sånn ut? Anonymkode: e8a60...566
Maleficenta Skrevet 10. januar #11 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en El bil, og kjæresten har en El bil. Kjæresten fikk lade bilen og stå parkert hos meg før han reiste 6 dager vekk. Nå er hans bil full ladet, og jeg skal lade min. Men for å ta ut laderen på hans bil, må jeg først inn i bilen og slå av for lading. Jeg har selvsagt nøkkelen, men får ikke opp hans dør. Nå kan ikke jeg lade. Hva gjør jeg? Anonymkode: e8a60...566 Ring han og spør? Eller er det det at døra er frosset igjen?
Maleficenta Skrevet 10. januar #12 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du ikke styre laderen din selv? De fleste ladere kan man stoppe uten å måtte inn i bil. Anonymkode: 4de33...d18 Men ts må jo flytte hans bil for å få ladet hennes bil
AnonymBruker Skrevet 10. januar #13 Skrevet 10. januar Maleficenta skrev (Akkurat nå): Ring han og spør? Eller er det det at døra er frosset igjen? Kan ikke ringe ham før senere. Kanskje han kan åpne den via en app. På noen nye vet jeg det er sånn Tror ikke det er døra, siden alle dørene og bagasjerommet heller ikke går opp Anonymkode: e8a60...566
AnonymBruker Skrevet 10. januar #14 Skrevet 10. januar Maleficenta skrev (1 minutt siden): Men ts må jo flytte hans bil for å få ladet hennes bil Ja, nettopp. Men kan i hvert fall kanskje få stoppet laderen, så den slutter å lade. Men får jo ikke laderen av uten å komme meg inn i bilen og trykke på no charge Anonymkode: e8a60...566
AnonymBruker Skrevet 10. januar #15 Skrevet 10. januar Han kan åpne via appen? Ellers så bruker det å gå Ann å løsne lader når man låser opp bil med nøkkel (uten at du må inn i bilen). Anonymkode: c25b2...5a1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #16 Skrevet 10. januar Eller du kan bytte batteri på nøkkel. Det er ofte fort gjort. Anonymkode: c25b2...5a1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #17 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han kan åpne via appen? Ellers så bruker det å gå Ann å løsne lader når man låser opp bil med nøkkel (uten at du må inn i bilen). Anonymkode: c25b2...5a1 Mulig han kan det. Må høre med ham når jeg kan ringe ham senere. Finner ikke ekstranøkkelen. Ser ikke ut som det er det på El-nøkkelen AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Eller du kan bytte batteri på nøkkel. Det er ofte fort gjort. Anonymkode: c25b2...5a1 Får håpe jeg kan det selv. Anonymkode: e8a60...566
AnonymBruker Skrevet 10. januar #18 Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mulig han kan det. Må høre med ham når jeg kan ringe ham senere. Finner ikke ekstranøkkelen. Ser ikke ut som det er det på El-nøkkelen Får håpe jeg kan det selv. Anonymkode: e8a60...566 Det klarer du! Søk på YouTube, da kommer det ofte opp videoer. Anonymkode: c25b2...5a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #19 Skrevet 10. januar Siden ingen dører åpner seg er det nok tomt batteri i nøkkelen du har. Klassisk ekstranøkkel, er tom for strøm den éne gangen man trenger den. Du må bytte batteri. Sjekk en youtubevideo, og så er du i gang. Anonymkode: 4913f...3ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar #20 Skrevet 10. januar Hold inne toppen på nøkkelen så stopper ladingen og kabelen løsner. Kjæresten din kan varme opp bilen via appen dersom dørene er frosset fast. Du kan laste ned appen selv og logge på med hans profil så kan du både varme opp, åpne og kjøre den via appen uten nøkkel. Anonymkode: 92d20...b20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå