AnonymBruker Skrevet 8. januar #1 Skrevet 8. januar Da jeg var 21 hadde jeg et relativt kort forhold til en 15 år eldre mann. Han hadde to barn, men var helt oppslukt i meg, lovebombet og jeg gikk fem på.. det tok ca 2 måneder før han ble varm/kald, mye utroskap osv. Kom meg tilslutt ut av det, noe preget.. det jeg syns er interessant nå i ettertid (15 år senere) er at historikken hans er å ha vært enslig siden, og "evig ung" eller hva man skal kalle det. Hørte at han ifjor hadde en "elsker" på 24, ei stakkars litt overvektig, utenfor jente, som trolig satte pris på oppmerksomheten og ble hektet slik som jeg ble. Han var da 51. Jeg tenker det sier ganske mye om menn som gjør sånt helt uten betenkeligheter? Er trolig i glasshus siden jeg den gang ble med på det, men der og da tenkte jeg ikke sånn på det. Nå i ettertid har jeg sett flere tilfeller av det der historien gjentar seg, kan det kobles mot narsissistiske trekk, selvbilde, rett og slett umodenhet, eller hva tror dere det bunner i? Noen som har opplevd eller observert tilsvarende over tid? Anonymkode: 30405...776 4 2 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar #2 Skrevet 8. januar Må da være lov det. Den seksuelle lavalderen er det den er av en grunn, så jeg ser ikke noe problem med det jeg, spesielt når kvinner selv foretrekker eldre menn i utgangspunktet. Alle blir fornøyde. Anonymkode: f9e52...583 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #3 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må da være lov det. Den seksuelle lavalderen er det den er av en grunn, så jeg ser ikke noe problem med det jeg, spesielt når kvinner selv foretrekker eldre menn i utgangspunktet. Alle blir fornøyde. Anonymkode: f9e52...583 Nei kvinner rundt slutten av 30-årene blir ikke fornøyde Anonymkode: 92383...4d7 7 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #4 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Da jeg var 21 hadde jeg et relativt kort forhold til en 15 år eldre mann. Han hadde to barn, men var helt oppslukt i meg, lovebombet og jeg gikk fem på.. det tok ca 2 måneder før han ble varm/kald, mye utroskap osv. Kom meg tilslutt ut av det, noe preget.. det jeg syns er interessant nå i ettertid (15 år senere) er at historikken hans er å ha vært enslig siden, og "evig ung" eller hva man skal kalle det. Hørte at han ifjor hadde en "elsker" på 24, ei stakkars litt overvektig, utenfor jente, som trolig satte pris på oppmerksomheten og ble hektet slik som jeg ble. Han var da 51. Jeg tenker det sier ganske mye om menn som gjør sånt helt uten betenkeligheter? Er trolig i glasshus siden jeg den gang ble med på det, men der og da tenkte jeg ikke sånn på det. Nå i ettertid har jeg sett flere tilfeller av det der historien gjentar seg, kan det kobles mot narsissistiske trekk, selvbilde, rett og slett umodenhet, eller hva tror dere det bunner i? Noen som har opplevd eller observert tilsvarende over tid? Anonymkode: 30405...776 Jeg hadde en 18 år eldre kjæreste som 22 åring. Vi er begge menn. Og ja, han har sterke narsisstiske trekk. Vil nesten si på grensa til sosiopat. Jeg så det tidlig, men var naiv og ung. Han har aldri hatt noe langvarig forhold (hans ord). Anonymkode: 36aa3...086 8 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar #5 Skrevet 8. januar Biologi. Menn tiltrekkes av unge fruktbare damer. Anonymkode: d3e07...b1f 9 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #6 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Biologi. Menn tiltrekkes av unge fruktbare damer. Anonymkode: d3e07...b1f men hvis folk spør deg hvorfor du gjør forskjellige ting, svarer du det samme? - hvorfor kjører du bil? - Biologi, jeg må komme meg fra A til B. et instinkt. - hvorfor spiser du brokkoli? - Biologi. må ha mat. instinkt. Anonymkode: 89041...bd6 17
AnonymBruker Skrevet 8. januar #7 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei kvinner rundt slutten av 30-årene blir ikke fornøyde Anonymkode: 92383...4d7 Sånn er det. Ikke mye man får gjort Anonymkode: 7f35e...e38
AnonymBruker Skrevet 8. januar #8 Skrevet 8. januar Det er taperne i samfunnet ingen jevnaldrende vil ha, så samme for meg… Anonymkode: 6c167...a98 10 3
Gratis Skrevet 8. januar #9 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da jeg var 21 hadde jeg et relativt kort forhold til en 15 år eldre mann. Han hadde to barn, men var helt oppslukt i meg, lovebombet og jeg gikk fem på.. det tok ca 2 måneder før han ble varm/kald, mye utroskap osv. Kom meg tilslutt ut av det, noe preget.. det jeg syns er interessant nå i ettertid (15 år senere) er at historikken hans er å ha vært enslig siden, og "evig ung" eller hva man skal kalle det. Hørte at han ifjor hadde en "elsker" på 24, ei stakkars litt overvektig, utenfor jente, som trolig satte pris på oppmerksomheten og ble hektet slik som jeg ble. Han var da 51. Jeg tenker det sier ganske mye om menn som gjør sånt helt uten betenkeligheter? Er trolig i glasshus siden jeg den gang ble med på det, men der og da tenkte jeg ikke sånn på det. Nå i ettertid har jeg sett flere tilfeller av det der historien gjentar seg, kan det kobles mot narsissistiske trekk, selvbilde, rett og slett umodenhet, eller hva tror dere det bunner i? Noen som har opplevd eller observert tilsvarende over tid? Anonymkode: 30405...776 For noen blir jo dette som en fetisj, det er avhengighetsskapende og handler sikkert vel så mye om selve jakten. Med datingapper kan du jo bare spamme meldinger til alt av yngre damer, du kan i tillegg love gull og grønne skoger uten at noen sjekker noe som helst. Husk også at kvinner elsker oppmerksomhet! Noen kvinner er utsultet på oppmerksomhet og sikkert enklere å få på kroken. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #10 Skrevet 8. januar At de ikke får seg damer på egen alder. Eller bekreftelsesbehov. Anonymkode: f54e7...634 10
Gratis Skrevet 8. januar #11 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): men hvis folk spør deg hvorfor du gjør forskjellige ting, svarer du det samme? - hvorfor kjører du bil? - Biologi, jeg må komme meg fra A til B. et instinkt. - hvorfor spiser du brokkoli? - Biologi. må ha mat. instinkt. Anonymkode: 89041...bd6 Biologi er ofte de tingene vi gjør uten at vi tenker på det. Vi kan si vi er på en bestemt måte/mener noe, men likevel gjøre noe helt annet. Uten at vi kan forklare hvorfor det skjer. Biologi handler om den arven vi har tatt med oss fra alle andre foran oss. Alt det våre forfedre gjorde for å lykkes/overleve styrkes, altså de neste generasjonene vil i enda sterkere grad gjøre det samme fordi den egenskapen styrkes over tid. Derfor ser du hvordan hypogami er en slik egenskap hos kvinner som var veldig viktig for å sikre overlevelse for barn og kvinne. Dette er en biologisk egenskap som har gått i arv så mange ganger fordi den har vært en suksess i tusenvis av år. I dag derimot vil de fleste kvinner mene den egenskapen er bare tull og de har selvsagt rett, de trenger ikke menn for å overleve lenger. Likevel er det en biologisk arv som skinner igjennom. Noe som datingapp data beviser.
AnonymBruker Skrevet 8. januar #12 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Biologi. Menn tiltrekkes av unge fruktbare damer. Anonymkode: d3e07...b1f Men hvis menn er primitive aper som driftes av instinkter; hvorfor går de da for ressurssvake og usikre damer fremfor sterke og smarte damer? Ønsker ikke menn avkom av god kvalitet? Anonymkode: 3c862...ec1 10 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #13 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Men hvis menn er primitive aper som driftes av instinkter; hvorfor går de da for ressurssvake og usikre damer fremfor sterke og smarte damer? Ønsker ikke menn avkom av god kvalitet? Anonymkode: 3c862...ec1 Tror du menn bryr seg om en dame er sterk? Smart er å foretrekke, men ikke så viktig i det hele. Vakre kvinner i fruktbar alder pleier som regel gi avkom av god kvalitet. Anonymkode: d3e07...b1f 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #14 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Biologi. Menn tiltrekkes av unge fruktbare damer. Anonymkode: d3e07...b1f Rart, det der. Menn selv hevder jo gjerne at de er så mye mer rasjonelle og logiske enn kvinner, men når det gjelder unge kvinner så er de plutselig fullstendig styrt av "biologi"..... Anonymkode: 94046...6c1 17 4
Jdz Skrevet 8. januar #15 Skrevet 8. januar I utgangspunktet tenker jeg at voksne, samtykkende mennesker må få lov til å gjøre hva de vil på soverommet. Det sagt må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er uten fordommer mot menn som konsekvent går etter yngre kvinner. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hørte at han ifjor hadde en "elsker" på 24, ei stakkars litt overvektig, utenfor jente, som trolig satte pris på oppmerksomheten og ble hektet slik som jeg ble. Han var da 51. Jeg tenker det sier ganske mye om menn som gjør sånt helt uten betenkeligheter? Er trolig i glasshus siden jeg den gang ble med på det, men der og da tenkte jeg ikke sånn på det. Anonymkode: 30405...776 Jeg tenker også det sier en hel del. Jeg tror de fleste har utviklet sin egen forståelse hva som er rett og galt fra 20-årene til 40-årene, så det tenker jeg at du kan få lov til å mene uten å bli beskyldt for å kaste stein i glasshus. AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde en 18 år eldre kjæreste som 22 åring. Vi er begge menn. Og ja, han har sterke narsisstiske trekk. Vil nesten si på grensa til sosiopat. Jeg så det tidlig, men var naiv og ung. Han har aldri hatt noe langvarig forhold (hans ord). Anonymkode: 36aa3...086 Bekrefter egentlig bare fordommene mine. 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar #16 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Rart, det der. Menn selv hevder jo gjerne at de er så mye mer rasjonelle og logiske enn kvinner, men når det gjelder unge kvinner så er de plutselig fullstendig styrt av "biologi"..... Anonymkode: 94046...6c1 Mhm totalt ensporet… Anonymkode: 89041...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar #17 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hvis menn er primitive aper som driftes av instinkter; hvorfor går de da for ressurssvake og usikre damer fremfor sterke og smarte damer? Ønsker ikke menn avkom av god kvalitet? Anonymkode: 3c862...ec1 Fordi instinktene våre er basert på utseende. Ung og fruktbar = beste stedet å legge igjen spermen. Anonymkode: f753f...7ca 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar #18 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må da være lov det. Den seksuelle lavalderen er det den er av en grunn, så jeg ser ikke noe problem med det jeg, spesielt når kvinner selv foretrekker eldre menn i utgangspunktet. Alle blir fornøyde. Anonymkode: f9e52...583 Det er skjeldent en 15 åring foretrekker en mann på 40. Samme med en på 18. Det er en tydelig ubalanse i maktforholdet i forholdet. Det er absolutt ikke sunt for unge jenter å innlede forhold med voksne menn. Det er nok av info om psykologien bak. Hva det gjør. Forskning osv. Anonymkode: 0800f...449 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar #19 Skrevet 8. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi instinktene våre er basert på utseende. Ung og fruktbar = beste stedet å legge igjen spermen. Anonymkode: f753f...7ca Men disse gjentakelsene blir jo som å skulle føre oversikt over hvor ofte man promper. Anonymkode: 89041...bd6
AnonymBruker Skrevet 8. januar #20 Skrevet 8. januar Jdz skrev (1 time siden): I utgangspunktet tenker jeg at voksne, samtykkende mennesker må få lov til å gjøre hva de vil på soverommet. Det sagt må jeg ærlig innrømme at jeg ikke er uten fordommer mot menn som konsekvent går etter yngre kvinner Hva med (godt)voksne kvinner som gjør akkurat det samme ? Med stadig yngre menn altså. Anonymkode: cfd47...0d2 2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå