I Grosny Skrevet 3. januar #1 Skrevet 3. januar Jeg sitter og knotter meg tilbake i tid men finner ingen ting? Tenkte å se Tour De Ski etapper. Hvilken kanal gikk de på?
moomino Skrevet 3. januar #3 Skrevet 3. januar Ja men på ga viasat Winter for å se. Så tror både langrenn og hopp mister mange seere siden de ikke sender på vanlig kanal. Vi gidder ikke betale ekstra svigers har ikke mulighet å få inn. Vet om mange eldre som nå ikke ser pga de klarer ikke dette med smart tv 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar #4 Skrevet 3. januar Man kan bruke tv poeng og velge inn viasportkanalene for å få sett dette, ikke akkurat kjempekomplisert 🤣🤣 (Dette gjelder Telia da, men regner med at andre har samme mulighet) Anonymkode: 22151...720
AnonymBruker Skrevet 3. januar #5 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Man kan bruke tv poeng og velge inn viasportkanalene for å få sett dette, ikke akkurat kjempekomplisert 🤣🤣 (Dette gjelder Telia da, men regner med at andre har samme mulighet) Anonymkode: 22151...720 Der mine svigerforeldre har må en betale 300kr ekstra i mnd for å ha. Er ikke mulighet å brule poeng eller lignende. Der vi har kan en, men da må en jo fjerne alt annet en og bruker eller betale mellom 250 til 300kr mer Anonymkode: ca73b...8aa
AnonymBruker Skrevet 3. januar #6 Skrevet 3. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Der mine svigerforeldre har må en betale 300kr ekstra i mnd for å ha. Er ikke mulighet å brule poeng eller lignende. Der vi har kan en, men da må en jo fjerne alt annet en og bruker eller betale mellom 250 til 300kr mer Anonymkode: ca73b...8aa Tull! Da er det dere som ikke klarer å forstå hvordan man gjør det riktig 🤣 Anonymkode: 22151...720
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå