Gå til innhold

Tråden for de som håper å finne kjærligheten i 2026

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fulgte og deltok i tråden som var i 2025 og fant meg kjærest helt på tampen av det året.

Jeg vil gjerne følge med gamle og nye og anonyme brukere i deres liv, med flørting og håp og noen skuffelser. Lese koselige oppdateringer og hjertesukk.

Jeg har sett par som elsker hverandre helt fra starten av og selv opplevd forhold hvor kjærligheten kommer snikende sånn etter hvert. I mitt eget forhold er følelsen at han har vært i hjertet mitt fra starten av.

Jeg ønsker å snakke varmt om det å flørte, det er mulig å få til på elegante, koselige, samtykkende og empatiske måter. Jeg håper folk lever liv hvor de føler de får god kontakt med andre mennesker og at de som ønsker seg kjæreste finner seg det.

• Liker 2
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vant desverre ikke på vikinglotto på nyttårsaften, så da blir det vanskelig.

Anonymkode: 64187...2de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Heier på dere!

Jeg traff min store kjærlighet i 2019, da var jeg 36.  Først møte visst jeg at han skulle jeg gifte meg med, og slik ble det. Nå er jeg 43 og vært gift i 3 år, sammen i snart 7 år. (3 barn) Han var verdt å vente på, seint med godt, 

Anonymkode: b76aa...793

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet (endret)

Godt nyttår 🎆 

Jeg melder meg inn her jeg 😂 Har vært singel siden 2021, etter en tøff og vanskelig skilsmisse.

Har ikke vært på date siden jeg var 14 år 😆 Ikke så lenge jeg har vært singel heller 😂

Har blitt bedt ut så er ikke det. Det har bare ikke fristet...

Jeg har vært veldig redd for menn generelt, og har jobbet ekstremt mye med meg selv for å klare og være nær en mann. 

Er det flere som kjenner seg igjen?

Endret av Strigiformes
  • Liker 1
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Singel siden mai etter et veldig langt forhold.

Er mer enn følelse av at jeg bare må ut i det for å komme over bruddet og vil så gjerne finne kjærligheten igjen. 

Kan kalle meg for «AB1» her:-)

Anonymkode: c408e...24c

• Hjerte 3
Skrevet

'Tråden for de som har gitt opp å finne kjærligheten i 2026'? 😜

Jeg sa til niesen min på 12 igår at i år skal onkel få seg kjæreste. 'Det sa du faktisk ifjor også og året før der' sa hun...

Og nevøen min på 6 år kommenterte at nå begynte jeg å få mange grå hår!

😪

• Liker 2
  • Hjerte 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Hei der dukka tråden opp ja. Jeg vet ikke hvor mange år jeg har vært i denne tråden men er sikkert snart 3 eller 4 året. Ikke  at jeg har så stor tro i år heller men gir ikke helt opp da. 

2025 besto av å gjøre  seg ferdig med ett hekt i januar som varte i 5 år. Deretter møtte jeg 2 nye på vårparten der ingen falt i min smak. I juni juli møtte jeg samme person 2 ganger. En jeg likte godt men som dessverre ikke var spesielt hygelig tilbake Man blir så sulten på oppmerksomhet så jeg godtok alt for mye bullshit fra den kar'n der. Møtte han en tur igjen i oktober men da var det slutt for min del da hadde jeg blitt behandlet dårlig nok. 

Møtte en til ioktober som jeg hadde hatt kontakt med siden juli.  Jeg som tok iniativ til å møtes begge gangene. Jeg har faktisk mye kontakt med han fortsatt men han har jo sagt før her at han ikke turte å satse på meg  pga at jeg har barn og har hatt gjeldsordning. Greit nok det men han sier han er betatt osv og online flørter han hele tiden. Siste en fyllemelding i natt om at han  håpet vi ses snart igjen men at han ikke ville presse meg så var opp til meg. Igjen blir ansvaret lagt på meg sånn at han har ryggen fri. 

Jeg venter på iniativ fra han til å be meg med ut på noe hyggelig som ikke dreier seg om sex men det har latt vente på seg. Jeg har lagt hele prosjektet på hylla og tenker at jeg liker oppmerksomheten online og det er trygt for min del så det fortsetter jeg nok med i tillegg skal jeg reise bort på jobb i 3 mnd så han fikk aldri ut finger'n til å bli kjent. Jeg føler vel og at han har sagt at jeg ikke har nok verdi til han på noen annen måte enn  bra nok til sex. Jeg er heller ikke fysisk tiltrukket av han men liker han som person han er morsom og får meg til å le og kunne vært villig og utforske  mer og bli kjent for å se om det kunne kommet på ett senere tidspunkt men den sjansen fikk jeg ikke da. Men han spurte idag når jeg drar og at han er på tur hjem idag så ja hvis han blir med på bowling i morgen så møter jeg han gjerne jeg. 

Så egentlig åpen for nye muligheter men kjenner på som hun skrev over her at jeg er litt skremt av menn blitt. Sitter langt inne å møte noen hvis sex er fokuset. Venter på en som har andre interesser av meg en bare sex. 

Jeg har vært single siden 2009 men ufrivillig single siden 2018 ca. Etter det har jeg aldri fått til  å fikse noen ting. Alt har kun dreid seg om sex eller jeg har ikke hatt noe interesse. Så litt lei kan man si. men blitt flinkere til å kutte kontakt med folk som  penser inn på sex veldig fort i en samtale.

Vi får se har ingen slagplan for 2026. Får ta det som det kommer. Kanskje tørre å møte folk litt lettere der jeg har forsikret meg om at sex ikke blir hovedfokus da skal jeg vudere det.

Håper mange andre finner kjærligheten her. har tenkt tanken at jeg er for gammel eller at kjærlighet er ikke noe jeg fortjener lengre. At det er sånn det skal være at man er bare ett evig sexobjekt. Men hjertet mitt nekter å gi opp og det er kjedelig uten å prøve å finne noen og. Det har blitt en del av livet for min del. 

Lykke til alle sammen måtte de fleste ha litt lykke i året  som kommer. 

:strix:

• Liker 1
  • Hjerte 6
Skrevet

:sjenert:

Jeg lusker meg nervøst inn her. Med brukernavn. Merker jeg blir nervøs bare av å si jeg blir med her jeg. 

Skrev noen innlegg i fjorårets tråd, men det handlet mest om at jeg ikke var klar til å date, lukket emosjonelt fordi jeg fremdeles bare ville bli sammen igjen med eksen. Nå begynner det å nærme seg at jeg er klar for noe annet. 

Sist gang jeg datet var for ca. 4 år siden, jeg fikk mange matcher, mange dater og jeg synes egentlig ikke det var noe stress eller nervøst. Men så var jeg også en fullstendig annerledes person. 😵‍💫 Noe som er litt sjokkerende å tenke på. Jeg så på dating som lett, og morsomt, egentlig litt som underholdning? Men jeg var nok også litt fake på en måte. Jeg var ikke i kontakt med hva jeg ville for livet, jeg forstod ikke meg selv, slet mye med dissosiasjon, og det var mest casual, og med det samme noen av dem ble seriøse innså jeg hvor ute på dypt vann jeg var. Den gang var jeg også litt opphengt i en eks, fryktet menn og seksualitet og hadde nok en del dårlige holdninger mot menn som jeg ikke så selv. Så ja, ikke et godt utgangspunkt å finne noen å dele livet med! Samtidig tenker jeg tilbake og innser at jeg er veldig takknemlig for erfaringene, de dårlige fordi jeg ser hvor grenseløs jeg var og lot meg behandle dårlig (og behandlet andre dårlig) og nå vet jeg hva jeg ikke skal gjøre, de gode fordi det viste meg at det finnes så mange gode, initiativrike, kreative, kjekke menn som er opptatt av at en kvinne skal føle seg trygg med dem. 

Nå derimot vet jeg at jeg ønsker meg barn mer enn alt, jeg har endret synet på parrelasjonen, vet hvem jeg er og hva jeg ønsker meg, strever litt fremdeles med å se hva jeg har å tilby, men det er ekte. Og derfor er jeg innmari nervøs for å våge meg ut der, med en intensjon om å faktisk la noen komme inn på meg, på ekte. Ikke bare sjarmere og forføre lett som en plett. Men liksom møte noen der det over tid kan bygge seg opp til ekte nærhet, som er det verste jeg kunne tenke meg, og også det jeg ønsker meg mest. Merker jeg begynner å dirre av nervøsitet bare jeg skriver dette. :ler: Så dere tror meg når jeg sier at noe er annerledes og ekte denne gangen. Og i tillegg er kroppen annerledes enn for 4 år siden, og jeg er i 30-åra og ikke 20-åra. Så ... hjelp!

Jeg har noen tanker om hvordan jeg skal gå fram, for å ikke havne i destruktive spor, og for å langsmed jobbe meg fri fra noen av de vonde mønstrene som fortsatt sitter i og forsurer tanken på parforhold/menn, men for nå er det mer enn langt nok utenfor komfortsonen å bare dele dette. ❤️ Glad for å være her! 

• Liker 1
  • Hjerte 5
Skrevet
Strigiformes skrev (6 timer siden):

Godt nyttår 🎆 

Jeg melder meg inn her jeg 😂 Har vært singel siden 2021, etter en tøff og vanskelig skilsmisse.

Har ikke vært på date siden jeg var 14 år 😆 Ikke så lenge jeg har vært singel heller 😂

Har blitt bedt ut så er ikke det. Det har bare ikke fristet...

Jeg har vært veldig redd for menn generelt, og har jobbet ekstremt mye med meg selv for å klare og være nær en mann. 

Er det flere som kjenner seg igjen?

❤️ Skrev litt om det ovenfor, men ja, jeg kjenner meg igjen. Jeg forstod ikke før hvor redd jeg var for menn generelt, at jeg fryktet nærhet visste jeg, men det har vært en lang prosess å jobbe med det. Og det er så skummelt å bare tenke tanken på å skulle åpne seg for det. Men den som intet våger, intet vinner, så å bli med her er mine små start-steg. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

image.thumb.png.0811316e00756db1c0b9b15773e9b498.png

Anonymkode: 65b18...76f

AnonymBruker
Skrevet

Følger ☺️ singel siden 2021 og hatt mange uheldige dater. Ny en nå men skiller oss 8år, han yngre. 

Anonymkode: 32db9...8c1

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Følger ☺️ singel siden 2021 og hatt mange uheldige dater. Ny en nå men skiller oss 8år, han yngre. 

Er en fordel at han er yngre hvis du er godt voksen jeg hadde vært redd for å ende opp som sykepleier etter få år. Mulig teit tanke men tenker nå sånn😬

• Nyttig 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (5 timer siden):

Hei der dukka tråden opp ja. Jeg vet ikke hvor mange år jeg har vært i denne tråden men er sikkert snart 3 eller 4 året. Ikke  at jeg har så stor tro i år heller men gir ikke helt opp da. 

2025 besto av å gjøre  seg ferdig med ett hekt i januar som varte i 5 år. Deretter møtte jeg 2 nye på vårparten der ingen falt i min smak. I juni juli møtte jeg samme person 2 ganger. En jeg likte godt men som dessverre ikke var spesielt hygelig tilbake Man blir så sulten på oppmerksomhet så jeg godtok alt for mye bullshit fra den kar'n der. Møtte han en tur igjen i oktober men da var det slutt for min del da hadde jeg blitt behandlet dårlig nok. 

Møtte en til ioktober som jeg hadde hatt kontakt med siden juli.  Jeg som tok iniativ til å møtes begge gangene. Jeg har faktisk mye kontakt med han fortsatt men han har jo sagt før her at han ikke turte å satse på meg  pga at jeg har barn og har hatt gjeldsordning. Greit nok det men han sier han er betatt osv og online flørter han hele tiden. Siste en fyllemelding i natt om at han  håpet vi ses snart igjen men at han ikke ville presse meg så var opp til meg. Igjen blir ansvaret lagt på meg sånn at han har ryggen fri. 

Jeg venter på iniativ fra han til å be meg med ut på noe hyggelig som ikke dreier seg om sex men det har latt vente på seg. Jeg har lagt hele prosjektet på hylla og tenker at jeg liker oppmerksomheten online og det er trygt for min del så det fortsetter jeg nok med i tillegg skal jeg reise bort på jobb i 3 mnd så han fikk aldri ut finger'n til å bli kjent. Jeg føler vel og at han har sagt at jeg ikke har nok verdi til han på noen annen måte enn  bra nok til sex. Jeg er heller ikke fysisk tiltrukket av han men liker han som person han er morsom og får meg til å le og kunne vært villig og utforske  mer og bli kjent for å se om det kunne kommet på ett senere tidspunkt men den sjansen fikk jeg ikke da. Men han spurte idag når jeg drar og at han er på tur hjem idag så ja hvis han blir med på bowling i morgen så møter jeg han gjerne jeg. 

Så egentlig åpen for nye muligheter men kjenner på som hun skrev over her at jeg er litt skremt av menn blitt. Sitter langt inne å møte noen hvis sex er fokuset. Venter på en som har andre interesser av meg en bare sex. 

Jeg har vært single siden 2009 men ufrivillig single siden 2018 ca. Etter det har jeg aldri fått til  å fikse noen ting. Alt har kun dreid seg om sex eller jeg har ikke hatt noe interesse. Så litt lei kan man si. men blitt flinkere til å kutte kontakt med folk som  penser inn på sex veldig fort i en samtale.

Vi får se har ingen slagplan for 2026. Får ta det som det kommer. Kanskje tørre å møte folk litt lettere der jeg har forsikret meg om at sex ikke blir hovedfokus da skal jeg vudere det.

Håper mange andre finner kjærligheten her. har tenkt tanken at jeg er for gammel eller at kjærlighet er ikke noe jeg fortjener lengre. At det er sånn det skal være at man er bare ett evig sexobjekt. Men hjertet mitt nekter å gi opp og det er kjedelig uten å prøve å finne noen og. Det har blitt en del av livet for min del. 

Lykke til alle sammen måtte de fleste ha litt lykke i året  som kommer. 

:strix:

Kjærligheten kjenner ingen alder @GrønnNellik68, og håpet skjemmer ingen. Håper du finner en god mann som behandler deg bra ❤️🙏🤞

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Singel siden 2012. Nå, midt i livet, så svinner mulighetene bort.

Men det er jo lov å drømme og fortsatt ha et lite håp.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Er en fordel at han er yngre hvis du er godt voksen jeg hadde vært redd for å ende opp som sykepleier etter få år. Mulig teit tanke men tenker nå sånn😬

Jeg er 38 og han 30. 🫡☺️ Håper d vil funke. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Ronaldo85 skrev (2 timer siden):

Singel siden 2012. Nå, midt i livet, så svinner mulighetene bort.

Men det er jo lov å drømme og fortsatt ha et lite håp.

Du er jo bare 40 da 😇

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du er jo bare 40 da 😇

Det kan også være 140... :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du er jo bare 40 da 😇

40, men ikke feit og ferdig 😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg håper å finne mannen i mitt liv i år 🤞singel siden 2022, kvinne på 35 og ønsker meg barn så føler jeg snart må møte han å få de med 😅 jeg er veldig rask til å dømme å avslutter ofte etter første date, så nyttårsforsett om å være mer åpen 😁

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Katsho skrev (5 minutter siden):

Jeg håper å finne mannen i mitt liv i år 🤞singel siden 2022, kvinne på 35 og ønsker meg barn så føler jeg snart må møte han å få de med 😅 jeg er veldig rask til å dømme å avslutter ofte etter første date, så nyttårsforsett om å være mer åpen 😁

Masse lykke til! Håper du finner det du ser etter🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...