Gå til innhold

Er det mulig å få bort begynnende dobbelthake om man er "tynnfeit" og endrer livsstil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tynnfeit. Normal BMI, med vektøkning på 5-6 kg. pga inaktivitet og dårlig kosthold de siste årene. 

Skal (må) ta tak i dette nå.

Noen som har erfaring med om man kan få bort liten dobbelthake ved å legge om kosthold og bli mer aktiv ?

Anonymkode: ec0c3...913

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og litt styrketrening på skuldre, bryst, øvre overkropp hjelper veldig på det. 

Anonymkode: 6a7df...be4

• Nyttig 1
Skrevet

Nei, det er genetisk.

Anonymkode: b4219...35f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er genetisk.

Dette. 

Anonymkode: a800f...be0

Skrevet

Lymfredrenasje, trening av musklene i halsen, gua sha kan hjelpe. Noen legger lettere på seg i halsen, men det gjør det ikke umulig å bli kvitt det. Noen har fett der, andre får vannansamling

Anonymkode: bc974...f7f

• Nyttig 2
Skrevet

Dette lurer jeg på og. Må vel gå an å trene det bort? Selv om det skulle være "genetisk"

Anonymkode: b8631...622

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, det er genetisk.

Har tenkt tanken, men ingen av mine foreldre eller besteforeldre har hatt dette. Men ingen av de har vært tynnfeite som meg heller..

ts

Anonymkode: ec0c3...913

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, det er genetisk.

Ikke faen det er, har sett mange bli kvitt det eller minske det drastisk med trening. 

• Nyttig 4
Skrevet

Det er genetisk, men klart man får mindre dobbelthake av å gå ned i fettprosent. Ikke av trening, 

Anonymkode: 1f1eb...0da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ansiktsløftning 

Anonymkode: 90361...5ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er genetisk, men klart man får mindre dobbelthake av å gå ned i fettprosent. Ikke av trening, 

Anonymkode: 1f1eb...0da

Jo, trening som påvirker musklene i bryst, nakke, skuldre, er med på å stramme opp hals også. 

• Nyttig 1
Skrevet

For meg - nei. Jeg har vært nede i 50kg (er 177 cm høy), og den fettputa under haka forsvant aldri. Løsningen her ble fettsuging.

Anonymkode: a1d00...c7b

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg fikk litt dobbelthake etter siste graviditet, gikk opp over 20 kg. Den forsvant når jeg gikk ned igjen. 

Anonymkode: 78791...76e

• Nyttig 1
Skrevet

Belkyra....

Anonymkode: 91c7d...f1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...