AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #1 Skrevet 22. desember 2025 Jeg føler meg helt rar, men måten Steffen Søberg ble vraket fra VIF på plager meg. Sånn på ordentlig. Jeg har mange ganger tenkt at jeg skulle ønske jeg kunne uttrykke det ovenfor Steffen selv. Han fortjener det så ekstremt. Jeg har sånn respekt for sånne som Søberg. Som er så vanvittig gode, kanskje best, mens om ikke har behov for å uttrykke det. Steffen var lojal, profesjonell, ydmyk, hardtarbeidende, og han reddet laget så enormt mange ganger. Det er ikke bare evnene og kunnskapen som målvakt jeg beundrer, men Steffen som menneske. Den tiden da iskrigerne gikk på TVen, så var det ikke Steffen som sto fremst, som ropte høyest, som krevde oppmerksomhet - likevel var det han som krøp litt ekstra inn i hjertet. Jeg skulle ønske jeg kunne fortelle han at jeg beundrer han sånn og at han er et forbilde for meg selv om vi egentlig har veldig lite til felles. Av alle idrettsutøvere jeg har fulgt så er det han jeg kjenner mest respekt for. Han fortjener sånn å vite det. Det hadde vært så godt å få fortalt han det. Anonymkode: e3759...887
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #2 Skrevet 22. desember 2025 Noen ganger må man ta kjipe avgjørelser for lagets beste. Du kan sikkert sende han en melding for å fortelle han hva du mener. Større sjanse for å nå frem der, enn på Kvinneguiden. Anonymkode: c753c...abe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #3 Skrevet 22. desember 2025 Det er forøvrig nesten 4 år siden Søberg ikke fikk fornyet kontrakten i Vålerenga… Anonymkode: c753c...abe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #4 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Noen ganger må man ta kjipe avgjørelser for lagets beste. Du kan sikkert sende han en melding for å fortelle han hva du mener. Større sjanse for å nå frem der, enn på Kvinneguiden. Anonymkode: c753c...abe Absolutt, og det er ikke problemet mitt. Det er måten det ble gjort på. Siden dette er et diskusjonsforum, så fikk jeg lyst til å lufte det her. Makan på utakknemlighet. Må jo være helt jævlig å bli "kastet" sånn etter så lang og tro tjeneste for laget. Vanskelig å ta VIF seriøst etter noe sånt. "Stolthet", my ass. AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er forøvrig nesten 4 år siden Søberg ikke fikk fornyet kontrakten i Vålerenga… Anonymkode: c753c...abe Det er faktisk så vidt 3 år siden... Jeg var ikke klar over at det ble gjort slik før nå, da jeg ikke fulgte laget på den tida. Anonymkode: e3759...887
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #5 Skrevet 22. desember 2025 Alle lag sparker utøvere, også Vålerenga. Noen år før Søberg var det noen andre som ble sparket, som så gikk til MS, i perioden Iskrigerne var populære. Sånn er det. Leverer du ikke godt nok eller ledelsen trenger plass til nytt friskt blod, så må noen eldre gå. Anonymkode: c753c...abe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #6 Skrevet 22. desember 2025 Det er snart fire år siden april 2022. Anonymkode: c753c...abe
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #7 Skrevet 22. desember 2025 Denne tråden hadde nok vært aktuell i 2022, og ikke nesten 4 år senere. Anonymkode: 99505...0a1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2025 #8 Skrevet 22. desember 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Denne tråden hadde nok vært aktuell i 2022, og ikke nesten 4 år senere. Anonymkode: 99505...0a1 Ts sier hun føler seg helt rar. Hun har sikkert sett denne serien i reprise og er forelsket og i harnisk og skal hjelpe denne fyren som har gått videre og lagt det bak seg for lengst. Ts, du skal ikke være creep og kontakte denne mannen. Anonymkode: d2284...f4c
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2025 #9 Skrevet 24. desember 2025 Null poeng for tap. Tre poeng for seier. Fem poeng for lojale, ydmyke og hardtarbeidende spillere. Jeg skjønner heller ikke hvorfor han ble vraket. Anonymkode: ab97a...cdf
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2025 #10 Skrevet 24. desember 2025 Søberg ja. Han som etter mange år i Vålerenga fikk beskjed på telefon at han fikk sparken. Siden han som ga han beskjeden ikke hadde ryggrad nok til å si det ansikt til ansikt. Var visst et annet styremedlem i VIF som sluttet i styret pga behandlingen Søberg fikk. Anonymkode: d9df5...deb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå