Gå til innhold

intervju

elida

Anbefalte innlegg

hei.

Hva er passende svar på spørsmål om negative sider med deg selv?De må jo ikke vere så gale at de ikke vil ha deg.Har kommet til intervju flere ganger men de stopper der er bare ekstremt dårlig til å svare for meg.Skal til intervju denne uka så de er bare å krysse fingrene .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Det lureste er jo å kjenne seg selv; hvor man er god og hvor man er dårlig. Det siste er viktig for å vise at man har selvinnsikt nok til å vise hvilke områder man bør sette inn ekstra innsats. For eksempel kan jeg finne på (tenkt tilfelle) å si at jeg lett blir stresset og mister oversikten. Det kan jeg motvirke ved at jeg deler opp arbeidsoppgavene i mindre biter så de ikke blir så uoverkommelige.

For eksempel. Hvis du har dårlige sider du ikke kan se noe som helst positivt ved, er det kanskje lurt å holde dem litt i bakgrunnen. Og det er heller ikke lurt å smøre for tykt på, det blir bare gjennomskuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Jeg holder jevntlig samtaler med evt nye folk til jobben min og kan forklare hvorfor vi spør om sterke og svake sider. Egentlig avveier vi ikke dine svar i forlhold til stillingen så ofte, men mere for å se om du evner å skjønne hva de svake/sterke sider er. Har skam ansatt flere som ikke klarte å nevne noen bestemte svake sider, men det er alltid positivt når folk evner å beskrive seg selv på godt og vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typiske svar er sta (at man ikke gir opp så lett) og kan bli litt perfeksjonistiske, så prøv å styr unna dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...