AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #1 Skrevet 18. desember 2025 Men noe som beskriver en person som for eksempel har veldig lyst til å spare på billettene fra en konsert som var så bra, fordi de har affeksonsverdi. Eller skyndter seg å kjøpe en ramme til å sette første ultralydbilde av barnet i. Som skriver et kort fullt av kjærlighetserklæringen til sin bedre halvdel på bursdagen. Både følsom og nostalgisk føler jeg blir feil. Man trenger ikke å være helt generelt superfølsom som menneske, men mer noe annet.. Og nostalgisk er for meg å se tilbake og drømme, men dette kan like gjerne være noe følelsesmessig her og nå (fantastisk konsert), eller fremover i tid (bildet av ultralyd. Jeg mener det skal være et ord eller begrep på dette, men jeg kommer ikke på hva det isåfall er.. Anonymkode: 22569...aca
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #2 Skrevet 18. desember 2025 Melankolsk? Anonymkode: b30f2...628
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #3 Skrevet 18. desember 2025 Her er synonymer for følsom, emosjonell og nostalgisk, sortert etter nyanse og alle passer jo det TS sier hun ikke er.. Følsom: Sensitiv, var, sart, lettrørt, myk, ømfintlig, hudløs, bløthjertet, kjenslevar, mottakelig, sentimental. Emosjonell: Følelsesladet, følelsesfull, affektiv, lettbevegelig, følelsesbetont, emotiv. Nostalgisk: Vemodig, mimrende, lengselsfull, minnesyk, tilbakeskuende, sentimental. Anonymkode: 1ac9d...a9e
Andrea59 Skrevet 18. desember 2025 #4 Skrevet 18. desember 2025 Tenker sentimental passer på alle eksemplene? 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2025 #5 Skrevet 18. desember 2025 Sentimental ja!! Det er det jeg leter etter! Takk for hjelpen 😃 Anonymkode: 22569...aca 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå