Gå til innhold

At folk gidder å la seg provosere (Sanna Sarroma)

Fremhevede innlegg

Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/slar-tilbake-nordmenn-er-selvgode/83971134

Klarer bare ikke å forstå at folk biter på, gang etter gang. Og de som blir mest provoserte er vel kanskje grunnen til at hun fortsetter å få så mye oppmerksomhet.

Virker jo som en engasjert dame. Jeg klarer bare ikke å fatte interesse for alle meninger hun skulle ha, og synes hun får mye medieoppmerksomhet på tynt grunnlag.

• Liker 11
  • Nyttig 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er jo en god skribent som er dyktig til å se verden fra en litt annen synsvinkel enn vi er vant med. Vi trauste og tilbakeholdne nordmenn har godt av en frittalende finne som ikke legger noe i mellom 😄

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 10
Skrevet

Jeg synes Sanna er festlig, og nesten alltid interessant, selv om jeg sjelden er enig med henne. Jeg liker å høre synspunkter fra folk som tenker annerledes enn jeg gjør, så jeg klikker alltid inn på kommentarene hennes.

Utspillet om hva hun synes om julematen vår er vel det minst interessante jeg har sett fra henne, men hun liker å skape litt liv og røre, så hun visste nok hva hun gjorde.

• Liker 12
Skrevet
Rosa Dartle skrev (2 minutter siden):

Hun er jo en god skribent som er dyktig til å se verden fra en litt annen synsvinkel enn vi er vant med. Vi trauste og tilbakeholdne nordmenn har godt av en frittalende finne som ikke legger noe i mellom 😄

He he. Jeg har en finne i veldig nær familie, og har vært mye i sosiale lag med "dem". Klarer ikke å se dem som mindre trauste og tilbakeholdne enn oss 🤣🙈

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet
Hengebuksvinet skrev (1 minutt siden):

He he. Jeg har en finne i veldig nær familie, og har vært mye i sosiale lag med "dem". Klarer ikke å se dem som mindre trauste og tilbakeholdne enn oss 🤣🙈

Sier ikke at alle finner er sånn, men at vi her hjemme på bjerget har godt av at det røskes litt i våre sannheter.

Jeg er heller ikke så ofte enig med henne, men noen ganger synes jeg hun tar ting skikkelig på kornet også. Det er for få slike skribenter.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg synes hun blir mer og mer patetisk for hvert år som går. Hun er blitt forutsigbar, kritisere noe bare for å få oppmerksomhet selv. 

Jeg synes ikke hun skriver spesielt bra heller, fordi hun er så gjennomskuelig og forutsigbar.

"Hm, ikke fått nok oppmerksomhet i det siste, det må jeg gjøre noe med for å tjene penger. Men, nå er det jo snart jul... selvfølgelig, da kan jeg for 143. gang kritisere norsk kultur, noe som betyr mye for nordmenn. Hvordan kan jeg stikke mest for å få mest oppmerksomhet og klikk selv?"

Hun er mer eller mindre bare blitt en parodi på seg selv, nå, og det blir bare patetisk. 

Anonymkode: 27a55...978

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 20
Skrevet

Noe av det morsomste er da hun skreiv tekster om hvor synd det var på henne som ikke fikk jobb rundt Lillehammer etter å ha skrevet om hvor teite folk på Lillehammer er....Altså, har ting konsekvenser? 😄

• Liker 14
  • Nyttig 5
Skrevet

Nå kjenner jeg ufattelig mange finner via gaming, og de skjønner ikke hva hun klager over. De tror hun bare vil ha oppmerksomhet.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Forøvrig hadde jeg heller aldri funnet på å spise pinnekjøtt på ØSTLANDET. Det er jo ikke de som kan å lage det.

• Liker 2
Skrevet

Oppmerksomhetssyk.

Anonymkode: 3a053...c69

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker henne. Er ofte enig, og ofte uenig, men det er digg å se folk som står frem med litt enderledes perspektiver på ting. Elsker folk som utfordrer det "normale".

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Er sjelden enig med den dama og jeg synes hun er  mer oppmerksomhetssyk enn en god skribent, hun bare slenger sammen noe for å provosere. 

Men når det kommer til julematen så kan jeg være enig med henne. Jo eldre jeg blir jo mer innser jeg at det er mer tradisjon enn noe annet at jeg i det hele tatt har servert pinnekjøtt til julemiddagen. Jeg liker jo egentlig ikke julematen har jeg forstått jo eldre jeg blir, ting tar tid. Men av alt vi kan velge i her i Norge så har liksom pinnekjøtt vært vår greie og det smaker ok, men det er jo en grunn for at vi bare har det en gang og to i året. :D Men nå har jeg tippet 40 og livet er for kort til at jeg skal sitte å spise noe som jeg egentlig bare spiser for vanens skyld enn fordi det er min favoritt.

Så nå lager vi favoritt middagene våre gjennom julen og så dropper vi den tunge maten. Dette året blir det mer svensk inspirert på selve julaften, uten så mye sild da men med varme og kalde retter slik at vi heller kan småspise hele dagen.

Anonymkode: f72a2...e80

• Liker 4
Skrevet
Hengebuksvinet skrev (48 minutter siden):

https://www.dagbladet.no/kjendis/slar-tilbake-nordmenn-er-selvgode/83971134

Klarer bare ikke å forstå at folk biter på, gang etter gang. Og de som blir mest provoserte er vel kanskje grunnen til at hun fortsetter å få så mye oppmerksomhet.

Virker jo som en engasjert dame. Jeg klarer bare ikke å fatte interesse for alle meninger hun skulle ha, og synes hun får mye medieoppmerksomhet på tynt grunnlag.

Her er du og gir henne mer oppmerksomhet 😆

Godt jobbet 🙄

Anonymkode: 37e9a...e31

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (3 timer siden):

Forøvrig hadde jeg heller aldri funnet på å spise pinnekjøtt på ØSTLANDET. Det er jo ikke de som kan å lage det.

Det bor mange vestlendinger på Østlandet, særlig i de større byene :)

Anonymkode: 5dd2d...91d

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det bor mange vestlendinger på Østlandet, særlig i de større byene :)

Anonymkode: 5dd2d...91d

Motsatt også, hadde ikke satt meg fore å få den beste ribba i Bergen liksom 😊

Skrevet
Macro skrev (6 timer siden):

Nå kjenner jeg ufattelig mange finner via gaming, og de skjønner ikke hva hun klager over. De tror hun bare vil ha oppmerksomhet.

Hvor mange er "ufattelig mange"? Er vi her oppe i flere titalls tusen?

Anonymkode: 0c897...190

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Klikker aldri inn på det hun skriver eller det som blir skrevet om henne. Hadde henne som lærer på ungdomsskolen og det holdt i massevis 😆

• Liker 10
Skrevet
Svett.svele skrev (12 minutter siden):

Klikker aldri inn på det hun skriver eller det som blir skrevet om henne. Hadde henne som lærer på ungdomsskolen og det holdt i massevis 😆

Har alltid lurt litt på hvilke fag hun underviste i på ungdomstrinnet. Og hvorfor hun ikke fikk ny jobb da hun flyttet (?) til Lillehammer. Det finnes jo regler for ansettelser, og som erfaren lærer burde hun vel få jobb?

Anonymkode: f276a...2ad

Skrevet
Svett.svele skrev (19 minutter siden):

Jeg var aktiv i Venstre samtidig som Sanna, jeg har også fått dosa mi og vel så det 😁

• Liker 9
Skrevet
godfisk skrev (7 timer siden):

Jeg synes Sanna er festlig, og nesten alltid interessant, selv om jeg sjelden er enig med henne

Enig. Sanna ER festlig :nordvesta:Liker henne. Hun er gøy!

Anonymkode: ecc25...2a6

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...