Jane How Skrevet 3. april 2006 #1 Del Skrevet 3. april 2006 Dere som har deltidsjobb ved siden av studier, hva ser dere på som bra timelønn? Hva ser dere på som dårlig, veldig bra og akseptabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #2 Del Skrevet 3. april 2006 jeg får 120 kr timen. i tidligere jobb fikk jeg 110 kr/t. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lil Skrevet 3. april 2006 #3 Del Skrevet 3. april 2006 110. Det det laveste som er akseptabelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. april 2006 #4 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har 110.89,- i timen (og 10 kr mer mellom kl 21 og 24). Jeg er på ingen måte fornøyd med lønnen - synes det er kjipt at venninnen min som sitter i kassen på rema tjener vesentlig mer enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #5 Del Skrevet 3. april 2006 Hvis jobben er relevant til studiene og det jeg vil jobbe med senere er ikke lønna så viktig. Det vil da være uvurdelig arbeidserfaring for å få meg en jobb jeg er fornøyd med senere i livet. I studietida har man det jo uansett litt trangt økonomisk og ikke like mye fritid, så da er det viktigste for meg å kunne prøve meg litt i yrket jeg kanskje ønsker å ha etter endt utdanning. Men jobber jeg derimot i butikk er lønna viktigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. april 2006 #6 Del Skrevet 3. april 2006 Det har jo veldig mye å si hva slags jobb det er, om den er relevant eller ikke, og hva slags ansvar man har osv... Da jeg var bibliotekarstudent hadde jeg en jobb 10t/uke der jeg rett og slett hadde ansvar for et lite bibliotek, det var jo veldig relevant og nyttig for meg, og jeg hadde ganske god lønn også siden jeg hadde mye ansvar og jobben krevde en god del av meg. Akkurat den jobben tror jeg at jeg hadde tatt for 80 kr/timen også, for den har betydd så mye for meg både på cv og erfaringsmessig senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. april 2006 #7 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg har en jobb som er veldig relatert til det jeg studerer, og tjener 110 kr/t på hverdager og 133 i helgene. Synes det er helt greit, jeg hadde ikke forventet noe mer heller. Det jeg får av kontakter og erfaring er jo det absolutt viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå