Gå til innhold

Hvordan/ når spiser dere middag om dere skal løpe ettermiddag/kveld?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på interevall time i dag 18.30. 
Sliter med hvordan jeg skal legge opp middag :ler:  Blir jo for tett å spise i 16-17 tida synes jeg, i frykt for å få hold..samtidig vil jeg ikke være hjemme før 1930, og synes det er sent å spise middag :ler: 
Hvordan gjør dere det? Hadde det vært styrketrening hadde det gått fint å spise i 16-17 tida liksom. Når løpe timene er rundt 17-17.30 spiser jeg etter timen

Anonymkode: 6df25...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På søndag er det løpetimer kl 19. Da spiser jeg middag kl fire. Ikkje veldig tung mat eller store porsjoner. Det går fint for meg.

Anonymkode: 2f950...aa2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

På søndag er det løpetimer kl 19. Da spiser jeg middag kl fire. Ikkje veldig tung mat eller store porsjoner. Det går fint for meg.

Anonymkode: 2f950...aa2

ok, kanskje jeg skal prøve meg å middag rundt 16 da, bare spise litt mindre enn vanlig.. Hva spiser du gjerne til middag disse dagene?

Skrevet

Jeg pleier å spise banan/smoothie/enkelt mellommåltid før løping, så tar jeg heller sen middag. Hater følelsen av å være "middagsmett" før løping 😅

Anonymkode: 98423...d0d

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleide å være ferdigspist 1 time før trening, deretter en liten kaffe og middagshvil. Boom! Trening😆 alltid beste treningsøkta da😃

Anonymkode: 25abf...450

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg pleier å spise banan/smoothie/enkelt mellommåltid før løping, så tar jeg heller sen middag. Hater følelsen av å være "middagsmett" før løping 😅

Anonymkode: 98423...d0d

ja, men samtidig føler jeg at jeg sover dårligere om jeg spiser middag sent på kvelden og :ler: jaja, får bare prøve meg frem. Heldigvis går det flere løpetimer litt tidligere på andre dager jeg helst er med på, men denne uka passet bare i dag.

Skrevet

nå løper ikke jeg, men jeg svømmer, før trening ( 4 timer) spiser jeg bare lett mat i begrensede mengder, etter svømming går det gjerne et par timer før jeg klarer å spise noe mer en en brødskive, nå trener jeg med høy insentivet.  

lunch ( 2 brødskiver)

trening i 14 til 16 tiden

ca 1900 middag.

Anonymkode: a066e...fcf

Skrevet

Jeg kan ikke spise noe før trening helst- får alltid hold og synes alt er tyngre. Jeg trener helst alltid på tom mage om morgenen, men hvis jeg må flytte  det til ettermiddag spiser jeg heller litt ekstra til lunsj. Forskyver den også litt, sånn at jeg spiser rundt kl. 13 hvis jeg skal trene 16. Spiser aldri tung lunsj heller, som regel yoghurt med frukt og frø/ kjerner oppi, men tar da litt større porsjon. Er jeg sulten utover det og vil ha noe like før jeg går så blir det enten et par druer eller cherrytomater og et glass melk :)

Middag etter trening smaker mye bedre, uavhengig av når 😅

Anonymkode: 1bcd0...7e9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...