AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Sikkert et veldig rart spørsmål, men jeg ser med én gang om noen bruker kontaktlinser (legger merke til et lite omriss rundt irisen). Når jeg har spurt venner/familie om de legger merke til det samme er svaret konsekvent nei. Er jeg bare veldig observant, eller er dette noe de fleste ser (unnatt mine venner/min familie)? Anonymkode: 109b9...6b8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Du har nok helt eksepsjonelt godt syn. Anonymkode: 907c9...3de 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Jeg kan jo se det - om jeg er tett på, og ser etter. Har vært kontaktlinsebruker selv i mange år. Når du ser det umiddelbart, og folk nekter, er nok heller forklaringen at du ser ting som ikke er der. For omrisset er ikke akkurat rundt irisen. Anonymkode: 857f0...93d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Ja, man ser det jo om man ser etter. Anonymkode: 9a053...1b4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Det ser jeg godt ja. Anonymkode: b97be...9e9
Mezzosoprena Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Jeg ser det hvis jeg ser godt nok etter, så i det virkelig liv ser jeg det sjeldent. Men folk i serier eller på film ser jeg det øyeblikkelig på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå