AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Vi har et barn som har strevd noe på skolen den siste tiden og vi har fått veldig mye hjelp fra lærerne (mer enn det man kan forvente!). Vi har uttrykt takknemlighet til dem, så de er klar over at vi setter stor pris på jobben de gjør, men er det innafor å kjøpe noe sjokolade el.l og levere på kontoret før jul? Vi er avhengige av at de fortsatt hjelper oss og jeg ønsker ikke å bli oppfattet som smiskete… Anonymkode: 4adbb...96d
Kålrota Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Jeg er lærer selv og synes det er bedre med et kort. Det er ikke smiskete å si takk, men det kan være kleint med gave. Jeg personlig synes det holder med et takk, men lærere er jo like ulike som alle andre. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden En liten gest som ikke har noen betydelig verdi er bare hyggelig. Anonymkode: 61b47...2c9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Jeg er lærer og synes det bare er hyggelig Anonymkode: aefdd...dfb
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Jeg syns det er veldig hyggelig når jeg får en sjokolade eller en blomst som takk. Setter ekstra pris på det, når jeg har gått den ekstra mila. Det er noe med å vise at man er sett, også som lærer. Anonymkode: c11dd...50c 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg syns det er veldig hyggelig når jeg får en sjokolade eller en blomst som takk. Setter ekstra pris på det, når jeg har gått den ekstra mila. Det er noe med å vise at man er sett, også som lærer. Anonymkode: c11dd...50c Samme her! Jeg er lærer selv og hadde satt stor pris på oppmerksomheten. Særlig fra foreldre hvor man gjør ekstra for deres barn. Anonymkode: 595bf...c40
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Jeg jobber på en kreftavdeling og vi får kort, sjokolade, konfekt, blomster, grønnsaker (!🤩) og andre gaver titt og ofte. Det er superkoselig! Jeg tenker ofte på at det er flere som også fortjener oppmerksomheter, så tenker det er veldig innenfor å gi😊 Jeg gir til de i barnehagen til barna mine hver jul fordi de er fine folk og det er koselig😊 Anonymkode: 6880f...af1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Jeg er lærer, og bare det at foreldrene gir uttrykk for at de er fornøyd med jobben jeg gjør setter jeg enormt stor pris på. En sjokolade er også hyggelig, men det er det at noen sier at jeg gjør en god jobb jeg blir mest glad for. Jeg hadde nok ikke opplevd sjokolade som smiskete i situasjonen du skisserer heller. Så om du har lyst til å gi en liten sjokolade som et symbol på din takknemlighet, så tenker jeg at det er innafor. Jeg er selv en person som synes det er hyggelig å gi folk små gaver for å vise takknemlighet eller at jeg setter pris på de. Anonymkode: 53151...e21
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden En liten oppmerksomhet er alltid hyggelig. Et kort med en hyggelig personlig takknemlighet blir nok satt enda mer pris på enn en gave (eller som et tillegg til en liten gave). Anonymkode: 6710d...eff
Natttåke Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Lag en pose hjemmelagde karameller i ei koselig krukke
SPOCA Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Slikt opplever jeg som veldig hyggelig og koselig, og ikke smiskete. Det er slikt jeg setter stor pris på.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Det er oppriktig hyggelig og det hender at det skjer. (Jeg er lærer) Noe av det som ingen av oss vil glemme, er en meldig fra en mor, året etter at eleven hadde kommet igjennom tre år på vgs, der både vi, eleven og hjemmet virkelig kjempet. Meldingen gikk ut på at eleven hadde funnet sin plass der veien gikk videre og hun takket oss alle for det som var gjort. Det var fantastisk å høre om et ungt menneske vi alle krysset fingrene for, og gjorde stort inntrykk. Poenget er at det aldri er feil å fortelle noen at de gjør en god jobb, enten det er med en sjokoladeeske, en blomst, et ord eller som her, en melding. Smiskete er det INGEN som synes det er. Anonymkode: 3389f...4c1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå