Soft mann Skrevet 9 timer siden #21 Skrevet 9 timer siden En dildo i den størrelsen du ønsker, og en womanizer( de er stille) men er litt for kraftig for noen. dette er jo "småting begge deler😊
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #22 Skrevet 9 timer siden Ta på deg ryggsekk og bestill til pakkeboks. Anonymkode: 5b46a...5a8
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Skrevet 9 timer siden Henger meg på de som sier at du kan bestille til pakkeboks og kaste emballasjen. Alternativt, et lurt smil og "man kan ikke få vite hva som kommer i posten når det snart er jul". Bruk ville jeg nok spart til jeg var alene hjemme. Ikke nødvendigvis for lyd, men fordi det er forstyrrende å vite at det er folk i huset. Mye lettere å slappe av når man ikke ligger og håper at ingen plutselig banker på døren. Selv om døren er låst er tanken nok til at hele greia blir stress. Anonymkode: d7ad7...9b4
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #24 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Henger meg på de som sier at du kan bestille til pakkeboks og kaste emballasjen. Alternativt, et lurt smil og "man kan ikke få vite hva som kommer i posten når det snart er jul". Bruk ville jeg nok spart til jeg var alene hjemme. Ikke nødvendigvis for lyd, men fordi det er forstyrrende å vite at det er folk i huset. Mye lettere å slappe av når man ikke ligger og håper at ingen plutselig banker på døren. Selv om døren er låst er tanken nok til at hele greia blir stress. Anonymkode: d7ad7...9b4 Dette er jeg helt enig i, men greia nå er at folk hjemme her er veldig mye hjemme for tiden. Jeg er omtrent aldri helt alene. Hvis noen er ute, er de andre hjemme. Jeg kan faktisk ikke huske et eneste tidspunkt de siste månedene hvor jeg har vært alene i huset lenger enn en liten butikkturs tid😅 Så det er nok bare noe jeg må venne meg til, tror jeg. selv om jeg kjenner på akkurat det du sier om at det er litt ukomfortabelt og ikke helt avslappende akkurat. Anonymkode: 0aa12...7d2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #25 Skrevet 9 timer siden Flytt hjemmefra eller be nysgjerrigperene passe sine egne saker. Du har rett på et privatliv og de har ingenting med hva du kjøper og gjør. Anonymkode: 9cc90...15a 4 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #26 Skrevet 8 timer siden Svar ærlig om hva det var. Da slipper du å lyge, og hvis de er så nysgjerrige og kontrollerende som du beskriver, så tror de deg ikke. Anonymkode: 27d34...129
Cam03 Skrevet 8 timer siden #27 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Svar ærlig om hva det var. Da slipper du å lyge, og hvis de er så nysgjerrige og kontrollerende som du beskriver, så tror de deg ikke. Anonymkode: 27d34...129 Eller blir flaue og slutter å mase om hva hun kjøper. 3 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #28 Skrevet 8 timer siden Eller lær deg å bruke fingrene i stedet - lydløst, gratis, ingen ladere, og du slipper å trenge sterkere og sterkere stimulans med årene for å kunne komme. Og et kjempepluss: Kjærester kan få deg til å komme med fingrene uten å trenge leketøy. Ikke ment som et moraliserende angrep på sexleketøy, for all del, kjør i vei! Bare et tips. Anonymkode: 41f46...e00 2 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #29 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Eller lær deg å bruke fingrene i stedet - lydløst, gratis, ingen ladere, og du slipper å trenge sterkere og sterkere stimulans med årene for å kunne komme. Og et kjempepluss: Kjærester kan få deg til å komme med fingrene uten å trenge leketøy. Ikke ment som et moraliserende angrep på sexleketøy, for all del, kjør i vei! Bare et tips. Anonymkode: 41f46...e00 Kan hende jeg offender noen menn her nå, men det er absolutt ikke meningen altså😅Bare for å presisere. Før jeg i det hele tatt prøvde vibrator, brukte jeg kun henda selv og i løpet av de par årene hvor jeg hadde kjærester da, var det ingen som klarte å få meg til å komme. Så for min del handler det ikke om at leketøy “ødelegger” for at en partner skal få det til, for det har aldri funket på meg uansett😆 Siste kjæresten min ville faktisk at jeg skulle ha vibrator fordi han så på det som et praktisk hjelpemiddel, ikke en “erstatning”. Men skjønner godt poenget ditt og tipset! Anonymkode: 0aa12...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #30 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg er 20 år og bor fortsatt hjemme en liten stund til, og har et litt… kleint problem jeg håper noen kan gi råd om. Jeg vurderer å bestille 18+ produkter på nett (sexleketøy), men jeg har ekstremt nysgjerrig familie og et nysgjerrig søsken som alltid spør hva jeg får i posten. Jeg er helt elendig til å skjule ting. Hvis noen spør direkte blir jeg iskald i ansiktet og alle skjønner at jeg ikke er ærlig. Jeg klarer rett og slett ikke å lyve uten at det synes. Problemet mitt er at: Jeg får sjelden pakker, så alt blir lagt merke til. Hvis noen ser at jeg har vært og hentet noe på butikken, kommer det garantert spørsmål, om hva jeg skal når jeg går ut, eller at pakken blir sett på vei inn døra. Jeg kan heller ikke si “hemmelig” uten at det blir enda mer mistenkelig. Tror en av de voksene hjemme er ganske kontroll freak med å ville ha kontroll på ting i huset, ikke på noe sånn stygg måte, men er glad i å ha kontroll. Vurderte nå i jula og bruke det som unnskyldning at jeg har bestilt hemmelig gaver, men dette vil se rart ut når ingen jeg gir gave til åpner noe fra nett. Pluss skal få handle julegaver med familien og litt slikt fysiske steder. Jeg vil definitivt ikke at noen hjemme skal åpne pakken eller spørre hva det er, for det er 100% ikke noe jeg vil diskutere med familien eller at noen andre enn meg skal vite om. Vet ikke helt hva de hjemme hadde følt vis de visste jeg hadde det i huset. Jeg har sett at mange anbefaler Posten Pakkeboks, men jeg går veldig sjelden ut, og hvis jeg kommer hjem med en pakke i hånda vil de likevel kommentere det eller få det med seg. Så da står jeg litt fast. Hva er egentlig den mest diskrete løsningen for noen som: bor hjemme har nysgjerrig familie ikke klarer å lyve og helst vil unngå å bli sett med pakken i det hele tatt? har dere noen smarte, realistiske løsninger for å unngå spørsmål når man kommer hjem med pakke? Og ikke minst når man først har bestilt, hvor oppbevare det gjemt? Alle tips tas imot med stor takk 🙈 Anonymkode: 0aa12...7d2 Julegave? Eller si noe for voksne, de må tåle det!Hadde min datter på 18 bestilt noe så maser ikke jeg. Hun sier det om hun vil. Anonymkode: 20ef0...605
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #31 Skrevet 7 timer siden Sett på musikk, så hørrer di deg ikke. Anonymkode: 82a57...8b0
mommyaka Skrevet 7 timer siden #32 Skrevet 7 timer siden Si at du skal hente sex leketøy...da vil jeg tro de ikke vil spørre noe mer..du er 20 år og jente..på tide få bein i nesa. Hva om de begynner å lure på hvitt du låser døra de? Hvordan noe bråker på rommer ditt? Skal de liste deg ut på kvelden og vaske den? Begynner de å lurer på hvorfor du bruker så lang tid på rommet ditt?
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #33 Skrevet 7 timer siden Bor du langt fra Sverige? Jeg har bestilt til Poste Restante i Sverige flere ganger med ting fra utenlandske sex-nettsteder. Billigere og du slipper avgifter på toppen også. Og klær. Anonymkode: 10584...c48
Fighter83 Skrevet 7 timer siden #34 Skrevet 7 timer siden Du kjøper en julegave til deg selv. Si at det er en julegave og at det er hemmelig hvem den er til😉 Trenger jo ikke å si noe om at du skal hente en pakke på posten osv. Er uansett en butikk der så kan evt si at du må på butikken om noen absolutt spør. Ta det på vei til skole, jobb eller trening o.l. Er jo bare å hente den liksom.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #35 Skrevet 7 timer siden Lyko selger leketøy, eller de gjorde i alle fall men alle kjenner dem som sminke og hudpleie. Bestill til pakkeboks. Hent når det passer deg. Jeg antar du går ut for andre grunner enn bare å hente pakker. Du kan også åpne pakken før du kommer hjem. Og kvitte deg med pappen. Sett innholde i sekken/vesken din. Anonymkode: acfd6...9c1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #36 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lyko selger leketøy, eller de gjorde i alle fall men alle kjenner dem som sminke og hudpleie. Bestill til pakkeboks. Hent når det passer deg. Jeg antar du går ut for andre grunner enn bare å hente pakker. Du kan også åpne pakken før du kommer hjem. Og kvitte deg med pappen. Sett innholde i sekken/vesken din. Anonymkode: acfd6...9c1 Nettopp. Trenger ikke bestille en hel masse på en gang. Selv en ordinær dildo får plass i håndvesken! Anonymkode: 10584...c48
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #37 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette er jeg helt enig i, men greia nå er at folk hjemme her er veldig mye hjemme for tiden. Jeg er omtrent aldri helt alene. Hvis noen er ute, er de andre hjemme. Jeg kan faktisk ikke huske et eneste tidspunkt de siste månedene hvor jeg har vært alene i huset lenger enn en liten butikkturs tid😅 Så det er nok bare noe jeg må venne meg til, tror jeg. selv om jeg kjenner på akkurat det du sier om at det er litt ukomfortabelt og ikke helt avslappende akkurat. Anonymkode: 0aa12...7d2 Jeg tror det viktigste her er ikke den pakken, men at du må lære deg å sette grenser for deg selv og ditt privatliv. De vil aldri respektere det før du selv setter ned foten. Anonymkode: 55cc7...5b2 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #38 Skrevet 5 timer siden mommyaka skrev (1 time siden): Si at du skal hente sex leketøy...da vil jeg tro de ikke vil spørre noe mer..du er 20 år og jente..på tide få bein i nesa. Hva om de begynner å lure på hvitt du låser døra de? Hvordan noe bråker på rommer ditt? Skal de liste deg ut på kvelden og vaske den? Begynner de å lurer på hvorfor du bruker så lang tid på rommet ditt? Jeg henger meg på dette. Du er voksen, og må kunne gjøre deg klein i et lite øyeblikk, for å slippe å tenke på familien hele tida. Vis pakken til den mest nysgjerrige, og spør hvor du bør legge det, så ikke småsøsken el.l finner det. Anonymkode: ac566...e79 1
Pandis Skrevet 5 timer siden #39 Skrevet 5 timer siden Bestill til pakkeboks/hentested. Du får varsel i app, og kan hente pakken når du vil. Om noen lurer på hva pakken er så kan du si det er en julegave. Lykke til. Kos deg.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #40 Skrevet 5 timer siden Er hele familien din hjemmeværende? Trygd? Anonymkode: cec4d...c44 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå