AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hei! Jeg er 20 år og bor fortsatt hjemme en liten stund til, og har et litt… kleint problem jeg håper noen kan gi råd om. Jeg vurderer å bestille 18+ produkter på nett (sexleketøy), men jeg har ekstremt nysgjerrig familie og et nysgjerrig søsken som alltid spør hva jeg får i posten. Jeg er helt elendig til å skjule ting. Hvis noen spør direkte blir jeg iskald i ansiktet og alle skjønner at jeg ikke er ærlig. Jeg klarer rett og slett ikke å lyve uten at det synes. Problemet mitt er at: Jeg får sjelden pakker, så alt blir lagt merke til. Hvis noen ser at jeg har vært og hentet noe på butikken, kommer det garantert spørsmål, om hva jeg skal når jeg går ut, eller at pakken blir sett på vei inn døra. Jeg kan heller ikke si “hemmelig” uten at det blir enda mer mistenkelig. Tror en av de voksene hjemme er ganske kontroll freak med å ville ha kontroll på ting i huset, ikke på noe sånn stygg måte, men er glad i å ha kontroll. Vurderte nå i jula og bruke det som unnskyldning at jeg har bestilt hemmelig gaver, men dette vil se rart ut når ingen jeg gir gave til åpner noe fra nett. Pluss skal få handle julegaver med familien og litt slikt fysiske steder. Jeg vil definitivt ikke at noen hjemme skal åpne pakken eller spørre hva det er, for det er 100% ikke noe jeg vil diskutere med familien eller at noen andre enn meg skal vite om. Vet ikke helt hva de hjemme hadde følt vis de visste jeg hadde det i huset. Jeg har sett at mange anbefaler Posten Pakkeboks, men jeg går veldig sjelden ut, og hvis jeg kommer hjem med en pakke i hånda vil de likevel kommentere det eller få det med seg. Så da står jeg litt fast. Hva er egentlig den mest diskrete løsningen for noen som: bor hjemme har nysgjerrig familie ikke klarer å lyve og helst vil unngå å bli sett med pakken i det hele tatt? har dere noen smarte, realistiske løsninger for å unngå spørsmål når man kommer hjem med pakke? Og ikke minst når man først har bestilt, hvor oppbevare det gjemt? Alle tips tas imot med stor takk 🙈 Anonymkode: 0aa12...7d2
Soft mann Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Du bestiller som vanlig. Så foregår Allt på app etter det 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Bestill fra et sted der du kan velge hentested, ikke levert hjem i postkassa etc. Planlegg slik at du henter pakken i forbindelse med at du er ute og gjør noe annet, ikke si at du skal på butikken for å hente pakke, liksom. Ta med en sekk eller et bærenett for å oppbevare pakken i. Om den er så stor at det er åpenbart at du kommer hjem med «noe» kan du jo vurdere om det er enklere å åpne det før du kommer hjem. Kan f.eks. hente på vei til skole/jobb, pakke opp på toalettet og legge utstyret i sekk/veske. Anonymkode: 89dcc...4e1 11 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Du går på et kjøpesenter og åpner pakken der på handicap toalettet. Kaster pappen og boksen der og pakker innholdet i sekken din 😅 Anonymkode: ee0b1...669 16 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Det er snart jul. Så at du henter en hemmelig pakke på butikken er ikke så rart hvis du bestiller nå. Anonymkode: 3b01d...bd5 8
Macro Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden (endret) Dette er virkelig ikke et problem før jul. Si det er julegave. Har du vurdert å konfrontere de med gravingen? Man trenger ikke melde fra om hver minste ting man skal i livet. Sett ned foten først som sist, ellers vil dette følge deg ut livet, selv når du bor for deg selv. Jeg innså ikke dette før jeg var 30, skulle ønske jeg skjønte det før. Endret 8 timer siden av Macro 6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Dette er jo et ikke-problem. Bestill til hentested, og ikke hjem. Anonymkode: 433d5...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Er ikke noe problem, om dem spør deg så sier du bare at det er en dildo. Kommer sikkert ikke til å tro deg da. Anonymkode: 03a8d...8a8 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Skrevet 8 timer siden Begynn å gå ut... Anonymkode: 4fff1...2b5 5 1
monican94 Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Bestill til pakkeboks, pakk opp et annet sted, kast emballasjen og putt leketøyet i vesken.. ville vært mer bekymret for at de hører deg der hjemme😁 2
Biloba Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden Hentested, kvitt deg med emballasje eller pakk i gavepapir med til og fra-lapp til venninne, gjem i skolesekk/veske. Unngå at pakken blir sett, så du slipper å bli satt i en forklaringssituasjon. Og ja, begynn å øve på å gå ut og hevde rett til privatliv uten forklaring. 6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Skrevet 8 timer siden Du bestiller til pakkeboks/hentested og ikke hjem. Sekk eller bag for å få tingen inn. Gjemt under jakka fungerer også. Innimellom har jeg latt ting ungene ikke skal se stå igjen i bilen og hentet det etter at alle har lagt seg. Har du mulighet pakker du opp og kaster emballasjen før du kommer hjem. Anonymkode: 31170...239 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden Snakker om å komplisere ting. Vil du egentlig bare diskutere at du skal bestille deg en womanizer? Anonymkode: 11a89...ea0 4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Skrevet 8 timer siden Her er det en ypperlig anledning til å trene på å gå ut døra, og å sette grenser for folk rundt deg. Bestill til hentested, ta deg en tur ut med sekken din og kjøp noe annet på butikken som du eventuelt viser fram når du kommer hjem, hvis du ikke vil si at de ikke skal være så nysgjerrige siden det snart er jul. Anonymkode: 9da7e...56e 8
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #16 Skrevet 8 timer siden Du kan også bestille vibrator fra ikke-sex butikker på nett, om du vil gjøre det enda mer ufarlig. Så kan du bestille med en julekjole, adventskalender på tilbud til neste år eller noe fuktighetskrem/sminke på tilbud i samme slengen og ha noe konkret å vise fram fra pakken om det skulle bli spørsmål. Ellos, Apotek 1 og Boots Apotek f.eks selger også en del sexleketøy. Anonymkode: 9bcda...144 5 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Skrevet 8 timer siden Hentested. Så maser du om at du haaar så lyst på pizza og snop en eller annen fredag etter pakken har ankommet hentested. Gnål om det hele dagen til du sier at du bare mååå stikke på butikken etter pizza og snop, og at siden du skal spise en hel snop-pose så må du nesten gå dit (så slipper du bli kjørt) for å trimme litt i forkant. Så pakker du opp pakken utenfor butikken en plass der det ikke er så mange folk og stapper det i innerlomma og kaster pappen/innpakninga på vei hjem, der du kommer med en uskyldig pose snop og pizza. Anonymkode: c4556...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Jeg jobber forøvrig med pakkeutlevering både fra Posten og Postnord, og jeg har aldri lagt merke til hvordan pakker fra disse nettbutikkene ser ut eller hva det står på dem, så ingen kommer til å reagere der heller. Jeg vet det er en del som bekymrer seg for det, så jeg har jo stussa på at jeg aldri har sett noen som har utmerket seg som det. 😂 Anonymkode: c4556...ea4 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bestill fra et sted der du kan velge hentested, ikke levert hjem i postkassa etc. Planlegg slik at du henter pakken i forbindelse med at du er ute og gjør noe annet, ikke si at du skal på butikken for å hente pakke, liksom. Ta med en sekk eller et bærenett for å oppbevare pakken i. Om den er så stor at det er åpenbart at du kommer hjem med «noe» kan du jo vurdere om det er enklere å åpne det før du kommer hjem. Kan f.eks. hente på vei til skole/jobb, pakke opp på toalettet og legge utstyret i sekk/veske. Anonymkode: 89dcc...4e1 Dette er jo kjempesmart! Jeg har ikke tenkt på at jeg faktisk ikke trenger å bære selve pakken hjem. Jeg kan jo bare åpne den, putte innholdet i veska og late som om jeg uansett skulle innom butikken. Det eneste som er litt risky, er at jeg har et nysgjerrig søsken som ser rett gjennom meg hvis jeg virker «nervøs» eller rar på noen måte. Men jeg kan jo bare hente det når det søskenet ikke er hjemme, så slipper jeg det møtet på vei inn med noe i veska. Hvis noen lurte på hva jeg mente med at jeg er lite ute, så mener jeg bare nå i eksamensperioden, da er jeg mye hjemme og jobber med skole. Men neste spørsmål er: Hvordan bruker man dette hjemme uten å bli tatt? Jeg er veldig usikker på hva jeg kan bestille på grunn av lyd osv. I går fant jeg ut at jeg ville kjøpe nytt, fordi jeg hadde en vibrator som lå hos eksen. Jeg fikk den igjen da det ble slutt for ett år siden, men jeg orket ikke åpne posen med tingene før i går. Da så jeg at eksen ikke hadde sendt med laderen, og da ble jeg ganske irritert. Så nå er den helt ubrukbar da det er kjøpt fra en slik liten ukjent butikk, med sånn spesiell lade greie. Men det føles ikke verdt energien å kontakte ham for å mase om det. Så nå blir det til at jeg kjøper ny, eller noe annet får se. Men til dere som bor hjemme, eller vært i samme situasjon. Hva er “trygt” med tanke på lyd? Jeg har ikke rom vegg i vegg med noen, men noen har rom rett over meg. Anonymkode: 0aa12...7d2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden Soft mann skrev (30 minutter siden): Hvor stor leketøy skal du ha??? Vet ikke enda, står vel litt mellom ny vibrator eller noe mer stille som dildo.men vet ikke om jeg hadde blitt fornøyd med bare dildo alene. lyst på rabbit vibrator da man får begge deler , men syntes det er risky med lyd så vurderer det stillere alternativet😆 Anonymkode: 0aa12...7d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå