AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Er boligmarkedet slik nå at man kan selge nesten hva som helst til en bra pris, så lenge man har utsikt og beliggenheten er sentral og bra? Bor i indre Sandviken i Bergen i en gammel bygårdsleilighet, med utsikt over byen og innseilingen til havnen. Standarden er ok, og det trengs modernisering. Anonymkode: 39da4...aca
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er boligmarkedet slik nå at man kan selge nesten hva som helst til en bra pris, så lenge man har utsikt og beliggenheten er sentral og bra? Bor i indre Sandviken i Bergen i en gammel bygårdsleilighet, med utsikt over byen og innseilingen til havnen. Standarden er ok, og det trengs modernisering. Anonymkode: 39da4...aca Ingen som bryr seg om hvilken farge på veggene det er, eller hvordan kjøkkenfrontene ser ut om beliggenheten er god Anonymkode: 64a02...436
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen som bryr seg om hvilken farge på veggene det er, eller hvordan kjøkkenfrontene ser ut om beliggenheten er god Anonymkode: 64a02...436 Jeg tenker mer på standarden, enn fargen på veggene. Min leilighet trenger å males, fellesutgiftene kommer til å stige pga bytte av tak og muligens vinduer, det er trekkfullt osv, men utsikten og beliggenheten er 10/10 ts Anonymkode: 39da4...aca
Imposta Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Alt blir solgt så lenge det har god beliggenhet
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Populær og sentral beliggenhet, med utsikt - ja, du får solgt denne på null komma niks uansett standard! Indre Sandviken 👍❤️ Bor selv i Ytre Sandviken, og her blir så og si alt av leiligheter solgt til over prisantydning kjapt etter første visning, uavhengig av standard. Anonymkode: 52434...643
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg tenker mer på standarden, enn fargen på veggene. Min leilighet trenger å males, fellesutgiftene kommer til å stige pga bytte av tak og muligens vinduer, det er trekkfullt osv, men utsikten og beliggenheten er 10/10 ts Anonymkode: 39da4...aca Dette får du solgt for HØY pris. Akkurat nå er det henimot null leiligheter i markedet der du kan selge et rottereir i Sandviken for svimlende pris. Når du har utsikt og sentral beliggenhet kommer du til å gjøre et kjempesalg. Alt i byen selger som om det var palasser det var snakk om. Anonymkode: dfaf5...d2b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Beliggenhet trumfer alt. Da får du solgt uansett. Anonymkode: 6b810...3d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå