Gå til innhold

Får man solgt leiligheter uansett hvordan boligmarkedet er nå, så lenge man bor i sentrum?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er boligmarkedet slik nå at man kan selge nesten hva som helst til en bra pris, så lenge man har utsikt og beliggenheten er sentral og bra?

Bor i indre Sandviken i Bergen i en gammel bygårdsleilighet, med utsikt over byen og innseilingen til havnen. Standarden er ok, og det trengs modernisering.

Anonymkode: 39da4...aca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er boligmarkedet slik nå at man kan selge nesten hva som helst til en bra pris, så lenge man har utsikt og beliggenheten er sentral og bra?

Bor i indre Sandviken i Bergen i en gammel bygårdsleilighet, med utsikt over byen og innseilingen til havnen. Standarden er ok, og det trengs modernisering.

Ingen som bryr seg om hvilken farge på veggene det er, eller hvordan kjøkkenfrontene ser ut om beliggenheten er god 

Anonymkode: 64a02...436

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ingen som bryr seg om hvilken farge på veggene det er, eller hvordan kjøkkenfrontene ser ut om beliggenheten er god 

Anonymkode: 64a02...436

Jeg tenker mer på standarden, enn fargen på veggene. Min leilighet trenger å males, fellesutgiftene kommer til å stige pga bytte av tak og muligens vinduer, det er trekkfullt osv, men utsikten og beliggenheten er 10/10

ts

Skrevet

Alt blir solgt så lenge det har god beliggenhet :)

AnonymBruker
Skrevet

Populær og sentral beliggenhet, med utsikt - ja, du får solgt denne på null komma niks uansett standard! Indre Sandviken 👍❤️ Bor selv i Ytre Sandviken, og her blir så og si alt av leiligheter solgt til over prisantydning kjapt etter første visning, uavhengig av standard.

Anonymkode: 52434...643

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg tenker mer på standarden, enn fargen på veggene. Min leilighet trenger å males, fellesutgiftene kommer til å stige pga bytte av tak og muligens vinduer, det er trekkfullt osv, men utsikten og beliggenheten er 10/10

ts

Dette får du solgt for HØY pris. Akkurat nå er det henimot null leiligheter i markedet der du kan selge et rottereir i Sandviken for svimlende pris. Når du har utsikt og sentral beliggenhet kommer du til å gjøre et kjempesalg. Alt i byen selger som om det var palasser det var snakk om. 

Anonymkode: dfaf5...d2b

AnonymBruker
Skrevet

Beliggenhet trumfer alt. Da får du solgt uansett. 

Anonymkode: 6b810...3d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...