Gå til innhold

bli vakker setter minstekrav på handlekurven din

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg la merke til det i går, hva er det for noe? Jeg måtte bestille noe mer for å overskride 399,-. Måtte bestille hos dem da ingen hadde samme tilbud og frakten kun 29,-.

Anonymkode: 1e91c...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Usigelig frekt. Jeg vil ikke handle i en butikk som forsøker å styre meg på den måten.

Anonymkode: d42e2...b90

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har pleid å handle en del der før. Sist for noen uker siden da de hadde tilbud på shampo, balsam og hårkur som jeg har hatt lyst til å prøve lenge. Men kommer til å handle andre steder nå, kanskje Lyko. 

Anonymkode: 56678...357

• Liker 2
Skrevet

Boozt.com har hatt dette lenge. 

AnonymBruker
Skrevet

Mange nettbutikker som har det. Til og med temu. 

Anonymkode: 0aec5...282

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mange nettbutikker som har det. Til og med temu. 

Anonymkode: 0aec5...282

kan til en hvis grad skjønne det med temu som er omtrent gratis :P men jeg kommer ikke til å handle der om jeg kan finne varen andre steder, samme gjelder for alle andre nettsteder hvis mål er å tvinge meg til å handle mer enn jeg hadde tenkt,, Tror det vilel blitt ramaskrik om for eksempel Rema1000 satte minstepris på handlekurven hos seg,, 

Anonymkode: 42e52...cc1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

kan til en hvis grad skjønne det med temu som er omtrent gratis :P men jeg kommer ikke til å handle der om jeg kan finne varen andre steder, samme gjelder for alle andre nettsteder hvis mål er å tvinge meg til å handle mer enn jeg hadde tenkt,, Tror det vilel blitt ramaskrik om for eksempel Rema1000 satte minstepris på handlekurven hos seg,, 

Anonymkode: 42e52...cc1

Hvis du skal sammenligne med mat, så er det jo minstesum for og få matvarer levert hjem. Hos meny, wolt , foodora. Rema 1000 sin partner Oda, har kanskje ikke det? 

Anonymkode: 5fde7...2fa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis du skal sammenligne med mat, så er det jo minstesum for og få matvarer levert hjem. Hos meny, wolt , foodora. Rema 1000 sin partner Oda, har kanskje ikke det? 

Anonymkode: 5fde7...2fa

Oda har tilleggsgebyr for liten bestilling.

Anonymkode: 1b656...bf3

Skrevet

Det kunne ikke falle meg inn å bestille hos blivakker om det ikke står om liv.

Religiøs fanatisme, mannsjåvinisme og rasisme skal ikke betale seg i min verden.

Anonymkode: 0fa9e...883

• Nyttig 2
Skrevet

Flott med miljøhensyn, istedenfor å stadig bestille små bestillinger, må man heller tenkte igjennom hva man faktisk trenger og vil trenge litt frem i tid, og heller bestille samlet. 

Anonymkode: 6a5a8...6aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...