AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Som at man aldri kommer til å miste jomfrudommen? Oskar Westerlin har sagt 28. Noen rause har sagt 40 Anonymkode: aae66...d24
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Hæ? Ugreit for hvem at hvem er jomfru? Anonymkode: 60067...28a 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hæ? Ugreit for hvem at hvem er jomfru? Anonymkode: 60067...28a Det er vel ugreit for jomfruen Anonymkode: 17fbe...cb9 4
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hæ? Ugreit for hvem at hvem er jomfru? Anonymkode: 60067...28a Når syns kvinner at det er ugreit at en mann er jomfru Anonymkode: aae66...d24
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Jeg vil vel si at det er ugreit om en av de er jomfruer hvis de har vært gift i mer enn tre måneder og begge er over 18 år. Anonymkode: 51896...87b 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Som at man aldri kommer til å miste jomfrudommen? Oskar Westerlin har sagt 28. Noen rause har sagt 40 Anonymkode: aae66...d24 Oskar Westerlin ? Hvem i helvete bryr seg om hva han mener ? Gud hjelpe meg for en gjeng uselvstendige og hjelpeløse høns dere er her inne. Svaret er : Aldri, det spiller ingen rolle ! Anonymkode: 343d5...504 2 3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Å være jomfru er i seg selv ikke noe stort problem. Men er man 40+ og jomfru, da er det jo ofte en grunn for det. Ikke alltid, for noen har det kanskje bare ikke klaffet - men for de fleste vil jeg tenke at de er jomfruer av en grunn… Og den grunnen kan jo være et problem for en potensiell partner. Jeg møtte nylig en mann på 50+ som var jomfru. Ikke noe som avskrekket meg i første omgang. Men det var jo en grunn til at han ikke hadde fått ligget med noen enda, selv om han hadde veldig lyst. Og den grunnen var en dealbreaker for meg, som det sikkert hadde vært for andre før meg. Anonymkode: a7f8c...e32 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Som at man aldri kommer til å miste jomfrudommen? Oskar Westerlin har sagt 28. Noen rause har sagt 40 Anonymkode: aae66...d24 Aldri. Hadde en tante som gikk hele livet jomfru. Var tilsynelatende lykkelig for det hun. Så lenge man ikke har samleie vet man jo ikke hva det er heller. Ikke noe must i en bestemt alder. Anonymkode: 52753...f5e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden Om han er jomfru etter at vi faktisk har funnet sammen som par er det noe i veien, vil jeg si... Utover det hadde jeg aldri brydd meg. Det som har noe å si er kjemien. Den må begge kjenne er rett. Det kan jo f.eks. være at kjemien ikke kommer på plass hvis han er veldig usikker og utrygg på intimitet f.eks. fordi han mangler erfaringen. Om det vedvarer og om det så ikke blir noe mer mellom oss, så har det ikke med at det er "ugreit" med uerfarenhet i mannens alder, men at det bare ikke fungerer. Henger meg ikke opp i uvesentligheter. Anonymkode: 9993a...9af
Macro Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden Det er evt grunnet til at man er jomfru som hadde stoppet meg, ikke jomfrudommen i seg selv. Nei takk-grunner er:Sparer seg til ektesksap, veldig uheldig utseende eller rett og slett for dårlig sosialt
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #12 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Oskar Westerlin ? Hvem i helvete bryr seg om hva han mener ? Gud hjelpe meg for en gjeng uselvstendige og hjelpeløse høns dere er her inne. Svaret er : Aldri, det spiller ingen rolle ! Anonymkode: 343d5...504 Høna du siterer er en dude. Anonymkode: 46910...633
Uanonym bruker Skrevet 7 timer siden #13 Skrevet 7 timer siden For det første kan ikke menn være "jomfruer" - det er en beskrivelse av en tilstand som bare er mulig for kvinner (eller "person med vagina" om vi skal være helt nøyaktige). For det andre er det ikke sånn at alle kvinner mener og tenker det samme. Jeg tror dette er en veldig vanlig årsak til at enkelte menn aldri får seg dame - de ser ikke på kvinner som individer. Jeg tror som flere andre påpeker her, at flertallet av kvinner nok ikke har så store problemer med at en mann aldri har hatt sex, det de evt. har problemer med, er årsakene. Hvis en mann er 40 eller 50 år og aldri har hatt sex med noen, er det som regel en årsak til det (jfr. f.eks. forrige avsnitt). Det samme gjelder for øvrig kvinner.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #14 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Å være jomfru er i seg selv ikke noe stort problem. Men er man 40+ og jomfru, da er det jo ofte en grunn for det. Ikke alltid, for noen har det kanskje bare ikke klaffet - men for de fleste vil jeg tenke at de er jomfruer av en grunn… Og den grunnen kan jo være et problem for en potensiell partner. Jeg møtte nylig en mann på 50+ som var jomfru. Ikke noe som avskrekket meg i første omgang. Men det var jo en grunn til at han ikke hadde fått ligget med noen enda, selv om han hadde veldig lyst. Og den grunnen var en dealbreaker for meg, som det sikkert hadde vært for andre før meg. Anonymkode: a7f8c...e32 Du MÅ fortelle hva dealbreakeren var. Kom igjen! Anonymkode: 46910...633 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden Etter 18 kan man like gjerne la være... Anonymkode: 5e6dd...92e
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #16 Skrevet 7 timer siden Uanonym bruker skrev (4 minutter siden): For det første kan ikke menn være "jomfruer" - det er en beskrivelse av en tilstand som bare er mulig for kvinner (eller "person med vagina" om vi skal være helt nøyaktige). For det andre er det ikke sånn at alle kvinner mener og tenker det samme. Jeg tror dette er en veldig vanlig årsak til at enkelte menn aldri får seg dame - de ser ikke på kvinner som individer. Jeg tror som flere andre påpeker her, at flertallet av kvinner nok ikke har så store problemer med at en mann aldri har hatt sex, det de evt. har problemer med, er årsakene. Hvis en mann er 40 eller 50 år og aldri har hatt sex med noen, er det som regel en årsak til det (jfr. f.eks. forrige avsnitt). Det samme gjelder for øvrig kvinner. Det kan jo være en stor greie hvordan oppveksten med mor og far har vert. En del blir traumatiserte, og klarer aldri å få et tillitsforhold etter dette til en kvinne/mann. Anonymkode: 52753...f5e
Cam03 Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Bare fordi man ikke har hatt sex i en alder av f.eks 40, så betyr det jo ikke at det aldri kommer til å skje. Det er fortsatt mange gode år igjen av livet og man vet aldri når man treffer "sin" person. 1
Uanonym bruker Skrevet 7 timer siden #18 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kan jo være en stor greie hvordan oppveksten med mor og far har vert. En del blir traumatiserte, og klarer aldri å få et tillitsforhold etter dette til en kvinne/mann. Anonymkode: 52753...f5e Ja, det er et eksempel på årsak. At man ikke klarer å få et nært forhold til noen, f.eks. Og det vil jo mange kvinner synes er uaktuelt, i alle fall for en mann de potensielt skal bli kjæreste med.
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #19 Skrevet 7 timer siden Cam03 skrev (8 minutter siden): Bare fordi man ikke har hatt sex i en alder av f.eks 40, så betyr det jo ikke at det aldri kommer til å skje. Det er fortsatt mange gode år igjen av livet og man vet aldri når man treffer "sin" person. I vertfall ikke noe å få panikk eller bli stresset av, hvilket jeg tror mange jenter i dag blir? Anonymkode: 52753...f5e
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter 18 kan man like gjerne la være... Anonymkode: 5e6dd...92e Halvparten av norske menn sånn ca, altså. Glad jeg ikke tok hensyn til det 😅 Anonymkode: ec725...d0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå