AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Alle bare snakker og snakker. Ingen hører etter. Anonymkode: a0ff6...cec 2 8
Stuebordet Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Enig. Og blir så sliten av at de ringer hele tida. Klarer de ikke å ha et øyeblikk kun med seg selv? Jeg blir gal.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Og noen sier for lite. F.eks hva denne diskusjonen skal handle om, annet enn at du er lei av ekstroverte… Anonymkode: f1a3e...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg er lei av folk som sutrer om alt og ingenting jeg. Anonymkode: 2ecb0...551 4 1 5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er lei av folk som sutrer om alt og ingenting jeg. Anonymkode: 2ecb0...551 Og.. der viste du at du er en slik. Anonymkode: 01bc1...680 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Enig! Hold kjeft og la meg være i fred! Anonymkode: 48012...9e5 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Jeg er lei av meningsløs snakk. Bedre å være stille og være i stillhet. Anonymkode: ca5b4...8f6 1 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Jeg er delvis introvert, men med de rette folkene så går skravla hos meg som en foss. Jeg liker en blanding av ekstrovert og introverte. Anonymkode: 4e676...721 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Det er aller beste er folk som tåler stillhet uten å desperat måtte fylle hvert et sekund med snakk. Å kunne sitte i stillhet av og til sammen med folk er helt nydelig. Det er mange nyanser mellom pinlig stillhet og øredøvende skravling, og heldigvis er vennegjengen min en fin blanding mennesker som holder seg mest i mellomsjiktet der. Jeg takler også mye bedre å snakke med et par stykker, enn å sitte sammen med mange mennesker. Jeg blir dritsliten når det pågår flere samtaler samtidig, og klarer ikke henge med på noen av dem. Det hjelper heller ikke at jeg sliter litt med hørselen og rett og slett ikke hører noe som helst hvis det blir mange som snakker samtidig. AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Og noen sier for lite. F.eks hva denne diskusjonen skal handle om, annet enn at du er lei av ekstroverte… Anonymkode: f1a3e...ae9 Det finnes nok av debatter om hvor fælt/kjedelig det er med folk som snakker for lite, men denne tråden handler jo ikke om det. Det er jo åpenbart at denne diskusjonen handler om at ekstroverte skravlere kan være veldig slitsomme å være sammen med. Introverte og stille personen får stadig høre at de må snakke mer, komme mer ut av skallet og være mer frempå (eller "fremoverlent" som noen velger å kalle det, usj), men det er helt uhørt å be ekstroverte som tar mye plass om å snakke mindre, lytte mer og være mye mindre frempå så andre slipper til. Det må da gå helt fint at noen lager en tråd om negative sider ved mennesker som tar mye plass og lager mye lyd? Anonymkode: 0ed43...097 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden Det er noen mennesker jeg skulle ønske kunne trekke seg tilbake i skallet sitt ja.. At de kunne by litt mindre på seg selv. Anonymkode: 370b1...e5f 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Alle bare snakker og snakker. Ingen hører etter. Anonymkode: a0ff6...cec Ja, mye kakling blant ekstroverte damer. Anonymkode: ebfc7...9d0 1
AprilLudgate Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, mye kakling blant ekstroverte damer. Anonymkode: ebfc7...9d0 Oooog der kom den 😆 Hvor kommer dere over disse rommene hvor omtrent alle er ekstroverte? Aldri skjedd meg noen plass. 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, mye kakling blant ekstroverte damer. Anonymkode: ebfc7...9d0 og ikke minst menn. Anonymkode: aea53...a42
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Samme. De er sikkert lei av meg også, snikende katt. Er bare så utrolig slitsomt å høre på den høylytte gaulinga med null form for forståelse for omgivelser og klokkeslett. Må du stå og rope ustoppelig til sidemannen med utestemme kl 02.00 på en mandag? Ja, er svaret. Anonymkode: 41c26...d75
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Er det å være ekstrovert egentlig det samme som å være høylytt og brautende? Trodde det handlet om at man får energi av å omgås andre mennesker jeg. Anonymkode: 2ecb0...551 1 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Jeg er lei mennesker som ikke vet hva en ekstrovert eller en introvert person er. En ekstrovert snakker ikke nødvendigvis mer enn en introvert, men ekstrovert får mer energi av å være sammen med andre mennesker. Anonymkode: 01bb6...06d 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): og ikke minst menn. Anonymkode: aea53...a42 Nå sier faktisk forskning at det å bable er som heroin for kvinner. Anonymkode: 95d8a...873 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Skrevet 3 timer siden Jula er tøff når man har folk rundt seg som må snakke på inn- og utpust... det beste er å finne felles introverte i sosiale settinger Anonymkode: 18800...58d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå