AnonymBruker Skrevet i går, 16:19 #1 Skrevet i går, 16:19 Liker du best å ha ansvaret for julaften hjemme hos deg, eller å bli bedt til andre? (Spørsmålet er ment til dem som feirer med flere enn bare dem i egen husstand). Anonymkode: 667bd...79d
AnonymBruker Skrevet i går, 16:22 #2 Skrevet i går, 16:22 Å feire hjemme uten tvil. Anonymkode: 899b6...e72
AnonymBruker Skrevet i går, 16:24 #3 Skrevet i går, 16:24 I år blir det for første gang hjemme, så aner ikke hva som er å foretrekke helt ennå. Men i år var lei av å dra ut unger og presanger, så da sa jeg at i år blir vi hjemme, de som vil feire med oss får komme til oss. Så bestemmer jeg meny og klokkeslett og alt. Etter pakker kan barna bare gå på rommene å pakke ut gavene der i stede for å mase om når vi skal hjem. Føles bra allerede 😂 Anonymkode: 5934d...eb6 2
AnonymBruker Skrevet i går, 16:25 #4 Skrevet i går, 16:25 Liker best å bli bedt til andre, da det ville blitt mer stress enn kos å arrangere selv. Anonymkode: 0799d...f6e 1
Maskinfører Skrevet i går, 16:30 #6 Skrevet i går, 16:30 Om jeg kan velge så foretrekker jeg og være gjest 2
Ellie25 Skrevet i går, 16:30 #7 Skrevet i går, 16:30 Vi kjører annethvert år med å arrangere og å være gjest. Fint begge deler, men liker best å være gjest for da kan jeg slappe av og kose meg både lille julaften samt julaften formiddag! 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:32 #8 Skrevet i går, 16:32 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): I år blir det for første gang hjemme, så aner ikke hva som er å foretrekke helt ennå. Men i år var lei av å dra ut unger og presanger, så da sa jeg at i år blir vi hjemme, de som vil feire med oss får komme til oss. Så bestemmer jeg meny og klokkeslett og alt. Etter pakker kan barna bare gå på rommene å pakke ut gavene der i stede for å mase om når vi skal hjem. Føles bra allerede 😂 Anonymkode: 5934d...eb6 Hæ? De må vel pakke ut i stua og føre liste, takke osv? Anonymkode: 51fa0...655 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:36 #9 Skrevet i går, 16:36 Drømmer om å bli bedt bort julaften. Slik det er nå så har jeg alt ansvaret selv. Anonymkode: e8fa5...c21 1
AnonymBruker Skrevet i går, 16:38 #10 Skrevet i går, 16:38 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hæ? De må vel pakke ut i stua og føre liste, takke osv? Anonymkode: 51fa0...655 Altså de åpner pakkene i stua ja, men så kan de finne plasser til de nye tingene på rommet etterpå 😆 i stede for å ha det i en pose å mase om når vi skal gå hjem så de kan gjøre akkurat det. Anonymkode: 5934d...eb6
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #11 Skrevet i går, 16:39 Da barna var mindre: å bli bedt bort. Nå: feire hjemme. Skal ha gjester i år, men drømmer om å feire bare oss ett år også. Har 3 barn, 2 som begynner å bli store og en på 10. Anonymkode: 2cfbf...062
AnonymBruker Skrevet i går, 16:39 #12 Skrevet i går, 16:39 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hæ? De må vel pakke ut i stua og føre liste, takke osv? Anonymkode: 51fa0...655 Føre liste..? Får de fra så mange at de ikke husker hva de fikk fra hvem? Anonymkode: 2cfbf...062 10
AnonymBruker Skrevet i går, 16:42 #13 Skrevet i går, 16:42 Foretrekker å være alene hjemme, uten gjester. Hvis de eneste alternativene var å ha gjester eller være gjest, hadde jeg valgt å være gjest og reise hjem når jeg ville. Anonymkode: 952d0...b88 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:04 #14 Skrevet i går, 17:04 Liker best å være gjest😀 Jeg er en rævva kokk. Det er best for alle at jeg ikke er vert på julaften😂 Men: Jeg liker å bidra når jeg er gjest. Tar alltid med noe, hjelper til, rydder osv. Jeg er ikke en gjest som vil snylte eller forvente å alltid komme til dekket bord. Anonymkode: 4e9de...9bb 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #16 Skrevet i går, 17:11 Det aller beste var den gangen vi feiret hjemme med ungene, men foreldrene mine (besteforeldre) kom med julemat og lagde ribbe på kjøkkenet vårt. Det beste fra begge verdener! Anonymkode: 9cd93...787 1
AnonymBruker Skrevet i går, 17:11 #17 Skrevet i går, 17:11 Misliker å være vertinne, men det er det mest praktiske så da blir det sånn. Anonymkode: dd982...b69
AnonymBruker Skrevet i går, 17:15 #18 Skrevet i går, 17:15 Jeg liker best å være gjest 🙈 Så stress å være vertinne på julaften. Anonymkode: c7ba5...658
Macro Skrevet 23 timer siden #19 Skrevet 23 timer siden Liker best å være vert. Er kjedelig å være gjest, spesielt om man blir bedt om å sitte og kose seg.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du best å ha ansvaret for julaften hjemme hos deg, eller å bli bedt til andre? (Spørsmålet er ment til dem som feirer med flere enn bare dem i egen husstand). Anonymkode: 667bd...79d Helt ærlig så har jeg alltid ordnet til jul, ingen andre gidd. Så jeg skulle gjerne vært gjest en gang ja! Anonymkode: 640c2...49c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå