Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker du best å ha ansvaret for julaften hjemme hos deg, eller å bli bedt til andre?
(Spørsmålet er ment til dem som feirer med flere enn bare dem i egen husstand). 

Anonymkode: 667bd...79d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å feire hjemme uten tvil. 

Anonymkode: 899b6...e72

AnonymBruker
Skrevet

I år blir det for første gang hjemme, så aner ikke hva som er å foretrekke helt ennå. Men i år var lei av å dra ut unger og presanger, så da sa jeg at i år blir vi hjemme, de som vil feire med oss får komme til oss. Så bestemmer jeg meny og klokkeslett og alt. Etter pakker kan barna bare gå på rommene å pakke ut gavene der i stede for å mase om når vi skal hjem. Føles bra allerede 😂

Anonymkode: 5934d...eb6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker best å bli bedt til andre, da det ville blitt mer stress enn kos å arrangere selv. 

Anonymkode: 0799d...f6e

• Liker 1
Skrevet

Ja takk begge deler igrunn 

• Liker 1
Skrevet

Om jeg kan velge så foretrekker jeg og være gjest 

• Liker 2
Skrevet

Vi kjører annethvert år med å arrangere og å være gjest. Fint begge deler, men liker best å være gjest for da kan jeg slappe av og kose meg både lille julaften samt julaften formiddag! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I år blir det for første gang hjemme, så aner ikke hva som er å foretrekke helt ennå. Men i år var lei av å dra ut unger og presanger, så da sa jeg at i år blir vi hjemme, de som vil feire med oss får komme til oss. Så bestemmer jeg meny og klokkeslett og alt. Etter pakker kan barna bare gå på rommene å pakke ut gavene der i stede for å mase om når vi skal hjem. Føles bra allerede 😂

Hæ? De må vel pakke ut i stua og føre liste, takke osv? 

Anonymkode: 51fa0...655

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drømmer om å bli bedt bort julaften. Slik det er nå så har jeg alt ansvaret selv. 

Anonymkode: e8fa5...c21

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Altså de åpner pakkene i stua ja, men så kan de finne plasser til de nye tingene på rommet etterpå 😆 i stede for å ha det i en pose å mase om når vi skal gå hjem så de kan gjøre akkurat det. 

AnonymBruker
Skrevet

Da barna var mindre: å bli bedt bort.  Nå: feire hjemme. Skal ha gjester i år, men drømmer om å feire bare oss ett år også. Har 3 barn, 2 som begynner å bli store og en på 10. 

Anonymkode: 2cfbf...062

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Føre liste..? Får de fra så mange at de ikke husker hva de fikk fra hvem?

Anonymkode: 2cfbf...062

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å være alene hjemme, uten gjester. Hvis de eneste alternativene var å ha gjester eller være gjest, hadde jeg valgt å være gjest og reise hjem når jeg ville.

Anonymkode: 952d0...b88

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker best å være gjest😀 Jeg er en rævva kokk. Det er best for alle at jeg ikke er vert på julaften😂

Men: Jeg liker å bidra når jeg er gjest. Tar alltid med noe, hjelper til, rydder osv. Jeg er ikke en gjest som vil snylte eller forvente å alltid komme til dekket bord. 

Anonymkode: 4e9de...9bb

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

100% gjest

Anonymkode: 24f32...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Det aller beste var den gangen vi feiret hjemme med ungene, men foreldrene mine (besteforeldre) kom med julemat og lagde ribbe på kjøkkenet vårt. Det beste fra begge verdener!

Anonymkode: 9cd93...787

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Misliker å være vertinne, men det er det mest praktiske så da blir det sånn.

Anonymkode: dd982...b69

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker best å være gjest 🙈 Så stress å være vertinne på julaften. 

Anonymkode: c7ba5...658

Skrevet

Liker best å være vert. Er kjedelig å være gjest, spesielt om man blir bedt om å sitte og kose seg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liker du best å ha ansvaret for julaften hjemme hos deg, eller å bli bedt til andre?
(Spørsmålet er ment til dem som feirer med flere enn bare dem i egen husstand). 

Anonymkode: 667bd...79d

Helt ærlig så har jeg alltid ordnet til jul, ingen andre gidd. Så jeg skulle gjerne vært gjest en gang ja!

Anonymkode: 640c2...49c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...