AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Noen som vet litt om dette? Jeg har hatt tre forsøk, og har etter litt frem og tilbake bestemt meg for å ta det fjerde. Jeg tok det første forsøket på en klinikk, og kjøpte så en pakke med tre forsøk på en annen klinikk. Det er altså det siste forsøket på den klinikken jeg nå skal ta. Får jeg dekket medisiner fra Helfo når disse forsøkene har gått over ca. to år, eller må man gjennomføre forsøkene i løpet av ett år? Jeg mener vi kom opp i egenandelen etter de to første forsøkene, og fikk dekket medisiner til det tredje fra Helfo i fjor. Får jeg dekket medisiner da til det fjerde? Dette er private klinikker. Anonymkode: d6132...8d3
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Nei, bare tre forsøk per barn. Anonymkode: d9a4c...e98
HeleneHS Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Du får kun dekket de første tre, uansett hvor du tar de (offentlig, privat, innland, utland,...), og søknadsfristen er på 6måneder. https://www.helsenorge.no/refusjon-og-stotteordninger/ufrivillig-barnloshet-og-infertilitetsbehandling 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #4 Skrevet 18 timer siden HeleneHS skrev (17 minutter siden): Du får kun dekket de første tre, uansett hvor du tar de (offentlig, privat, innland, utland,...), og søknadsfristen er på 6måneder. https://www.helsenorge.no/refusjon-og-stotteordninger/ufrivillig-barnloshet-og-infertilitetsbehandling Men det første må må jo betale selv. Medisinene altså. Anonymkode: d6132...8d3
HeleneHS Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men det første må må jo betale selv. Medisinene altså. Anonymkode: d6132...8d3 Nei, du betaler opp til en viss egenandel, ikke etter antall forsøk. Noen når egenandelstak før første forsøket er fullført, noen underveis i andre forsøk. Uansett teller bare tre forsøk med og egenandel er den samme. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå