AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:41 #1 Skrevet søndag kl. 21:41 Mistet datter for 2 år siden. For meg føles det som en evighet siden sist jeg så henne. Andre som har mistet sine kjære sier alltid «det føles som igår du var her med oss» jeg kjenner meg ikke igjen i det på noen måter. Føler meg ikke bekvem med min egen familie lengre- di som stod meg nærmest av alle. nå er det hovedsaklig meg og min gjenværende sønn som er mest sammen. Jobb går veldig fint for da er jeg i en annen rolle enn min private. samt sosialt med venner. andre som kjenner på dette? har endelig søkt hjelp og skal ha min første samtale litt før jul🤍 juleuka skal nok et år tilbringes i syden langt borte fra hjemme. Anonymkode: d2d89...5ae 6
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 23:33 #2 Skrevet søndag kl. 23:33 Veldig trist lesing at du mistet din datter, du opplevde det verste en forelder kan oppleve- å overleve sitt eget barn. I en sånn tid må familien finne sammen i denne sorgen. 2 år er lenge uten en man hadde i hjertet sitt, så forstår den følelsen 💔 Ønsker deg alt godt i denne førjulstiden og håper samtale terapien får ønskede resultater ❤️🩹 Anonymkode: f9f57...3df 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Skrevet 7 timer siden Jeg mistet min pappa for bare et par måneder siden og jeg føler det er årevis siden sist jeg snakket med han. Så kjenner meg igjen i den biten. Bra du har søkt hjelp. Sorg er grusomt og å "komme seg videre" vil nok være en lang prosess, og en objektiv person "utenfra" kan forhåpentligvis bidra til det. ❤️ Anonymkode: 7f032...3e0
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mistet min pappa for bare et par måneder siden og jeg føler det er årevis siden sist jeg snakket med han. Så kjenner meg igjen i den biten. Bra du har søkt hjelp. Sorg er grusomt og å "komme seg videre" vil nok være en lang prosess, og en objektiv person "utenfra" kan forhåpentligvis bidra til det. ❤️ Anonymkode: 7f032...3e0 Klem til deg🩵 takk for at du delte🌟 Anonymkode: d2d89...5ae
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Trist å høre om din datter❤️ Jeg mistet kjæresten/samboer i oktober 2023, og kan ikke fatte og begripe at det har gått over 2 år siden han døde. For andre folk er det en evighet, men for meg er det kort tid, selv om det føles lenge siden han var her. Helt jævlig. Anonymkode: 3e931...7f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå