Gå til innhold

Tråd for heterofile menn. Hva er deiligst med damer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Svar ærlig, hva synes du som heterofil mann er deiligst med damer? 

Anonymkode: 56829...0e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tråd med dette på et Redditsubforum. Et av de mest støttede svarene, var noe ála:

"At dess bedre dere liker oss, dess mer naive blir dere og dess mer slipper vi unna med". Det var flere hundre tusen upvotes mener jeg å huske. 

Så for alle som ikke forstår hvorfor en mann skulle ha noen interesse av å late som han liker deg i starten, og oppføre seg som en kjæreste... Der har du forklaringen. 

Anonymkode: 1d755...180

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

At kvinnen er biseksuell🫰❣️❣️

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kroppsåpningene og puppene

Anonymkode: bcc1e...c8c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis noen skal få meg i seng så må intellektet, humoren og smilet sitte... 

Anonymkode: 2162a...530

AnonymBruker
Skrevet

Er personligheten bra, blir hun bare mer attraktiv... Det er det riktige svaret. Men jeg er veldig svak for pupper og lukt. 

Anonymkode: 5a394...c61

Skrevet

Med meg kommer dere langt med et fast blikk, et ertete smil, god kroppsholdning og at dere viser til litt livserfaring som gjør dere interessante som mennesker.

Skrevet

Det absolutt DEILIGSTE er at damer flest stort sett ikke drar meg ned i et kaninhull fullt av høyrevridd politikk (Slik DE ser det) Dersom dette er en sån hva man liker best av damers fysiske attributter tråd,så skal jeg vel ærlig innrømme jeg er svak for hofter og rompe.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det ble nevnt biseksuell over og jeg må si jeg har virkelig fått sansen for "lipstick lesbian" som søker fast mann.  

Hvis hun ikke tillegg har langt svart hår og slank Asiatisk dame er det sjelden det ikke fungerer for min del 😇

AnonymBruker
Skrevet

Den totale utstrålingen, er vanskelig å peke på en spesiell kroppsdel.  Ellers må hun være feminin og kvinnelig, foretrekker modne damer. Noen valker og rynker ser jeg glatt forbi, men tåler ikke antydning til grovhet eller maskulinitet.

Anonymkode: 2e8d1...f72

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

pupper, legger, lår, rumpe og fi**e, pluss munnen, håret, øynene.

her snakker vi om seksuell tenning. kan også tenne på personligheten.

Anonymkode: b8613...905

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...