Laraa Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden (endret) Har ei vennine som av uforutsette årsaker måtte avlyse reisen til en felles opplevelse. Skulle reise sammen med barna hennes. Jeg går ikke i detalj pga det fort blir gjenkjennelig. Men jeg dro, for hvis ikke hadde jeg tapt pengene/opplevelsen. Planen er å reise igjen sammen dit neste år istedenfor. Jeg kjøpte med et par smågaver/souvenirer til barna fra stedet og la med et oversiktskart over stedet sånn at de kan være forbredt på planlagte aktiviter og danne seg et bilde/forventinger. Tenkte å gi det til jul som en slags forberedelse på hva vi har i vente. Glede seg. Men så begynner jeg å lure. Er det litt rart? Litt ufølsomt? Litt sånn, gni inn hva de har gått glipp av? Ble plutselig så usikker. Endret 8 timer siden av Laraa
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Nei, det er da bare fint. Dere skal jo dit. Anonymkode: c3eec...dcc 1 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Ville ventet med denne gaven til det er sikkert at de får dratt neste år. Gitt kartet i forkant, og souvenirene mens de er der eller etterpå. Anonymkode: 26cbc...0ad 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå