Gå til innhold

Forstår meg ikke på rimjobs

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke folk som liker rimming, man bæsjer jo fra det hullet, hvorfor er det da så mange nå om dagen som vil stikke tunga si langt oppi tykktarmen? 🤢

Og ikke kom her med "man dusjer jo først", man vasker også toalettet, men det betyr ikke at det er mindre ekkelt om du skulle ha stappet hodet og slikket nedi skåla.

Anonymkode: 9c01a...668

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan si det samme om slikking mellom beinene, er jo der tisset kommer fra..

Anonymkode: 7ba89...86f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så mange som driver med dette. 

Anonymkode: 897ae...286

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke så mange som driver med dette. 

Jo

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forstår ikke folk som liker rimming, man bæsjer jo fra det hullet, hvorfor er det da så mange nå om dagen som vil stikke tunga si langt oppi tykktarmen? 🤢

Og ikke kom her med "man dusjer jo først", man vasker også toalettet, men det betyr ikke at det er mindre ekkelt om du skulle ha stappet hodet og slikket nedi skåla.

Dette er ikke et nytt fenomen, om det er det du tror. Dette har folk holdt på med i tusenvis av år.
Og hvor lange tunger tror du folk har?! Man kommer ikke opp i tykktarmen.

Er du veldig prippen eller bare uerfaren? 
Hva syns du om cunnilingus?

Anonymkode: 2a96a...f8d

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo

Ingen i min vennegjeng og heller ingen som har hintet til slikt av egen erfaring.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De som liker å motta rimjobs er såpass omsorgsfulle og selvbevisste at de gjør seg ofte flid med å rengjøre ekstremt nøye.

Ingen vil utsette en partner for uhygge, eller at moroa skal ende opp i prosjektilspy. 

Anusområdet har ekstremt tynn hud og har mange nerver. 

Noen vil kanskje si at det har noen fellestrekk med klitoris.

Noen vil oppleve det som ekstremt deilig og opphissende å bli slikket eller bli strøket varsomt rundt anus.

Noen blir så kåte at anusåpningen åpner seg for penetrering og. 

Noen kvinner opplever å få lettere orgasme av analsex.

Noen menn opplever intense orgasmer av å motta f.eks oralsex og prostatamassasje samtidig.

Folk er forskjellige. Heldigvis! 

Hilsen kvinne som elsker å gi oralsex og å rimme 

Anonymkode: 2d1cd...42d

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Man stikker jo ikke tunga langt inn 🙈🙈 og hva vet dere egentlig om hva vennene deres driver med på soverommet? Jeg forteller ikke mine venner at typen gjør det på meg 🙈😬

Anonymkode: df537...5c0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo

Hvordan vet du det?

Anonymkode: a5dfd...60b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Rimme gjør vi begge, men stikker ikke tunga inn. Begge er dessuten svært renslige. 

Anonymkode: a95f4...286

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er ikke alt man skal skjønne. Du trenger ikke skjønne det. For min del skjønner jeg meg ikke på folk som har fetisj for føtter, skjønner ikke at det er mulig. 

Anonymkode: 03931...7a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger jo ikke å forstå det. Du gjør det du liker, og så kan andre gjøre det de liker. Du trenger ikle å tenke på andres sexliv. Folk er forskjellige, that's it.

Anonymkode: 49d22...3a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle damer uten erfaring som jeg har prøvd det på, har elsket det. Jeg har lyttet til signaler på min vei med tunga over mellomkjøttet i 69. Når jeg merker at hun bøyer underlivet og "gir" meg rompehullet, slikker jeg gladelig, først i området rundt, før jeg slikker og tungeknuller selve hullet.

Anonymkode: 3421f...eca

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hva syns du om cunnilingus?

Litt ekkelt det også, men ikke like ekkelt som bæsj.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Husk at analen/rimming "sitter i hodet" .. for noen elsker det andre hater..
"Kyss mæ i rævva din idiot!" .. har fått motsatt virkning i 2025.. Nå er dette som gjelder:
"Kyss mæ i rævva kjære elskede!"  .. men det klinger ikke like godt i "hodet mitt"
Er ikke analen et tegn på at romantikken holder på å dø ut.. TS?🫡

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ingen i min vennegjeng og heller ingen som har hintet til slikt av egen erfaring.

Det er ingen i din vennegjeng som vil dele slikt med deg. De vet hvilken reaksjon de kan forvente.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår og forstår, Fru Blom. Jeg trodde ikke at jeg skulle få oppleve det, men nåværende kjæreste rimmer veldig gjerne, og på eget initiativ. Jeg gjør det gjerne tilbake, men hun er ikke like følsom som meg.  Grunnen til at vi gjør det, er at begge er "givere". Vi tenner på å gi den andre nytelse. Dette i kombinasjon med at vi er renslige, og aldri har hatt en uheldig opplevelse med tarmbakterier, gjør at det har blitt en naturlig og spontan del av sexlivet. 

Anonymkode: 76b07...97a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Litt ekkelt det også, men ikke like ekkelt som bæsj.

Aldri opplevd noe bæsj ved rimming eller analsex. Dersom du gjør det er det noe galt med kroppen din for nedre del av endetarmen til en nornal person er helt ren.

Anonymkode: a6f24...b69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Ingen interesse av hverken å gi eller motta. For meg er ikke det hullet en del av min seksualitet. Og det lever jeg godt med

Anonymkode: b0689...45c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Forstår og forstår, Fru Blom. Jeg trodde ikke at jeg skulle få oppleve det, men nåværende kjæreste rimmer veldig gjerne, og på eget initiativ. Jeg gjør det gjerne tilbake, men hun er ikke like følsom som meg.  Grunnen til at vi gjør det, er at begge er "givere". Vi tenner på å gi den andre nytelse. Dette i kombinasjon med at vi er renslige, og aldri har hatt en uheldig opplevelse med tarmbakterier, gjør at det har blitt en naturlig og spontan del av sexlivet. 

Anonymkode: 76b07...97a

Dette er tilfellet for meg også, men det er ikke noe jeg forteller i detalj til venner, annet enn aller nærmeste. 

Anonymkode: 36209...add

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...