AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg (kvinne) og kjæresten min må gjennom noen måneders langdistanseforhold og vi har snakket om å krydre den tiden med en utfordring hvor hver av oss når som helst og hvor som helst kan be om et sexy bilde av den andre og så må de gjøre det. Jeg synes det høres veldig gøy ut, men sliter med å komme på mer enn en eller to ideer til hvilke bilder jeg kan be av ham. Jeg har jo sett ham naken tusenvis av ganger og vi har sendt bilder til hverandre før så jeg føler det må være noe nytt og noe mer enn bare et vanlig nakenbilde. Noen som har gode forslag? Anonymkode: 561c5...048
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Jeg får inspirasjoner fra Instagram. Mange damer der som er skikkelige gode på å ta lokkende bilder. Nytt frekt undertøy? Anonymkode: 5a785...a0e
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #3 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg får inspirasjoner fra Instagram. Mange damer der som er skikkelige gode på å ta lokkende bilder. Nytt frekt undertøy? Anonymkode: 5a785...a0e Det er ikke bilder av meg jeg er ute etter ideer til, det er hvilke bilder jeg skal be om av ham. Anonymkode: 561c5...048
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Skrevet 20 timer siden Et bilde av han i en uniform? Anonymkode: f4b61...fc1
Trolltunge Skrevet 20 timer siden #5 Skrevet 20 timer siden Humor gjør mer for meg enn å kun se ham naken, så cowboy, speedo, skolepike, master, underdog, frekk i skjorte, skjørt, ballerina, bølle og slike ting hadde vært stikkord min mann hadde fått. Jeg tenner uansett ikke på bare nakenbilder, så hadde ikke vært om å gjøre å se mest mulig sexy ut for min del, men min tenning (og mine følelser) påvirkes mentalt av lekenhet og latter, så bilder i nevnte kategori hadde fått meg til å le. Får han meg til å le holder det gløden oppe. 😉
Bamseklemmer Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden Hva skal krydderet brukes til? er det til romantikk eller erotikk? 🙈
Flintis Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Bildet av at han sitter med rumpa bar på scanneren og den scannede rumpa. Bilde av rengjøringen av scanneren etterpå. Eller kjøp av ny scanner. Dette var sikkert en dum idé. Ikke gjør dette hjemme. Beklager. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå