AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:17 #1 Skrevet lørdag kl. 20:17 Hvorfor hører jeg denne hele tiden. Jeg er alltid sist å få vite alt. Ingen bryr seg om å fortelle viktige ting til meg. Da mener jeg ikke sladder. Men vesentlig fakta om viktige hendelser som at noen er død, blitt kreftsyk, sluttet i jobb osv. Det merkelige er at de har formidlet det til så og si alle, men jeg vet ingenting. Dette går igjen i min familie, min vennekrets og på jobb. Anonymkode: befac...a33
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:22 #2 Skrevet lørdag kl. 20:22 Kan det være at du ikke følger med? Ikke slemt ment men kjenner dette igjen fra en kollega jeg selv har. Sitter på samme pauserom i lunsjen som disse tingene blitsbilder om men sitter enten i andre tanker eller på mobilen og følger ikke med i samtalen. Hen blir så overrasket etterpå fordi ingen har direkte fortalt dette til vedkommende. Anonymkode: b4899...06f 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:22 #3 Skrevet lørdag kl. 20:22 *blir snakket om, ikke blitsbilder* Anonymkode: b4899...06f
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:24 #4 Skrevet lørdag kl. 20:24 Hvem er disse som døde, fikk kreft og sluttet i jobben for deg? Det høres ut som sladder. Har du noen konkrete eksempler? Anonymkode: 1c035...433
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:28 #5 Skrevet lørdag kl. 20:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan det være at du ikke følger med? Ikke slemt ment men kjenner dette igjen fra en kollega jeg selv har. Sitter på samme pauserom i lunsjen som disse tingene blitsbilder om men sitter enten i andre tanker eller på mobilen og følger ikke med i samtalen. Hen blir så overrasket etterpå fordi ingen har direkte fortalt dette til vedkommende. Anonymkode: b4899...06f Er ikke og sitte på pauserommet om snakke om dødsfall, kreftsyk og sluttet i jobben primært sladder? Jeg skjønner ikke helt hvem det snakkes om her. Hvis en god kollega er død, familien har informert og resten av bordet planlegger og sende krans men ts får det ikke med seg, ok. Ellers skjønner jeg ikke. i og med at det gjaldt viktige ting og ikke sladder trodde jeg det skulle være i gata av at ts gikk glipp av julebord med vennene i år igjen ,fordi ingen informerte . Anonymkode: 1c035...433
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:03 #6 Skrevet søndag kl. 01:03 Du føler deg kanskje forbigått? Skjer det både hjemme og ute er du kanskje litt distre. Dersom det var utelukkende på jobb handler det gjerne om mangelfull kommunikasjon, noe som kan forekomme ganske hyppig på arbeidsplasser og som kan skyldes mange faktorer. Anonymkode: 29b98...9cb
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:12 #7 Skrevet søndag kl. 01:12 Herrwgud.. hallo???! Sitter alle å leser ts og tolker hvordan de kan si imot henne? Er dere slik mot folk dere møter til daglig? For da skjønner jeg hvorfor dere henger her inne og er ensomme! ts - det er skikkelig kjipt å føle seg forbigått hele tiden. Som at du ikke er viktig, den siste som får vite noe. Det gjør at man føler seg betydningsløs. Neste gang du vet noe så ikke del med de heller, la de høre det av andre. Når de da forteller det til deg kan du si; ja, jeg hørte det for en stund siden. Da blir de sånn.. hæ? Ikke sagt noe til meg?? Så kan du si… åååh trodde jeg hadde sagt d. Noen må rett og slett møte seg selv i døra Anonymkode: 89c02...493 2 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:04 #8 Skrevet søndag kl. 07:04 Jeg opplever dette i egen familie. Nå bor jeg et stykke unna og har et hektisk liv med flere barn, så jeg er dårlig på å besøke familie. Men jeg prater med to i nær familie daglig på tlf, så det er jo også litt rart å ikke få høre om ting. Såpass store ting og. "Ja du vet det at stebestemor døde forrige uke? Begravelsen er *dato*" Nei, ingen har sagt noe til meg. "Bestemor er innlagt på sykehus igjen, ligget der i en uke nå pga den operasjonen." Hvilke operasjon? Slike ting.. 🙈 Anonymkode: 3813b...d81
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:14 #9 Skrevet søndag kl. 07:14 Samme her. Ingen sier noe til meg. Spesielt familie men også litt på jobb. Jeg er med på lunsj og alt det sosiale. Anonymkode: fb0d3...9b7
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:18 #10 Skrevet søndag kl. 07:18 Jeg ble forbigått og utelatt i alle år av min mor. Hun forteller alt til søsteren min - ingenting til meg. det har gått så langt at jeg har skrevet BREV til mamma for å forklare hvor mye dette påvirker meg. Hun lover å bli bedre, for bare å gjøre det samme igjen én uke senere. På et tidspunkt forstod jeg at dette ikke var tilfeldig. Hun VELGER å være slik. Hun vet hva jeg syns, hun velger allikevel lyve/unnlate/omgå. … og nå er hun vonbroten fordi jeg har tatt avstand fra henne hva forventer hun, at hun skal lyve/unnlate/unngå meg uten å få konsekvenser - men når jeg tar avstand fra en som lyver så skal jeg få masse straff og konsekvenser? Anonymkode: 6489c...51e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:24 #11 Skrevet søndag kl. 07:24 Altså, hvis det er ondsinnet forbigåelse, vil du ikke ha noe med de folka å gjøre uansett. Hvis det er en glipp, men alle i livet ditt alltid glipper med informasjon til bare deg, så er det 100% noe med deg, altså det er helt usannsynlig at alle alltid glemmer å fortelle bare deg ting. Kanskje de forteller og du ikke får det med deg? Kanskje du bare oppfatter det sånn, fordi du har kjent litt på følelsen og nå er hyperfokusert på det. "man ser det man ser etter"... Kanskje hører du dårlig? Kanskje er du glemsk? Anonymkode: 9ffdb...af4 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:56 #12 Skrevet søndag kl. 07:56 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Altså, hvis det er ondsinnet forbigåelse, vil du ikke ha noe med de folka å gjøre uansett. Hvis det er en glipp, men alle i livet ditt alltid glipper med informasjon til bare deg, så er det 100% noe med deg, altså det er helt usannsynlig at alle alltid glemmer å fortelle bare deg ting. Kanskje de forteller og du ikke får det med deg? Kanskje du bare oppfatter det sånn, fordi du har kjent litt på følelsen og nå er hyperfokusert på det. "man ser det man ser etter"... Kanskje hører du dårlig? Kanskje er du glemsk? Anonymkode: 9ffdb...af4 Støtter denne. Jeg har sett noe lignende hvor vedkommende fikk hørsel testet, og viste seg at vedkommende måtte ha hørselsapparat. Vedkommende ble sint og såret over flere og flere ting som ikke var fortalt til han. Frustrasjonen gjaldt både hjemme med familien, i vennegjengen og på jobb. Da blir det nærgående å anta at det er ved en selv man bør søke etter årsaker først og fremst. Anonymkode: 3f36c...9a9 1 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:39 #13 Skrevet søndag kl. 08:39 Har du noen du kan alliere deg med? Eks. på jobb, kan du si til en kollega du har en god relasjon til om vedkommende kan dele nyheter med deg? Anonymkode: 37965...897
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå