AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg er i verdens dårligste bryllup akkurat nå, og det er såpass ille at jeg snart vurderer å gå. Brudeparet har giftet seg i utlandet og ønsket å ha en fest her hjemme. Bruden er i bryllupskjole, og de skrev i invitasjonen at kleskoden var "mørk dress". Det ble også sendt en voldsom ønskeliste, så dette skulle man tro var et ordentlig bryllup. Det har vært null matservering, og det var ikke varslet på forhånd. Vi fikk noen kaker nå klokken 20 (besøket startet 18), men det var ikke nok kake til alle. Helt tragisk. Lokalet er stappet fullt i mennesker, flere trekker ut for å stå på utsiden pga klaustrofobisk følelse. Så vi kom klokken 18 og fikk en velkomstdrink. Brudeparet holdt tale og begynte så å åpne gaver. Deretter var det kaker, som ikke var nok, klokken 20. Og nå er klokken 21 og folk vurderer å gå hjem. Anonymkode: b4a60...703 3
mimifin72 Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden De ville jo bare ha flere gaver, tydeligvis. Jeg hadde sett om jeg finner noen jeg kan snakke med. Hvis ikke, hadde jeg gått 5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg er i verdens dårligste bryllup akkurat nå, og det er såpass ille at jeg snart vurderer å gå. Brudeparet har giftet seg i utlandet og ønsket å ha en fest her hjemme. Bruden er i bryllupskjole, og de skrev i invitasjonen at kleskoden var "mørk dress". Det ble også sendt en voldsom ønskeliste, så dette skulle man tro var et ordentlig bryllup. Det har vært null matservering, og det var ikke varslet på forhånd. Vi fikk noen kaker nå klokken 20 (besøket startet 18), men det var ikke nok kake til alle. Helt tragisk. Lokalet er stappet fullt i mennesker, flere trekker ut for å stå på utsiden pga klaustrofobisk følelse. Så vi kom klokken 18 og fikk en velkomstdrink. Brudeparet holdt tale og begynte så å åpne gaver. Deretter var det kaker, som ikke var nok, klokken 20. Og nå er klokken 21 og folk vurderer å gå hjem. Anonymkode: b4a60...703 Gå hjem eller på puben og ta en gravøl for dette bryllupet Anonymkode: 0a57d...3ec 7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Ta tilbake gaven din, og gå hjem. Anonymkode: 18e3d...203 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ta tilbake gaven din, og gå hjem. Anonymkode: 18e3d...203 Jeg hadde tatt en av de åpna som brudeparet karret til seg og. Anonymkode: 0a57d...3ec
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Ta med gaven og kjøpe deg noe take away og kos deg hjemme Anonymkode: 93305...f10
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Etter en konfirmasjon ber man gjerne til kaffe for de som ikke var i selve selskapet, og som man har fått gaver fra, men aldri opplevd det med bryllup. Da må det isåfall ha stått i invitasjonen! Anonymkode: 2e3d8...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Ta gaven under armen og gå ut. Kjøp deg noe mat og en øl. Anonymkode: 7de28...40d
Leo Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden (endret) Ikke noe kjøkken der hvor du kan spørre om det er planer om noen form for matservering? Hvis de ikke har planer om å servere verken vått eller tørt, hadde jeg bare gått uten å si noe. Og hvis noen spør senere så kan du bare si at du trodde det var slutt. Endret 6 timer siden av Leo
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Flere tok bussen inn til byen nå. Noen har gått sammen om å få pizza levert. Det hele er jo tragikomisk. Ts Anonymkode: b4a60...703 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er i verdens dårligste bryllup akkurat nå, og det er såpass ille at jeg snart vurderer å gå. Brudeparet har giftet seg i utlandet og ønsket å ha en fest her hjemme. Bruden er i bryllupskjole, og de skrev i invitasjonen at kleskoden var "mørk dress". Det ble også sendt en voldsom ønskeliste, så dette skulle man tro var et ordentlig bryllup. Det har vært null matservering, og det var ikke varslet på forhånd. Vi fikk noen kaker nå klokken 20 (besøket startet 18), men det var ikke nok kake til alle. Helt tragisk. Lokalet er stappet fullt i mennesker, flere trekker ut for å stå på utsiden pga klaustrofobisk følelse. Så vi kom klokken 18 og fikk en velkomstdrink. Brudeparet holdt tale og begynte så å åpne gaver. Deretter var det kaker, som ikke var nok, klokken 20. Og nå er klokken 21 og folk vurderer å gå hjem. Anonymkode: b4a60...703 Dere kan no gå hjem om dere vil det. Anonymkode: 09805...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Leo skrev (Akkurat nå): Ikke noe kjøkken der hvor du kan spørre om det er planer om noen form for matservering? Hvis de ikke har planer om å servere verken vått eller tørt, hadde jeg bare gått uten å si noe. Og hvis noen spør senere så kan du bare si at du trodde det var slutt. Spurte forloveren, det var ikke planlagt noe matservering. Anonymkode: b4a60...703
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere kan no gå hjem om dere vil det. Anonymkode: 09805...8a1 Vi har fått tak i sjåfør, så vi reiser snart. Anonymkode: b4a60...703 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har fått tak i sjåfør, så vi reiser snart. Anonymkode: b4a60...703 Fornuftig. Tenker de har tabbet seg ut når de ikke har spesifisert i invitasjonen at det ikke er matservering. Anonymkode: 09805...8a1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fornuftig. Tenker de har tabbet seg ut når de ikke har spesifisert i invitasjonen at det ikke er matservering. Anonymkode: 09805...8a1 Ja, vi forventet ikke akkurat full treretters, men tenkte jo det ville være enkel fingermat eller lignende. Anonymkode: b4a60...703
cafflatte Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Hva sier brudeparet selv da? Er de flaue over dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå