Gå til innhold

Ferdig (frossen) karamellpudding

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet om ferdiglaget karamellpudding er å få tak i, ikke piano, men sånn i rund boks, gjerne frossen? Både diplomis og hennig-olsen har sluttet å produsere. Syns å huske rema el lign hadde sin egen en gang, og også en av isbilene? Men ikke klart å finne. Hjelp!  lage egen smaker annerledes (og er ikke det jeg spør etter 😅

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zwish skrev (4 minutter siden):

Noen som vet om ferdiglaget karamellpudding er å få tak i, ikke piano, men sånn i rund boks, gjerne frossen? Både diplomis og hennig-olsen har sluttet å produsere. Syns å huske rema el lign hadde sin egen en gang, og også en av isbilene? Men ikke klart å finne. Hjelp!  lage egen smaker annerledes (og er ikke det jeg spør etter 😅

Ja, Rema har!

Skrevet

Hvis ikke din lokale Rema 1000 har inne kan du be de bestille for deg. 

Anonymkode: 6bb12...a8f

• Liker 1
Skrevet
Grüner skrev (Akkurat nå):

Ja, Rema har!

Omg er det sant!! Løper dit så fort som mulig!!!! Takk! 

• Hjerte 1
Skrevet

I fjor fant jeg ikke, og endte opp med å lage karamellmousse, uten popcorn. 

Det smakte ganske så likt karamellpudding fra frysedisken.

Jeg vet du ikke ba om oppskrift, men i tilfelle du ikke finner det du er på jakt etter. 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Brunhilde skrev (På 7.12.2025 den 0.28):

I fjor fant jeg ikke, og endte opp med å lage karamellmousse, uten popcorn. 

Det smakte ganske så likt karamellpudding fra frysedisken.

Jeg vet du ikke ba om oppskrift, men i tilfelle du ikke finner det du er på jakt etter. 😉

Fant en «karamellfromasj» på rema- fryst og i riktig form etc, så satser på at det er ca samme 😅

men oppskriften så også interessant ut- lurer bare på hva slags «karamellsaus» som brukes oppi? Ikke henvist til noe annen oppskrift, er det den ferdige på flaske? 

• Liker 1
Skrevet
Zwish skrev (4 minutter siden):

Fant en «karamellfromasj» på rema- fryst og i riktig form etc, så satser på at det er ca samme 😅

men oppskriften så også interessant ut- lurer bare på hva slags «karamellsaus» som brukes oppi? Ikke henvist til noe annen oppskrift, er det den ferdige på flaske? 

Jeg brukte den på flaske, ja. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...