AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:07 #1 Skrevet lørdag kl. 15:07 Jeg ønsker litt innspill og erfaringer fra dere kvinner mellom 35-55. Hvilken type bekreftelse trenger du de første 1-3 måneder i en datingfase? Gjerne hva og evtl. hvor ofte. Eventuelt hvilke handlinger / ord er bekreftelse for deg? Jeg jobber med meg selv men samtidig er det vanskelig å vite hvor mye/lite jeg kan leve med for å ta det videre… Har hatt datingfaser der jeg har fått mye bekreftelse i starten og så var det ikke genuint ment for de var bare livebombing. Så jeg skjønner at det er ikke det jeg skal måle han jeg dater på. Dater en nå, ca. 1,5mnd. Jeg vil ikke avslutte en mulig bra relasjon for tidlig bare fordi han ikke gir komplimenter eller sier at han liker meg, tenker på meg. K,39 Anonymkode: 01789...4f4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:24 #2 Skrevet lørdag kl. 16:24 Det du egentlig spør om her er: Hvordan fungerer «spillet». Vil du virkelig ta del i det spillet? Jeg var en del av det selv - lenge, før det gikk opp for meg hvor idiotisk det hele er. Joda, vil du bare ligge så er det den beste måten. Vil du ha noe ekte, da er eneste riktige å være deg selv og gjøre/vise det som faller deg naturlig. Anonymkode: fd90a...a59 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:30 #3 Skrevet lørdag kl. 16:30 Spill eller ikke spill. Spørsmålet er vel om dette er noe du trenger senere i forholdet. Godsnakker han ikke nå, så gjør han det i hvertfall ikke senere. Ikke gå inn i et forhold, og tenk at du skal lære ham opp til den type kommunikasjon. Anonymkode: e34d0...ce3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 16:33 #4 Skrevet lørdag kl. 16:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spill eller ikke spill. Spørsmålet er vel om dette er noe du trenger senere i forholdet. Godsnakker han ikke nå, så gjør han det i hvertfall ikke senere. Ikke gå inn i et forhold, og tenk at du skal lære ham opp til den type kommunikasjon. Anonymkode: e34d0...ce3 Det var dette da: du sier «godsnakker han ikke nå, så gjør han det i alle fall ikke senere». Da bør han ikke late som han er en «godsnakker» for så å ende opp med en dame som trenger «godsnakk». Det er oppskriften på korte relasjoner. Vær ekte, så finner du en hvor du kan være deg selv tvers igjennom - som liker deg akkurat slik. Ikke alle damer trenger «godsnakk», noen trenger akkurat deg, Ts Anonymkode: fd90a...a59
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:05 #5 Skrevet lørdag kl. 19:05 blinkende varsellamper for min del ihvertfall dersom det kommer masse bekreftelse helt i starten. Hva i all verden tar han dét fra liksom? Han kjenner meg jo ikke i det hele tatt Anonymkode: 36161...baf
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 19:15 #6 Skrevet lørdag kl. 19:15 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker litt innspill og erfaringer fra dere kvinner mellom 35-55. Hvilken type bekreftelse trenger du de første 1-3 måneder i en datingfase? Gjerne hva og evtl. hvor ofte. Eventuelt hvilke handlinger / ord er bekreftelse for deg? Jeg jobber med meg selv men samtidig er det vanskelig å vite hvor mye/lite jeg kan leve med for å ta det videre… Har hatt datingfaser der jeg har fått mye bekreftelse i starten og så var det ikke genuint ment for de var bare livebombing. Så jeg skjønner at det er ikke det jeg skal måle han jeg dater på. Dater en nå, ca. 1,5mnd. Jeg vil ikke avslutte en mulig bra relasjon for tidlig bare fordi han ikke gir komplimenter eller sier at han liker meg, tenker på meg. K,39 Anonymkode: 01789...4f4 Jeg trenger en mann som er genuint opptatt av at jeg skal ha det så bra som mulig. Det er den eneste form for bekreftelse jeg trenger, for det synes jeg er kjempeviktig. For meg kan ofte ord føles litt meningsløse.. Jeg trenger å se hvem han er i handling, og jeg trenger å se at ord og handling samsvarer, og at han har respekt for meg. Da blir jeg nysgjerrig. 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:40 #7 Skrevet lørdag kl. 19:40 Strigiformes skrev (19 minutter siden): Jeg trenger en mann som er genuint opptatt av at jeg skal ha det så bra som mulig. Det er den eneste form for bekreftelse jeg trenger, for det synes jeg er kjempeviktig. For meg kan ofte ord føles litt meningsløse.. Jeg trenger å se hvem han er i handling, og jeg trenger å se at ord og handling samsvarer, og at han har respekt for meg. Da blir jeg nysgjerrig. Av ren nysgjerrighet… du sier du først blir nysgjerrig når du får det du sier du trenger. Betyr dette at du ikke gir dette tilbake før du får det? Jeg har merket at det er en lite konstruktiv holdning der ute som går omtrent slik: jeg vet hva jeg trenger - men jeg er ikke villig til å gi det samme FØR jeg har fått det jeg trenger. »Jeg vil ha trygghet - men jeg kan ikke gi trygghet før jeg føler meg trygg» »Jeg vil ha åpenhet - men jeg kan ikke være åpen før DU er åpen først» »Jeg vil ha tydelighet - men jeg vil at DU skal være tydelig før jeg viser hva jeg vil» Osv Osv… Anonymkode: fd90a...a59
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 19:48 #8 Skrevet lørdag kl. 19:48 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Av ren nysgjerrighet… du sier du først blir nysgjerrig når du får det du sier du trenger. Betyr dette at du ikke gir dette tilbake før du får det? Jeg har merket at det er en lite konstruktiv holdning der ute som går omtrent slik: jeg vet hva jeg trenger - men jeg er ikke villig til å gi det samme FØR jeg har fått det jeg trenger. »Jeg vil ha trygghet - men jeg kan ikke gi trygghet før jeg føler meg trygg» »Jeg vil ha åpenhet - men jeg kan ikke være åpen før DU er åpen først» »Jeg vil ha tydelighet - men jeg vil at DU skal være tydelig før jeg viser hva jeg vil» Osv Osv… Anonymkode: fd90a...a59 Jeg viser hvem jeg er. Får jeg ikke det jeg trenger så får jeg vondt, og da velger jeg å trekke meg tilbake. Føler meg litt avvist på en måte. Jeg synes selv at jeg er veldig tydelig. Gjør det jeg liker selv, så håper jeg han gjør noe tilsvarende for meg. At han viser i handling at han liker, og setter pris på meg. Jeg gjør det jeg kan jeg. Holder ikke tilbake. Jeg er ikke feig. Redd er jeg så jeg ser han litt an. Lytter han til meg? Er han mest opptatt av seg selv eller meg? Er han usikker så håper jeg han spør. Handlinger og det han sier må samsvare ellers blir jeg veldig redd. Menn som uttrykker lunkenhet responderer jeg ikke så bra på. Menn som svarer "det er det samme for meg" eller "vi gjør det du liker"...Det liker jeg ikke. Han må ha sin egen stemme, og vite hva han vil. Er ikke dette tydelig nok? Endret lørdag kl. 20:03 av Strigiformes
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 19:48 #9 Skrevet lørdag kl. 19:48 For meg må det være interesse og nysgjerrighet mer enn komplimenter på utseende. Anonymkode: 37b11...272 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå