Cecilie82 Skrevet fredag kl. 22:27 #1 Skrevet fredag kl. 22:27 Ga bla boken sjøfareren i fjord her til far. har flere ganger gitt ut å spise i gave.
Mardina Skrevet fredag kl. 22:35 #2 Skrevet fredag kl. 22:35 Ingenting, tror jeg. Jeg har dårlig råd p.g.a mye utgifter på bil. Prioriterer gave til kjæresten og tantebarna mine. Dessuten har min far alt han trenger (og det han ikke har, kjøper han selv), så det er vanskelig å kjøpe gave til han. Da kan jeg like gjerne la være å kjøpe noe. Han tar seg ikke nær av det.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:37 #4 Skrevet fredag kl. 22:37 Pappa får klær og spekemat, mamma får Krimbok og pysj. Anonymkode: 6672a...233
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:42 #6 Skrevet fredag kl. 22:42 Mamma er død. Pappa skal få nye ski og staver fra meg, datteren min og broren min Anonymkode: 9946c...665
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 22:46 #7 Skrevet fredag kl. 22:46 Mor får ny kjøkkenmaskin fra meg og mine søsken. Far er død Anonymkode: e76c4...fc0
AnonymBruker Skrevet i går, 00:47 #8 Skrevet i går, 00:47 Jeg og ungene har spleiset på en stor Lego til pappa. Pappa er meget redusert og har måtte legge hobbyen ned (snekkerverksted) og hadde stor glede av å sette sammen en liten Lego blomsterbutikk. Nå får han Lego til 4000,- men til vårt forsvar så er det kanskje siste jula vi har han. Min mor får ulltrøye og noen produkter hun tåler lukten av (dusjsåpe ) Anonymkode: 23cdc...982 2
Fru Uperfekt Skrevet i går, 00:50 #9 Skrevet i går, 00:50 Mardina skrev (2 timer siden): Ingenting, tror jeg. Jeg har dårlig råd p.g.a mye utgifter på bil. Prioriterer gave til kjæresten og tantebarna mine. Dessuten har min far alt han trenger (og det han ikke har, kjøper han selv), så det er vanskelig å kjøpe gave til han. Da kan jeg like gjerne la være å kjøpe noe. Han tar seg ikke nær av det. Hva med et gavekort på feks vindusvask e.l koster kun tid
Mardina Skrevet i går, 01:20 #10 Skrevet i går, 01:20 Fru Uperfekt skrev (29 minutter siden): Hva med et gavekort på feks vindusvask e.l koster kun tid Tror ikke det er noe som passer for han.
AnonymBruker Skrevet i går, 06:44 #11 Skrevet i går, 06:44 De ønsker seg ting som brukes opp, f.eks mat. Så jeg gikk amok på det lokale julemarkedet og har laget en kurv med bl.a honning, røykelaks, syltetøy, cider, kaffe og sjokolade. I tillegg får de hver sin drikkeflaske som det står mormor og morfar på (begge trener hver uke). De er begge rundt 80 år. Anonymkode: 0eb57...52b
AnonymBruker Skrevet i går, 06:46 #12 Skrevet i går, 06:46 Fotobok og puslespill Anonymkode: 400e1...8ab
AnonymBruker Skrevet i går, 06:50 #13 Skrevet i går, 06:50 Moren min får noe porselen hun ønsket seg, og faren min får noen hjemmestrikkede plagg Anonymkode: 64786...13e
AnonymBruker Skrevet i går, 07:23 #14 Skrevet i går, 07:23 Pappa er død. Han får hjemmelaget krans og lys på grava. Mamma får slip-ins sko fra Skechers. Kjøpte henne et par i fjor som hun elsker. Så da får hun et til par i annen farge. Har kjøpt henne et julehus, samt et års abonnement på Familien. Å jada, hun har alt og kan kjøpe seg hva hun vil. Men skal hun sitte der uten gaver på julaften? Ikke så lenge jeg kan styre det nei! Anonymkode: 3c544...e96 1 2
frøkna Skrevet i går, 07:27 #15 Skrevet i går, 07:27 En kalender for 2026 med bilder av familien og datteren min og en stor trefjøl.
AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #16 Skrevet i går, 07:49 En genser, boka til Jens Stoltenberg, en stor eske med Ferrero Rocher og en flaske whiskey til pappa. Sjokoladen og whiskyen er fra kattene. Mamma er død, så vi tenner lys på minnelunden. Anonymkode: 0b502...c20
Mala_L Skrevet i går, 07:58 #17 Skrevet i går, 07:58 Pappa får genser, han ønsker seg det hvert år. Mamma får billett til konsert sammen med meg.
AnonymBruker Skrevet i går, 08:08 #18 Skrevet i går, 08:08 Mamma får nattkjole Anonymkode: 47a00...e8f
AnonymBruker Skrevet i går, 08:10 #19 Skrevet i går, 08:10 Pappa var Dab radio, julehefter, gavekort på 1500 kr, spekepølse og kalender. Mamma får en ullkåpe, ullgenser, noe julepynt fra Georg Jensen hun samler på og øredobber. Anonymkode: a9a2e...aa6 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:13 #20 Skrevet i går, 08:13 Har laget en matkurv til hver av foreldreparene - god olivenolje, spekemat, sjokolade, kjeks, marmelade, hjemmelaget likør. I tillegg får mine ny airfryer. Og svigers får en skjorte, og handkrem og handsåpe. Vanskelig å gi til de som har alt. Så går alltid en del matkurver i alle retninger i familien. Men synes det er kos - alltid noe nytt og spennende noen finner på. Anonymkode: b2985...499
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå