Trolltunge Skrevet 21 timer siden #21 Skrevet 21 timer siden Jeg hadde en nabo/venninne jeg innimellom tok litt vin med da jeg var alene med barna, ellers gjorde jeg det samme som deg, minus vin. Jeg har ennå ikke lært meg å nyte et glass vin alene. Om ikke husarbeid pusset jeg opp et møbel eller et rom. Det var avslappende for meg å gjøre slikt alene.
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #22 Skrevet 13 timer siden TypiskMann skrev (8 timer siden): Barnefri. Det var et rart ord. Hva betyr det? Hva tror du? Anonymkode: b1a3b...5b3
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #23 Skrevet 13 timer siden Da prioriterer jeg meg selv med å trene tidlig både lørdag og søndag. Anonymkode: dd9a2...627
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #24 Skrevet 13 timer siden Tar storrengjøring og slapper av. Akkurat denne helgen gjør jeg ikke så mye annet enn å gråte over hvor tøft det har vært å være alene med barna. At foreldrerollen og det å få barn ble så annerledes enn ventet. Anonymkode: e9f5c...9aa
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #25 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 23.21): Jeg er alene med to barn, og har «barnefri» annenhver helg. Da er ungene hos far. Det eneste jeg gjør da er å vaske ned huset, lage en bedre middag og kose meg med en halvflaske vin. Mine venninner mener jeg burde utbytte mine barnefri helger bedre ved å f.eks gå ut på byen, date, drive aktivt med idrett osv. Jeg er derimot så utkjørt at det eneste som frister er mat, vin og hvile etter å ha fått huset noenlunde i orden. Dere andre single der ute, hva gjør dere når dere har barnefri? Anonymkode: 716de...f18 Har ingen interesse av alkohol eller å fly på byen, fest, dating og lignende. Jeg gjør alt forfallet arbeid i hjemmet som jeg ellers ikke hadde rukket, jobber litt ekstra, sover og driver med egne hobbyer. Anonymkode: 15c9d...cda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå