AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #81 Skrevet 9 timer siden Jeg opplevde nettopp at pakken min ble flyttet fra nærmeste hentested til et annet lenger unna fordi det var fullt på det jeg hadde valgt. Da blir det fort en ekstra dag pga omvei. Anonymkode: 7553a...c29
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #82 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 21.43): Sjelden. Hentemeldingene kommer som regel om ettermiddag/kveld, og da har jeg sjelden anledning. Henter når det passer sånn mtp logistikken her hjemme. Anonymkode: 5cd2d...b7b Signerer denne. Henter så snart jeg har anledning, men det går fort 3-4 dager pga 3 barn og krevende jobb. Anonymkode: 4a47a...45b 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #83 Skrevet 9 timer siden Henter alltid samme dag om det er Pakkeautomat, for det er enkelt, eller om det er noe jeg gleder meg til å få. Om det er forbruk eller jeg må in på senteret for å hente på utleveringssted er jeg ikke like kjapp, men henter innen 2 dager. Prøver å være litt raskere nå før jul for har jobbet i bransjen. Anonymkode: ca79a...8dc
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #84 Skrevet 8 timer siden Jeg pleier ikke alltid det, men nå som det er så travelt for dem forsøker jeg å hente så raskt som mulig. Unntaket er når det er fullt i pakkeboks så de leverer pakken til en post i butikk inne i byen. Der er det litt stress å hente, så da hender det jeg utsetter det litt. Til vanlig bruker jeg å drøye det litt fordi min lokale post i butikk (spar) er helt håpløse. Først må man stå 10 minutter og vente på at noen skal se at du trenger hjelp, og deretter må du vente 10 minutter på pakken. Da gidder jeg rett og slett ikke når jeg ikke har god tid. Anonymkode: 46d0d...697
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #85 Skrevet 8 timer siden Ja, henter alltid samme dag. Er så heldig å ha pakkeboks 100 meter fra der jeg bor. Anonymkode: f41fd...529
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #86 Skrevet 8 timer siden Her henter jeg stort sett samme dag, eller dagen etter. Jeg er ute og kjører hver eneste dag, så da koster det lite p svippe innom og plukke opp en pakke. Det er jo totalt pakkekaos, så tenkte man bør tilstrebe å hente raskt. Anonymkode: 2ac6c...521
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #87 Skrevet 8 timer siden Henter alltid innen 24 timer. Anonymkode: 804da...7b7
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #88 Skrevet 8 timer siden Vanligvis kan det ta flere ager før jeg henter pakkene mine. Men nå i desember forsøker jeg å hente så raskt som mulig... Anonymkode: 6be54...bf8
Janina1 Skrevet 4 timer siden #89 Skrevet 4 timer siden Prøver å hente samme dag eller senest dagen etter.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #90 Skrevet 3 timer siden Jeg henter så fort jeg kan. Men før jul i år har Postnord levert pakkene mine tre ganger til den minst tilgjengelige REMA butikken til tross for at jeg har valgt leveringssted når jeg har bestilt, og disse pakkene blir faktisk ikke hentet i det hele tatt. Det er 8 andre muligheter i nærheten av meg (fysiske butikker og pakkeautomater), men så lenge Postnord er ræva så gidder jeg ikke å ta alt det bryetdet er med å hente pakkene. Har også gitt beskjed til selgerne hvorfor pakkene har gått i retur, og de har da sent pakkene på nytt med Posten kostnadsfritt for meg og med Posten kommer pakkene til min nærbutikk og da hentes pakkene samme dag. Anonymkode: f59fb...b02 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #91 Skrevet 3 timer siden Henter det alltid samme dag jeg får mld. Sjeldent at det går flere dager. Ivrig etter å få pakke, hehe. Anonymkode: 189a8...09f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå