Gå til innhold

Henter du pakker samme dag som du får hentemelding?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Henter så fort som mulig. Denne gangen tok det tre dager. Jeg har ligget syk. 

Anonymkode: 0f7fe...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henter som regel samme dag, en sjelden gang dagen etter. 

Skrevet

Neh, jeg er en treg person så jeg får gjerne påminnelser. Henter som regel en dag eller to før fristen går ut 😂🙈

Anonymkode: 2cb61...a19

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Henter som regel når jeg må, dvs siste dagen. Men det er fordi jeg har eksekutiv dysfunksjon, så frykten for at pakken skal bli sendt tilbake er det eneste som fungerer som motivasjon.

Anonymkode: a1172...ad3

Haha samme her! 

Anonymkode: 2cb61...a19

Skrevet

Ja, stort sett samme dag. Ikke alltid det passer da.

Skrevet

Henter så fort som mulig, er jo interessert i å få det jeg har bestilt i hus. Har jeg mulighet henter jeg samme dag, hvis ikke blir det som regel dagen etter.

Anonymkode: 08f28...c99

• Liker 1
Skrevet

Samme dag eller dagen etter. Nå i Desember har jeg det ekstra i tankene.

Skrevet

Håper dere som sier dere er sløve tar dere selv i nakken nå i desember, de ansatte svømmer i pakker og som noen sier her at det kan bli så fult at de ikke kan ta inn mer, da regner jeg med varen går i retur eller lignende 

• Liker 1
Skrevet

Henter samme dag så lenge den leveres på morgen. Hvis den kommer ettermiddag/kveld er det 50/50 om jeg henter samme dag eller dagen etter.

Men nå har idiotRemaen min tatt over postnord i tillegg til posten, så jeg gidder faktisk ikke klaging fra dem. Dem har ikke kapasiteten til det, men vil ha pengene 🙄

Anonymkode: b68ff...010

• Liker 3
Skrevet
Mei88 skrev (20 minutter siden):

Håper dere som sier dere er sløve tar dere selv i nakken nå i desember, de ansatte svømmer i pakker og som noen sier her at det kan bli så fult at de ikke kan ta inn mer, da regner jeg med varen går i retur eller lignende 

Da må de slutte å levere pakker som er bestilt med hjemlevering til hentested, og kanskje det burde vært flere pakkeautomater?

Anonymkode: e0151...216

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da må de slutte å levere pakker som er bestilt med hjemlevering til hentested, og kanskje det burde vært flere pakkeautomater?

Grunneiere må gi lov til plassering av de boksene,så ikke bare å sette de opp der de vil. 

Skrevet
Mei88 skrev (Akkurat nå):

Grunneiere må gi lov til plassering av de boksene,så ikke bare å sette de opp der de vil. 

Ja, sikkert, men mange steder der det allerede er automater er det plass til flere. Jeg har flere ganger krysset av for leverering til automat som ligger på veien hjem fra jobb, men så har pakken blitt omdirigert til et hentested på andre siden av byen. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser både Posten og PostNord melder om enorme mengder med pakker for tida, og at de ber folk hente så raskt som mulig. Gjør du det?

Anonymkode: d3f26...7b3

Ja

Skrevet

Sjelden jeg henter samme dag, når jeg først er hjemme for dagen så gidder jeg ikke å gå ut igjen, da har jeg andre ting jeg vil gjøre. Får som regel alltid melding om henting 30 minutter etter at jeg er hjemme og da gidder jeg ikke selv om det ikke er lange veien å gå. Henter som regel dagen etterpå. 

Anonymkode: 1e2b2...f8c

• Liker 4
Skrevet

Post Nord sendte melding i går kveld om at det var kommet pakke, i formiddag fikk jeg sms om at jeg måtte hente den snarest pga kapasitetsproblemer. 

Vel, noen har gjerne lagt seg kl 2130, og er allerede på jobb FØR butikken åpner om morgenen, kjente jeg ble litt irritert! 

Anonymkode: 82e48...099

• Liker 6
Skrevet

Kommer helt an på når hentemeldingen kommer. Hvis jeg fortsatt er på kontoret og har to minutter til overs, så henter jeg den så fort det lar seg gjøre. Hvis hentemeldingen kommer ettermiddag, kveld eller helg, så kan det fort ta noen dager. Jeg må reise med bil og båt for å komme meg til hentestedene, og jeg ofrer ikke to timer av dagen min for å hente en pakke. Da venter jeg til neste dag med fysisk oppmøte på jobb. Noen ganger kommer også hentemeldingen så sent at det ikke er mulig å hente pakken uten overnatting.

Anonymkode: 58826...333

• Liker 5
Skrevet
Mei88 skrev (41 minutter siden):

Nei, de står i burene på varemottaket inntil det er plass til dem i hyllene i postrommet på mitt hentested. Jeg spurte dem i forgårs da Posten hadde klart å levere ett kolli på døren, men det andre på post i butikk. Jeg ventet på en fra Post Nord også, men de stod da på vent i varemottak pga plassmangel. 

Anonymkode: 82e48...099

Skrevet
Mei88 skrev (56 minutter siden):

De blir ikke sendt i retur, de blir sendt til ett annet hentested. 

Jeg henter alltid samme dag eller dagen etter, gitt at jeg får velge hentested, eller det blir sendt til ett sted som er praktisk hente. Siste pakken jeg bestilte fikk jeg ikke velge hentested, så den blir nok liggende nærmere en uke. 

Anonymkode: 5f255...e4b

• Liker 1
Skrevet

Post i butikk her hos meg gidder ikke scanne inn dagens motatte pakker før etter kl 21. Jeg løper virkelig ikke ut av hjemme på kvelden for å hente pakken. Pakken henter jeg neste gang jeg går forbi og skal hjem innenfor åpningstiden. Noen ganger blir da dette dagen etter andre ganget kan det ta noen dager.

Anonymkode: 320e4...b50

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...