AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:56 #21 Skrevet fredag kl. 20:56 Min post i butikk har forresten en lei tendens til å alltid sende meg hentemelding når jeg akkurat har kommet hjem fra butikken. Anonymkode: 647ec...504 5
Sinsiew Skrevet fredag kl. 20:57 #22 Skrevet fredag kl. 20:57 Hvis mulig, ja. Ellers blir det dagen etter. 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:57 #23 Skrevet fredag kl. 20:57 Henter så fort det er praktisk mulig, av og til samme dag, av og til noe senere. Anonymkode: 6997f...7d2
skreppamedleppa Skrevet fredag kl. 20:57 #24 Skrevet fredag kl. 20:57 Nå pleier ikke jeg å kjøpe så mye på nettet i nov/desember, men ja pleier å hente samme dag men det er bare fordi jeg er utålmodig😅 Jeg går forbi hentestedet hver dag uansett så det er enkelt. Dog skal det sies at jeg pleier innimellom å bestille ting hjem til mannen og da kan det ta en god del dager før jeg får hentet det (det er rett og slett fordi jeg av ulike grunner ikke har postkasse her jeg bor og er usikker på om det kommer i postkasse eller i butikk). 2
Grønnsaksvaffel Skrevet fredag kl. 20:58 #25 Skrevet fredag kl. 20:58 De pakkene som kommer før jeg har gått fra jobb henter jeg samme dag for da går jeg innom utleveringsstedet på vei hjem. De som kommer etter jeg har kommet hjem henter jeg noen ganger samme dag og noen ganger dagen etterpå. Jeg fikk hentemelding i dag, men nå er jeg på tur og har ikke anledning til å hente før på mandag. 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:59 #26 Skrevet fredag kl. 20:59 Ja hvis jeg får den levert til Pakkeboks. Hvis de leverer til post i butikk blir det mye mer tungvint og jeg venter 3-5 dager. Anonymkode: 8d370...b50
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:59 #27 Skrevet fredag kl. 20:59 Henter når jeg har mulighet. I og med at hentemeldingene fra Posten som oftest kommer sent på kvelden, samt at PostNord gjerne sender pakkene til 3-4 forskjellige lokasjoner som ikke er nærmest meg, så blir det sjelden samme dag. Brukte 45 minutter på å hente PostNord-pakker på 3 forskjellige steder i går. 🙄 Anonymkode: 17bde...cb3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:02 #28 Skrevet fredag kl. 21:02 Kjører ikke 25 km en vei kun for pakke, så kan fort gå et par dager. Slik at jeg gjør flere ting samtidig Anonymkode: 2133e...88e
Sofiei Skrevet fredag kl. 21:07 #30 Skrevet fredag kl. 21:07 (endret) Samme dag, senest påfølgende dag. Bortsett fra helg da, men det sier seg jo selv om man ikke bestiller til pakkeboks. Skal sies at jeg har 3 minutter å kjøre til hentested. Endret fredag kl. 21:08 av Sofiei 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:08 #31 Skrevet fredag kl. 21:08 Henter alltid samme dag eller neste. Pakkeboksene har jo døgnåpent, veldig greit. Og alle er like i nærheten..Ellers kommer det små pakker i postkassen. Sjeldent jeg henter på utleveringssted heldigvis. Anonymkode: 0ea46...b83 1
Brunhilde Skrevet fredag kl. 21:16 #33 Skrevet fredag kl. 21:16 Jeg bruker som regel hjemlevering eller pakkeboks, men de få gangene pakken kommer til utleveringssted så henter jeg den dagen som regel etter mottatt melding.
Daria Skrevet fredag kl. 21:20 #34 Skrevet fredag kl. 21:20 I pakkeboksene henter jeg stort sett samme dag eller dagen etter, jeg går uansett forbi der flere ganger i uka. På postkontoret og andre hentesteder kan det ta noen dager, det er lenger unna og krever litt mer logistikk og tilpasning til øvrige planer. 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:22 #35 Skrevet fredag kl. 21:22 Når hentemeldingen kommer om kvelden og jeg ikke har bil, så blir de ikke hentet før neste dag jeg skal på arbeid. Dessuten irriterer det meg at en pakke jeg hadde bestilt og betalt for hjemlevering for er blitt levert til hentested i stedet. Anonymkode: e0151...216
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:23 #36 Skrevet fredag kl. 21:23 Veldig sjelden, de blir jo ikke levert før mot ettermiddagen og da er jeg i gang med full pakke med barn, middag og legging og får ikke dratt noe sted. Anonymkode: 4ddf8...f1f
Rødvinsfilosofen Skrevet fredag kl. 21:32 #37 Skrevet fredag kl. 21:32 Ja, men jeg venter gjerne til kvelden. Sender litt omtanke til alle som må jobbe i butikk i desember. Som får et Kinderegg av sultne kunder med lavt blodsukker 15:30-17:00, som både skal handle og hente pakker samtidig. Gjerne uten mobil, hentekode, ID, og forståelse for at det gjør jobben til andre vanskelig 3
Minitroll Skrevet fredag kl. 21:39 #38 Skrevet fredag kl. 21:39 Jeg henter så raskt jeg får anledning. Samme dag eller dagen etter vanligvis.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 21:42 #39 Skrevet fredag kl. 21:42 Jeg henter med en gang. En sjeldent gang jeg henter på kveld. Anonymkode: 8685f...870
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå