AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #41 Skrevet 22 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (8 minutter siden): Hvem skal det forestille? Jan Thomas? Ja. Beklager, glemte å skrive det i innlegget. Anonymkode: 85be7...9fb 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #42 Skrevet 22 timer siden Laraa skrev (På 6.12.2025 den 20.51): Hjelpes! Hvor er denne fra?? Ekkel 😖 Anonymkode: 41b09...e53 1
Svett.svele Skrevet 20 timer siden #43 Skrevet 20 timer siden Laraa skrev (På 6.12.2025 den 20.51): Dette er nok ment å være Krampus, en slags juledemon fra Østerrike elle sveits tror jeg. Han har horn og kjetting og kommer sammen med nissen. Nissen gir de snille barna gaver, mens Krampus skremmer og straffer slemme barn. Så det er jo faktisk julepynt, men fin var den ikke 😆 4
Honey Dew Skrevet 20 timer siden #44 Skrevet 20 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (2 timer siden): Hvem skal det forestille? Jan Thomas? Ja
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #45 Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 21.48): Kom til å tenke på Melanias juletrær. Men penere enn mannen hennes da 😅 Og det skal sies at hun har penere trær i år (selv om mannen ikke har blitt penere). Anonymkode: 41d7c...138 De er penere enn henne også. Anonymkode: 02118...650
Sam Fox Skrevet 19 timer siden #46 Skrevet 19 timer siden Beatbox skrev (På 5.12.2025 den 23.10): Altså... Beintøff! 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #47 Skrevet 19 timer siden Beatbox skrev (På 5.12.2025 den 23.10): Altså... Hører ikke til som julepynt noe sted. Anonymkode: 359b4...91b 1
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #48 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hører ikke til som julepynt noe sted. Anonymkode: 359b4...91b Synes du. Jeg synes denne var mye finere som julepynt enn alle nissene jeg noensinne har sett i mitt liv f. eks. Anonymkode: b0134...0b9
Beatbox Skrevet 19 timer siden #49 Skrevet 19 timer siden Sam Fox skrev (45 minutter siden): Beintøff! Ehhhh...ok...tusen takk😁😁
Beatbox Skrevet 19 timer siden #50 Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hører ikke til som julepynt noe sted. Anonymkode: 359b4...91b Det er din mening, andre liker den! 1
Laraa Skrevet 16 timer siden #51 Skrevet 16 timer siden Svett.svele skrev (4 timer siden): Dette er nok ment å være Krampus, en slags juledemon fra Østerrike elle sveits tror jeg. Han har horn og kjetting og kommer sammen med nissen. Nissen gir de snille barna gaver, mens Krampus skremmer og straffer slemme barn. Så det er jo faktisk julepynt, men fin var den ikke 😆 Haha! Du har jaggu rett. Burde jeg jo vite, som har halve svigerfamilien i Østerrike. Neste år tar jeg med meg samboeren på kombinert familietreff og Krampusparade 👹👿 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #52 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): Bildet er hentet på Heim Bryggen Anonymkode: 85be7...9fb Det kunne gått an om disse faktisk hadde ligner på personene de skulle male. Synes ikke denne ligner på Jan Thomas i det hele tatt! Kunne ha vært mannen til Tone Damli eller en hvilken som helst annen 😅 Anonymkode: eed26...fac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå