AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:21 #1 Skrevet fredag kl. 19:21 Min mor er meget spesiell, hun har vel egentlig kun tenkt på seg selv oppgjennom. Heller ikke vært særlig interessert i sine barnebarn.. jeg har prøvd å være tolmodig og tenkt at jeg får bare godta henne som hun er,hun har nok en del issues,jeg tror det er få i min situasjon som ville tilgitt henne, hun droppet blandt annet å komme i en konfirmasjon til min brors sønn fordi hun heller ville til syden.. Jeg har nå avtalt med henne to ganger siste uken, forrige helg skulle vi møtes i byen men da ble det ikke noe av det fordi det var litt glatt i bakken hun bor( hun er i grei form å heller ikke veldig gammel) vi skulle også møtes imorgen i byen , men hun fikk tilbud av den ene veninnen hun har om de skulle møtes i byen idag så da spurte hun om jeg ville komme å være med henne i 2-3 timer mens veninnen var i byen, det passet ikke meg fordi jeg allerede hadde lagt andre planer idag(jeg avlyser sjeldent avtaler) Jeg ringte henne nå å spurte om vi fortsatt skal møtes imorgen, men da var det mye om og men fordi hun nettopp hadde kommet hjem fra byturen med veninnen sin…jeg hørte på tlf at hun egentlig ikke orket å møte meg imorgen.. jeg synes det er dårlig fordi jeg hadde avtalt med henne for flere dager siden også går impulsbyturen med veninna hennes på bekostning av min lørdag.. jeg hadde jo satt av tid til å møte henne… hva synes dere? Anonymkode: 46f9a...656 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:14 #2 Skrevet fredag kl. 20:14 Personlig hadde jeg fortalt min mor akkurat hva jeg mente,- i klartekst. Anonymkode: 6d579...9bc
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 20:15 #3 Skrevet fredag kl. 20:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personlig hadde jeg fortalt min mor akkurat hva jeg mente,- i klartekst. Anonymkode: 6d579...9bc Da blir hun sur og bryter kontakten Anonymkode: 46f9a...656
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 10:29 #4 Skrevet lørdag kl. 10:29 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Da blir hun sur og bryter kontakten Anonymkode: 46f9a...656 Da får hun bli sur, da. Skal du måtte føye deg og godta alt bare fordi hun kan bli sur? Anonymkode: 8d07b...847
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 13:37 #5 Skrevet lørdag kl. 13:37 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da blir hun sur og bryter kontakten Anonymkode: 46f9a...656 Det er i tilfelle hennes valg, du kan ikke trippe rundt på akkord med deg selv for å prøve å tekkes henne Anonymkode: 59d0f...c16
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 14:02 #6 Skrevet lørdag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er i tilfelle hennes valg, du kan ikke trippe rundt på akkord med deg selv for å prøve å tekkes henne Anonymkode: 59d0f...c16 Har egentlig trippet rundt på akkord for henne hele livet må vel ta meg sammen selv ja.. lei av å bli skuffet,både meg og barna… å gi og gi uten å få noe tilbake…. Anonymkode: 46f9a...656 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 15:02 #7 Skrevet lørdag kl. 15:02 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Har egentlig trippet rundt på akkord for henne hele livet må vel ta meg sammen selv ja.. lei av å bli skuffet,både meg og barna… å gi og gi uten å få noe tilbake…. Anonymkode: 46f9a...656 Det er veldig vondt. Det er også vondt å bryte mønsteret, men du vil få det bedre etter hvert. Anonymkode: 59d0f...c16
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:54 #8 Skrevet lørdag kl. 17:54 Hun avlyser alltid planer? Hun skuffer deg igjen og igjen? Og likevel tenker du, «Jaaaa! Dette må barna også oppleve!» ... og lager enda fler planer med henne, som du involverer barna i og forteller dem om, for så at se henne - trommevirvel - avlyse!? Når hørtes det ut som en genial idé? ... Slutt å jakte henne, la henne involvere seg så lite hun gidder, slutt å snakke opp «konseptet» mormor for barna. Anonymkode: 2701d...14c 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 09:55 #9 Skrevet søndag kl. 09:55 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 21.15): Da blir hun sur og bryter kontakten Anonymkode: 46f9a...656 Hva så? Er ikke du voksen da? Voksne bør klare å stå opp for seg selv og bryte kontakt med de som ikke vil en vel! Anonymkode: a1c17...60a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå