AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:01 #21 Skrevet søndag kl. 08:01 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sikkert,men det var det mobiloperatøren ville prøve i første omgang. Så jeg skal teste det før ny mobil. Poenget er at mannen visste at mobilen min innimellom bryter eller ikke virker. Så hvorfor denne oppførselen. Hvorfor så sur. Det var jo ikke noe kritisk viktig som gjorde at han måtte ringe. Det var heller mye viktigere når jeg ringte dagen etterpå ang bilen. Og jeg ringer kun viss det er viktig og det vet han. Snakket med han igjen, og da kom det fram at han trodde jeg hadde "besøk" aka var utro.... Djeesus Anonymkode: 9cd48...1a0 Da har dere et problem med hans sjalusi, som dere må ta tak i. Men du må også fikse mobilen din. Hull i hodet å være uten funksjonell telefon. Anonymkode: 3391e...79d 2
Pippi Lotta Skrevet søndag kl. 09:06 #22 Skrevet søndag kl. 09:06 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja for jeg p synes det er rart at ingenting fungerer. At nettet ikke skal fungere synes jeg er rart. Wifi har ikke noe med simkortet å gjøre. Anonymkode: e0dd6...8ff Det er ikke alle som har wifi. Om man bruker sinkortet til å få nett, så vil jo internet forsvine når telefonen ikke greier å ringe.
AnonymBruker Skrevet i går, 01:45 #23 Skrevet i går, 01:45 men hvordan skriver du her inne når mobilen din ikke fungerer? 😅 om du er på pc eller noe så kan du jo bruke den for å komme i kontakt med han. høres rart ut Anonymkode: 3848e...77f 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:25 #24 Skrevet i går, 08:25 AnonymBruker skrev (6 timer siden): men hvordan skriver du her inne når mobilen din ikke fungerer? 😅 om du er på pc eller noe så kan du jo bruke den for å komme i kontakt med han. høres rart ut Anonymkode: 3848e...77f Fordi den virker av og til. Feilmelding kommer plutselig. Kan prate med folk i mobil og plutselig bryter det. Kommer i kontakt med fyren og andre, men av og til virker ingenting. Har ikke pc eller nettbrett. Og jeg begynner ikke å gå bort til naboen og spør om å låne en mobil kl.01 om natten midt i uka. Hadde det vært krise, så hadde han vel skrivet det i meldingene som tikket inn, ikke bare 1000-vis av spørsmålstegn.... Men det er ikke poenget med problemstillingen. Problemet er at han mistror meg selv om han vet at jeg har av og til problemer med mobilen. Jeg verken blokkerer eller har sex med noen andre som han tror. Og at han blir sur og ikke gidder å ta tlf, altså straffer meg, synes jeg er en dritt oppførsel av han. Og spørsmålet var om jeg skulle ta det opp med han. Det har jeg gjort og nå vet jeg hvorfor han ble sur. Case closed Anonymkode: 9cd48...1a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå