AnonymBruker Skrevet fredag kl. 08:41 #1 Skrevet fredag kl. 08:41 Sjekket i Kiwi-butikk som heller ikke hadde. Et Norgesgruppen-problem? Anonymkode: ab967...ea6
Belima Skrevet fredag kl. 23:01 #2 Skrevet fredag kl. 23:01 Den er å få kjøpt i en Meny butikk her jeg bor. Spør i butikken du handler. Synes det er rart det blir kalt biffstrimler når det er svin. Biff er vel fremdeles av storfe.
Runnah Skrevet i går, 08:39 #3 Skrevet i går, 08:39 Belima skrev (9 timer siden): Den er å få kjøpt i en Meny butikk her jeg bor. Spør i butikken du handler. Synes det er rart det blir kalt biffstrimler når det er svin. Biff er vel fremdeles av storfe. Finnes også tunfiskbiff.
AnonymBruker Skrevet i går, 16:21 #4 Skrevet i går, 16:21 Belima skrev (17 timer siden): Den er å få kjøpt i en Meny butikk her jeg bor. Spør i butikken du handler. Synes det er rart det blir kalt biffstrimler når det er svin. Biff er vel fremdeles av storfe. Runnah skrev (7 timer siden): Finnes også tunfiskbiff. Dette er norsk "matkunnskap"på sitt ypperste. Kalkunbacon er også en helt tullete produktnavn. Anonymkode: 5b97f...500 1
Mardina Skrevet i går, 18:02 #5 Skrevet i går, 18:02 AnonymBruker skrev (På 5.12.2025 den 9.41): Sjekket i Kiwi-butikk som heller ikke hadde. Et Norgesgruppen-problem? Anonymkode: ab967...ea6 Spiste den for et par dager siden. Så den lages nok enda.
AnonymBruker Skrevet i går, 20:56 #6 Skrevet i går, 20:56 Har fått hamstret litt. Anonymkode: ab967...ea6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå